Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä maailmassa olemassa saippuapumppupulloa, jossa pumppu on yhtä helppo kuin kertakäyttöpulloissa?

Vierailija
06.07.2016 |

En halua sellaista ärsyttävää kankeaa pumppua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No ainakin meillä on hyvät posliiniset ja teräksiset pullot, ollut jo varmaan viisi vuotta. Mikä ongelma.

Vierailija
2/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä ostin nätin saippuapumppupullon. Se pumppuosa oli ruostuva! Mitä hemmetin järkeä, pelkäksi koristeeksiko ne on tarkoitettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mujilla on mahtavat muoviset pullot. Kestävät ja pestävät. En ole mistään löytänyt tähän mennessä parempia.

Vierailija
4/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan täytät sitä kertakäyttöpulloa uudelleen, huoh

Vierailija
5/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin muovisesta kertakäyttöpullosta sen pumppuosan ja vaihdoin posliinipulloon kun sen oma pumppusysteemi oli niin susi.

Vierailija
6/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen: niissä kertakäyttöisissä pumppu ei tunnu kankealta vaan normaalilta, sitten joka ikisessä keraamisessa tai vastaavassa, jota olen testannut kaupassa, se pumppu tuntuu ärsyttävältä. Ei sitä voi selittää, mene ja vertaa.

Vierailija
7/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mujilla on mahtavat muoviset pullot. Kestävät ja pestävät. En ole mistään löytänyt tähän mennessä parempia.

Niin ja Mujia ei luonnollisesti Suomessa ole. Entisessä kotimaassa oli kymmeniä ja kuuluu nykyisin aina reissussa ykköskäyntikohteisiin. Meillä on Mujin isot pullot vessoissa, niihin mahtuu melkein kerrallaan Lidlin täyttöpussin määrä saippuaa ja läpinäkyvistä näkee aina sen, kun on aika ostaa lisää. Samoissa pulloissa, mutta pienemmissä on kasvojenpesuaine, kosteusvoide jne.

http://www.muji.eu/

Vierailija
8/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin muovisesta kertakäyttöpullosta sen pumppuosan ja vaihdoin posliinipulloon kun sen oma pumppusysteemi oli niin susi.

Noniin, joku tajuaa! Minä en aio maksaa hienosta pullosta, jos sen pumppu on täysi paska, joten haluaisin kerralla hyvän. Kaipa tuo kertakäyttöinenkin menee, mutta ei ole niin esteettinen. Kaiken pitää olla esteettistä xd

Vierailija
9/9 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mä ostin nätin saippuapumppupullon. Se pumppuosa oli ruostuva! Mitä hemmetin järkeä, pelkäksi koristeeksiko ne on tarkoitettu?

Ikeasta? Mulla ruostui nimittäin yksi Ikean pumppu. Se jotenkin vuoti ja keräsi saippuaa siihen pumppuosaan. Tosi outo.

H&M:ltä ostin ihan nätin. Pumppu on muovinen eikä kankea, mutta maalattu näyttämään metalliselta ja maali on lähtenyt kulumaan... Ei voi voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi