Onko missään jotain mies painotteisia keskustelufoorumeita
Jossa voi keskustella kaikista asioista ilman rekkautumista?
Kommentit (8)
Ei ole. Ihan sama syy kuin miksi miesten yleisaikakauslehdet eivät menesty.
Miehet keskustelevat aina yhteen asiaan painottuvilla foorumeilla, esimerkiksi jonkun urheilulajin (jääkiekko, jalkapallo) foorumeilla. Siellä on sitten vapaakin keskustelu.
Ylilaudalla on vain kahdenlaisia käyttäjiä; alaikäisiä jonneja ja syrjäytyneitä lassukoita. Normaali mies ei siellä käy.
suomi24, vaatiiko se nykyään? Siellä on niitä osastoja, joista pitää löytää se omansa.
Itse käyn myös Tiede-lehden keskustelupalstalla, on kohtuullisen vilkas ja monipuolinen
Toinen mitä seuraan pahimmassa matkakuumeessa on pallontallaajat.net
Olen kyllä nainen, mutta edellä mainituilla palstoilla on tasaisempi sukupuolijakauma kuin av:lla.
Ei ole mitään hyvää yleistä miespainotteista palstaa oman kokemukseni mukaan.
Mitä olen joitain palstoja lukenut, niin niissä jauhetaan lähinnä mamuista ja vihervasureista, ei vaan jaksa. Toisaalta on näitä harrastuksiin painottuvia palstoja, ne ovat ihan päteviä jos on kiinnostunut kyseisestä harrastuksesta mutta ei muuten. Siis aihevalikoima on yleensä tosi suppea niissä.
S24 on ihan sitä ihteään täynnä, ei mitään järkevää keskustelua mistään.
AV-palsta on paras yleinen keskustelupalsta Suomessa, niin hullulta kuin se voikin kuulostaa.
Iltalehden palstoilla oli aika paljon miehiä varmaan ja siellä puhuttiin aika paljon politiikkaa,
mutta nuo palstat on lopetettu.
Tosi monet foorumit tuntuu olevan mies painotteisia, niin paljon älyvapaata settiä monet forkat täynnä. Naisissa ei ole niin paljon luusereita, jotka pyörivät kaiket päivät netin keskustelupalstoilla, kuten taas miehissä on.
taitavat vaatia rekistöröitymisen, mutta ei kai sillä väliä jos ei jotain outoja aio kirjoitella :)