Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöin estettävissä ollut tapahtumasarja? Aloitan

Vierailija
05.07.2016 |

Olin makoilemassa aurinkotuolissa pihalla, kun huomasin jättäneeni takapihan oven auki. Muistan vielä ajatelleeni, että ovi tulisi sulkea, sillä en pystynyt tarkkailemaan sitä tuolista käsin. En kuitenkaan viitsinyt enää nousta ylös, sillä olin saavuttanut optimaalisen makuuasennon ja näin torkahdin tuoliin.

Heräsin mieheni huutoon. Menin olohuoneeseen, joka oli täynnä linnunpaskaa. Siis seinät, lattiat, sohvat, kaikki. Ei kun pesuhommiin; jynssäyksestä huolimatta jouduimme lähtemään ostamaan uusia sohvatyynyjä. Laitoimme auton parkkiin ja menimme sisään kauppakeskukseen. Etsimämme liike oli poikkeuksellisesti kiinni juuri sinä päivänä, joten jatkoimme matkaamme toiseen suureen kauppakeskukseen.

Motarilla auto alkoi köhiä ja nykiä ja sammuikin lopulta tien viereen. Istuessamme huoltsikalla kahvilla odottelemassa hinauspalvelua, en pystynyt olla ajattelematta tuota ovea.

Kertokaa omia surkeiden sattumusten sarjojanne!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jättäneeni vahingossa lattialle karvalankamaton päälle verhoklipsun, siis sellaisen metallisen pienen killuttimen.

Ajattelin noukkia sen heti elokuvan loputtua pois kuleksimasta, ennen kuin sattuu kenenkään kinttuun.

Noh, kuten arvata saattaa, nipsu unohtui lattialle. Seuraavana päivänä mieheni tuli reissusta. Hän riehui koiramme kanssa olkkarissa, ja yhtäkkiä saatanallinen karjaisu, näin sivusilmällä miten mies horjahtaa tietokonepöytää päin, ottaa kädellä tukea pöydästä, pöytä nitkahtaa, läppäri tippuu lattialle ja pimenee oitis. Koneella minun tallentamaton laaja tutkielmani koulua varten. Ei ulkoista kovalevyä/muistitikkua.

Perkeleen nipsuttimet. Perkeleen laiska minä.

Vierailija
2/2 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin jättäneeni vahingossa lattialle karvalankamaton päälle verhoklipsun, siis sellaisen metallisen pienen killuttimen.

Ajattelin noukkia sen heti elokuvan loputtua pois kuleksimasta, ennen kuin sattuu kenenkään kinttuun.

Noh, kuten arvata saattaa, nipsu unohtui lattialle. Seuraavana päivänä mieheni tuli reissusta. Hän riehui koiramme kanssa olkkarissa, ja yhtäkkiä saatanallinen karjaisu, näin sivusilmällä miten mies horjahtaa tietokonepöytää päin, ottaa kädellä tukea pöydästä, pöytä nitkahtaa, läppäri tippuu lattialle ja pimenee oitis. Koneella minun tallentamaton laaja tutkielmani koulua varten. Ei ulkoista kovalevyä/muistitikkua.

Perkeleen nipsuttimet. Perkeleen laiska minä.

Hyvä me! 

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan