Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuu 2016 Livbox

N40
05.07.2016 |

Mitä mieltä sisällöstä? Tein hetken mielijohteesta tilauksen ja tää oli eka saamani boxi enkä voi olla kovin tyytyväinen. Sisältö aika vaisua...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi perus. Olin iloinen siitä Lemon Juice & glyserinin suihkussa käytettävästä kosteusvoiteesta. Muuten aika turhaa, ihan markettikamaa...

Vierailija
22/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lookfantastic.com brittikaupan Beauty Boxia tilalle! Tulee kerran kuussa ja sisältö on täyttä priimaa <3 Itselläni on kestotilaus vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi odottaa paketilta, jota bloggarit mainostavat..

Vierailija
24/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun boksi oli paras pitkään aikaan. Nyt näyttää olevan pettymys.

Vierailija
25/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lookfantastic.com brittikaupan Beauty Boxia tilalle! Tulee kerran kuussa ja sisältö on täyttä priimaa <3 Itselläni on kestotilaus vuodeksi.

Paljonko maksaa?

Vierailija
26/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vaikeuksia tuon lookfantasticin kanssa, paketit ei tulleet perille ja jouduin koko ajan säätämään ja lähettelemään sähköposteja selvittääkseni, missä se paketti viipyy. Miten mahtaa olla nykyään? Viimeksi taisin tilata jotain vuosi sitten.

Vierailija
27/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin alkaa tilaamaan itse sitä ihan Vatanen mutta sitten katsoin mitä niissä on ollut ja tosiaan vaikuttaa siltä että sieltä tulee koko ajan hammastahnaa ja hiuskiinnettä. Ihan turhaa roinaa mitä ei tarvitse edes uusia noin nopeasti

Vierailija
28/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan aika plaah, ja mun näyteprimeri ei ainakaa ollu läheskään täynnä tai edes painanut sitä, mitä purkissa luvattiin.. mikä on aika sääli kun se oli ainut tuote koko paketissa, mitä halusin päästä kokeilemaan

Vierailija
29/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tary kirjoitti:

Oli tosiaan aika plaah, ja mun näyteprimeri ei ainakaa ollu läheskään täynnä tai edes painanut sitä, mitä purkissa luvattiin.. mikä on aika sääli kun se oli ainut tuote koko paketissa, mitä halusin päästä kokeilemaan

Sama täällä, primeri oli melkein tyhjä. Ihmettelin, miksei pullosta tule mitään, kunnes tajusin, että siellä on muutama tippa pohjalla sitä ainetta.

Vierailija
30/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita merkkejä boksissa oli kuin Elivo, MSCHIC ja Lemon Juice & Glycerine? Hirveä uteliaisuus, kun paketti postissa, mutta itse mökillä. :-D

Vierailija
31/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinki jo viestiä menemään että primerista en saanu mitään ulos :/ oli kyllä iha täyttä kuraa koko boxi

Vierailija
32/32 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku sitä floppi-boxia tilailee...

Voi kuule, aika monikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän