Miksi jotkut ihmiset ylpeilevät sillä, etteivät he saa hyttysistä allergisia reaktioita?
Kommentit (11)
No enpä ole moiseen törmännyt. Olen itse joskus saattanut aiheen tullessa esiin mainita, ettei hyttyset aiheuta mulle ihoreaktiota. Liekö sitten joku pitänyt ylpeilijänä?
Kyllä minäkin ylpeilisin. Nyt joudun vain kehumaan, että ainakin vereni on erinomaista, kun kaikki hyttyset käy ain minun kimppuuni. Ja paukamat on isoja ja kutisevia 😠
Vierailija kirjoitti:
Onks se ylpeilemistä, jos sanoo ettei saa?o
riippuu kai miten sen sanoo ja millaisella äänensävyllä sen sanoo.
En tiedä, onko se ylpeilemistä, mutta ainakin olen varsin tyytyväinen siihen, että en saa juuri minkäänlaisia reaktioita. Elämä on helpompaa näin.
Ai tämä on lempiaiheeni kesäisin. Se tunne, kun mökkiporukassa kärvistellään terassilla hyttyspilvessä ja jengi huitoo ja raapii itseään ja sitten esiin astuu meitsi. Mahtimies, joka ei moisen pienen inisijän anna pilata iltaansa. Tosimiestä ei hyttyset uskalla edes lähestyä. Olisitte tekin oikeita Miehiä, ettekä mitään marjanpoimija-vegaani-hinttareita, niin ei tarttis kitistä. Allergia, pah. Samaa sarjaa jonkun helvetin hajusteyliherkkyyden kanssa.
Aiai, kun taas pääsisi mökille...
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä on lempiaiheeni kesäisin. Se tunne, kun mökkiporukassa kärvistellään terassilla hyttyspilvessä ja jengi huitoo ja raapii itseään ja sitten esiin astuu meitsi. Mahtimies, joka ei moisen pienen inisijän anna pilata iltaansa. Tosimiestä ei hyttyset uskalla edes lähestyä. Olisitte tekin oikeita Miehiä, ettekä mitään marjanpoimija-vegaani-hinttareita, niin ei tarttis kitistä. Allergia, pah. Samaa sarjaa jonkun helvetin hajusteyliherkkyyden kanssa.
Juuri tämänkaltaisia tyyppejä minä, ap, tarkoitin. Naisissakin heitä löytyy.
Ihmiset voivat monesti tulkita ylpeilyksi sellaisen asian, mitä "ylpeilijä" itse ei tunnista tai miellä ylpeilyksi. Jotakuta tyyppiä voidaan pitää leuhkana ja itsekeskeisenä, ja henkilö vain itse kylmän rauhallisena luulee laukovansa neutraaleja totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä Kätevä emäntä -sarjan käsikirjoittaja? Jos et jo ole, niin tuppaudu ihmeessä porukkaan. Suomi tarvitsee taiteellisia lahjojasi!
Minä taas järkytän ystäviä näyttämällä kuinka valtavat paukamat saan sääskistä,kämmenen kokoiset. Nykyisin käytän antihistamiinia, pieni helpotus. Meillä on vain makeampi veri.
Onks se ylpeilemistä, jos sanoo ettei saa?o