Heinäkuu 2016 Livbox
Mitä mieltä sisällöstä? Tein hetken mielijohteesta tilauksen ja tää oli eka saamani boxi enkä voi olla kovin tyytyväinen. Sisältö aika vaisua...
Kommentit (32)
Höh. Pitkästä aika tilasin! Voi ei jos on huono :( En oo vielä saanut omaa
Voinko paljastaa vai meneekö ylläri piloille..?
Itse tykkäsin. Olen helmikuusta lähtien tilannut, ja melkein lopetin kun koko ajan tuli paljon huiskiinteitä yms. Mutta kesä- ja heinäkuun paketista tykkäsin.
Älä lue, jos et halua kuulla sisällöstä....
Käsivoidetta, jalkavoidetta, joku ihmeellisen hajuinen body mist, miniminikokoiset meikkivoide- ja primernäytteet mschiciltä, pari terveyssidettä ja joku vartalovoidenäyte. Toisaalta noihan on ihan käyttökamaa ja tulee varmasti tarpeeseen, mutta silti jäi jotenkin blaah-fiilis.
Ei tule täältäkään pisteitä tämän kuun boxille ja lisäksi sisällöstä jäi tunne siitä, että tässäkö tämä nyt oli.
Kiitos kun kerroit! Nyt vähän harmittaa et rahat meni hukkaan.. Välillä on niin kivoja tavaroita ja paljon kaikkea isoa ja kallistakin
Mut jospa seuraava boxi on sitten runsaampi ja mielenkiintoisempi. Kyllähän nuo kaikki tuotteet kuitenkin käyttöön mulla tulee, käsivoidetta ja jalkavoidetta tarvii aina. :) Ja käsivoide oli ihan hyvän tuoksuinen.
Boxien taso vaihtelee aika paljon, välillä ihan kivaa sisältöä ja sit taas näitä vähemmän kivoja ylläreitä.
Luulin, että ap tilasi jonkun leffaboxin! Odotin innolla listaa elokuvista.
Tykkäsin sen käsirasvan tuoksusta, oli oikein kiva!
Vieläkö joku sitä floppi-boxia tilailee...
Mä uskon että enskuun boxi tulee olemaan huippu :) Ainakin mitä vihjeitä luin :)
Multa jäi kesäkuu välistä, kun mun kortin voimassaoloaika loppui huhtikuussa, enkä ajatellut sitä jatkaa, koska joutuisin hakemaan laatikon postista sen sijaan, että tulee kotiin. Mutta tilasin nyt heinäkuun boksin kuitenkin ja ajattelin katsoa saako posti sen kotiin asti vai ei. Jos ei, niin sitten loppui kokonaan.
Todellakin pettymys eikä rahansa väärti! Jossei ensi kuun boksi ole parempi niin loppuu tilaus :(
Käsivoidetta, jalkavoidetta, terveyssiteitä... :) Jotenkin toivoisi sisällöltä vähän enemmän ylellisyyttä, vaikka sitten pienemmissä purkeissa.
Mitä se sisälsi?