Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsevää nähdä naisten ruokailevan

Vierailija
05.07.2016 |

Tulee väkisinkin mieleen, että ruoka tulee ruokailevan naisen pyllyreiästä myöhemmin ulos. En käsitä miksi useat naiset haluavat treffeille juuri syömään. Eivät vissiin ajattele koko asiaa, tai sitten eivät välitä ottaa toista huomioon. Kaupassa ällöttää katsella mitä kaikkea kauniiden ja nuorten naistenkin ostoskoreissa on ja miten tuotteet tulevat timmejen ja pyöreiden pakaroiden välistä ulos. :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei oikeastaan häiritse tuo asia, mutta kieltämättä huvittaa hieman, ikään kuin nainen ei tajuaisi että minä tiedän mitä sille ruoalle tapahtuu ;)

Vierailija
2/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee nyt tuon luettuani ajatus että kun mies paskantaa niin missä ne kamalat karvapallot silloin ovat? Vastaa mulle.

Vierailija
4/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte pimeitä...

Vierailija
5/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet taas maksavat siitä, että saavat katsella kun nainen syö.

Vierailija
6/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, että se haittaa sua, mutta vaihtoehdot ovat, että naiset kuolevat nälkään tai käyvät paskalla. Kaikkea ei voi saada. Ehkä sun kannattaa hakea apua tuohon paskaongelmaan.

Vierailija
7/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee nyt tuon luettuani ajatus että kun mies paskantaa niin missä ne kamalat karvapallot silloin ovat? Vastaa mulle.

Oletko kuullut plumpkinista?

Vierailija
8/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet taas maksavat siitä, että saavat katsella kun nainen syö.

Kyllä maailmaan pervoja mahtuu.

Vierailija
9/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta, aivan kaikesta voi tehdä itselleen ongelman.

Vierailija
10/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu, että se haittaa sua, mutta vaihtoehdot ovat, että naiset kuolevat nälkään tai käyvät paskalla. Kaikkea ei voi saada. Ehkä sun kannattaa hakea apua tuohon paskaongelmaan.

On kylläkin naisten ihan ikioma ongelma. Naisten pyrkimys viehättävyyteen ja kauneuteen kaatuu juuri tähän "heikoimpaan lenkkiin". Voivat kuntoilla, hankkia kauniita vaatteita ja meikata, mutta kun rusottavasta perssilmästä tursuaa ripulia, niin kyllä on vastenmielisyys huipussaan.

Vierailija
11/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä ap? Jokainen ihminen paskantaa sukupuolesta riippumatta ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
12/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi itse korostavat tätä somessa kuvaamalla ruoka-annoksiaan. Onko tämä sitä "in your face"-touhua. Oikein korostetaan että nyt maistellaan eri juustoja ja huomenna on ulosta kivikovaa, tai syön mustikoita superfoodina ja seurauksena stingeissä on piakkoin tummia rantuja.

Vierailija
13/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut plumpkinista?

En ennen tätä, mutta otin juuri selvää. Varsinaista multitaskingia. Moniosaamista... mutta siis tekeekö joku ihan aikuisten oikeasti sitä???

Vierailija
14/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä ap? Jokainen ihminen paskantaa sukupuolesta riippumatta ennemmin tai myöhemmin.

Niin kuolevatkin, eikä se tee asiasta yhtään sen miellyttävämpää. -Ohis

Vierailija
15/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin vaihtoehtoja. Ihan vaikka avanne nyt esimerkiksi.

Vierailija
16/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylläkin naisten ihan ikioma ongelma. Naisten pyrkimys viehättävyyteen ja kauneuteen kaatuu juuri tähän "heikoimpaan lenkkiin". Voivat kuntoilla, hankkia kauniita vaatteita ja meikata, mutta kun rusottavasta perssilmästä tursuaa ripulia, niin kyllä on vastenmielisyys huipussaan.

Eli sinusta olisi siis parempi jos naiset eivät olisi viehättäviä? Olisiko sulla helpompaa jos naiset olisivat likaisia, hikisiä, ylipainoisia, tukka sotkussa ja kulkisivat vanhoissa pyjamanhousuissa, kulahtaneesa t-paidassa ja tossuissa ilman meikkiä?

PS. Jatkuva ripuli ei ole normaalia. Jos käsityksesi ulosteesta on ripuli, voisi olla syytä käydä lääkärissä.

Vierailija
17/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin vaihtoehtoja. Ihan vaikka avanne nyt esimerkiksi.

Tuskin AP pitäisi sitä viehättävämpänä vaihtoehtona...

Vierailija
18/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän osittain ap:ta. Exäni söi Imodiumeja ollessani viikonloppuja luonani, ettei tarvitse paskoa. Ehdotin peppureiän valkaisua, mutta opiskelijana hänellä ei ollut varaa. Eli tuota ulostamisjuttua on mahdollista "lieventää", vaikka ikävä kyllä siitä ei kokonaan vielä nykyään pääse eroon. Toivottavasti tulevaisuudessa.

Vierailija
19/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä kiihottaa nuorten naisten peppureikien nuoleminen, mutta en todellakaan halua tietää mitä niistä tulee ulos. m47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän