Sopivatko meikatut kasvot mökkioloihin?
Eli ihan kunnon meikki - meikkivoide, poskipuna, puuteri, rajaukset, luomiväri, ripsiväri, kulmaväri... Ja ollaan perinteisellä mökillä, ei millään poreallashuvilalla.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (6)
Voi saatana -.- ja minä en edes kuulemma meikkaa, vain ripsaria ja peitepuikkoa tarvittaessa. En ole koskaan ajatellut, että jossain voi olla meikit naamassa ja jossain ei. Olen muuten aina viihtynyt itseäni enemmän laittautuvien seurassa, siis itse en ole lähelläkään mitään kettutyttöä, olen naturellin freesi, mutta olen aina tykännyt niin sanotusti hienostelijoiden seurasta, kunhan ovat ihmisinä ihania ja hauskoja.
Miksi helvetissä tällaista täytyy edes kysyä? -ykkönen
Itse laitan mökilläkin usein BB-voiteen. Siinä on suojakerroin ja kärsin couperosa-ihosta. Fiilis itselläni on parempi kun näyttää omasta mielestään hyvältä. :)
Ap:n kuvaamalla tavalla en itse koskaan arkenakaan meikkaa, joten se tuntuu vähän liioitellulta mutta jos joku haluaa niin tehdä, ei se minua haittaa enkä ihmettele asiaa sen enempää. :)
Jos ollaan kaksin miehen kanssa mökillä niin en todellakaan meikkaa, kuten en kotonakaan. Jos ollaan isommalla porukalla niin viidessä minuutissa vähän sipaisen meikkiä kasvoille, jos haluan näyttää edes vähän huolitellulta. Aina en tosin silloinkaan jaksa. Ap:n kuvaamalla tavalla meikkaan vain iltamenoihin tai juhliin.
Oho, täällähän on jo keskustelu aiheesta.
-ap