Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ihastut?

Vierailija
05.07.2016 |

Toisen ketjun innoittamana... Miten usein ihastut, minkäikäinen olet ja oletko varattu vai et?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Ehkä kerran viidessä vuodessa, jos sitäkään. Olen varattu. Nainen 42 v.

Vierailija
2/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti. Viimeisten kolman vuoden sisällä 3 kertaa, sitä ennen vuonna 2004.

43v nainen, avoliitossa vuodesta 2006, 2 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ihastuin tuon tuostakin. Siinä kolmikymppisenä enää parin vuoden välein, ja silloin tiesin jo ihastuessani, että ne tunteet ovat ohimenevää laatua. Nyt olen viiskymppinen ja edellisestä kerrasta taitaa olla yli viisi vuotta. Tuolloin kyseessä oli eräs brittinäyttelijä, joten jo lähtökohtaisesti jälleen pelkkä ohimenevä henkilökohtainen tunne, josta ei kukaan muu koskaan saanut tietää, kaikken vähiten kohde itse.

Ja parisuhteessa olen ollut yli 25 vuotta, eikä se ole noita ihastumisia siis estänyt, mutta ehkä sikäli hillinnyt, että olen tiedostanut kyseessä olevan vain ohimenevä ilmiö, kuten ne kaikki olivatkin. Eli ei ole vaikuttanut parisuhteeseen mitenkään, korkeintaan seksielämää piristävästi, kun olen salaa mielessäni hehkutellut tunteitani niiden ollessa kuumimmillaan :)

Vierailija
4/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin nykyään. Luulisi, että niitä voisi tulla, mutta 7 vuoden parisuhteen aikana on tullut vain yksi ja sekin kaukoihastus julkkiksen :D

Vierailija
5/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harvoin nykyään. Luulisi, että niitä voisi tulla, mutta 7 vuoden parisuhteen aikana on tullut vain yksi ja sekin kaukoihastus julkkiksen :D

Niin ja ikää 27.

Vierailija
6/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen ihastunut 8v suhteen aikana. Sitä edellinen ihastuminen oli mieheeni. Sellaisia pieniä lähes samantien ohimeneviä ihastuksia on ollut muutamia. Mutta tämä yksi on ollut jo yli puoli vuotta, eikä ohi mene... Ikää 33v, avioliitossa ja kaksi lasta.

Vierailija
7/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias ja perheellinen. Viimeisen kolmen vuoden aikana olen ihastunut palavasti 3 kertaa. Tämä viimeinen ihastus on kestänyt kaikkein pisimpään, noin puoli vuotta, eikä loppua näy.. Tämä ei ole oikeastaan enää hauskaakaan, kun tunteeni vaan vahvistuvat päivä päivältä enkä ole enää varma olenko ihastunut vai jo rakastunut..

Vierailija
8/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut kertaakaan mieheni tapaamisen jälkeen. Yhdessä 21 v, aviossa 15 v, yksi lapsi. N41

Vierailija
9/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran 20 vuodessa. Olen 50-vuotias, naimisissa.

Vierailija
10/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin viimeksi kolme vuotta sitten. Sen jälkeen olen jollain tasolla ollut kiinnostunut ehkä viidestä, mutta en ihastunut, koska tiedän jo, että se on turhaa itsensä kiusaamista. n25, sinkku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi