Unelmamieheni
Haaveilen seuraavanlaisesta miehestä:
-mies
-epäsosiaalinen/ujo/introvertti tms.
-huolehtii hygieniasta
-liikkuu edes vähän
-ei polta
-30-45 v.
-ei halua (ainakaan lisää) lapsia
-hyväksyy minun lapseni
-pyllymies koska minulla tissejä vain nimeksi
-erä/maaseutu/metsä/luontohenkinen
-ei lemmikkejä (allergia)
-vaatimaton elämäntyyli
Miltä kuulostaa?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin unohtui se tärkein kriteeri eli rahaa pitää olla tarpeeksi ja samaten tarpeeksi korkeat ja tasaiset tulot?
Etkö osaa lukea?
Vaatimaton elämäntapa, mihin siinä tarvitaan korkeita tuloja?Juurihan se osoittautui paskapuheeksi. Eli"vaatimattomasta" elämäntavasta huolimatta pitää pärjätä omillaan, ts. jakaa porvarille persettä rahan takia.
Siis mitä ihmettä? Millä tavalla paskapuheeksi? Toivon että mies elää vaatimattomasti ja tienaa itse siihen riittävät rahat. En viihtyisi 300 000 euroa vuodessa nakuttavan golffari-purjehtijan kumppanina, siksi en sellaista havittele. Toivon että mies haluaa tehdä ja ajatella elämässä muita asioita kuin rahaa ja että hän ei kuitenkaan pidä itseään köyhänä ja ole jatkuvasti tyytymätön.
Ap
Hyvin harvoin onnellisuutta voi rahalla ostaa eikä sitä voi kaupastakaan hakea, ehkä niitäkin on mutta millaista se ostettu onnellisuus sitten on, en tiedä kun ei ole kokemusta moisesta.
Tämä nykyaika on kieroutunutta, pääasia että ulospäin näytetään miten rikas ja komea mä olen, kaikki rihkama mitä ikinä kaupan hyllyltä löytyy pitää tietenkin hankkia ja laittaa esille että naapuri ne varmaan näkee, toivoa että se naapuri edes hiukan olis kateellinen.
Pitää kysyä jos on suotavaa, mikä sut ap sai halumaan vaatimattomampaa elämää?
Minulla on takana erittäin raskaita vuosia ja jotenkin niiden aikana elämästä tippuivat pois kaikki ns. turhat asiat. En ole koskaan ollut kovasti rahan perään eipä silti. Kaiken ostamisen olen jättänyt, lomat vietän jossain päin Suomea pikkukylissä vaatimattomassa majoituksessa tyhjiä teitä kuljeskellen Onnibussilla matkat taittaen. Onnellisuus on minulle sitä että en tarvitse mitään mitä minulla ei jo ole, suurinta luksusta elämässä olisi jakaa se ajatus jonkun saman henkisen ihmisen kanssa.
Ap
Itse asun hiljaisessa kylässä, hiljaisuus ja oma rauha on parhautta mistä nautin.
Kolhut ja vastoinkäymiset kouluttaa ymmärtämään mikä loppuviimeksi elämässä on tärkeintä, kipeää se joskus tekee mutta aina niistä kolhuista yli pääsee ajan kanssa.
Siinäpä pulma mistä löytä se hyvä ystävä, yksinkään ei aina ole hyvä olla.
Nuuten natsaa, mutta ilman noita
-hyväksyy minun lapseni
Tuo listahan vastaa täysin omaa miestäni! Ja en muuten vaihtais =) tosin tuota allergiaa ei tartteis olla kun itse tykkäisin koirista mutta ei se nyt maailmaa kaada..
Lucky you! Ja miehellä ei siis vaatimuksena allergiaa vaan eläimettömyys koska minä olen allerginen. :) Toki eläimistä pidän silti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lucky you! Ja miehellä ei siis vaatimuksena allergiaa vaan eläimettömyys koska minä olen allerginen. :) Toki eläimistä pidän silti.
Ap
Ja minä kun olen luullut olevani ainoa joka pitää juuri tämäntyyppisistä miehistä =) t allergikon puoliso
Naisen silmiin "vaatimustaso" on hyvinkin vaatimaton. Jos tuota ei valtaosa sinkkumiehistä täytä, niin minä en taida edes yrittää pariutua uudelleen... Itse voisin vaatia samoja kriteerejä, tuolla lemmikkiasiaa lukuunottamatta.
T. N38, eronnut yhden lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen seuraavanlaisesta miehestä:
-mies
-epäsosiaalinen/ujo/introvertti tms.
-huolehtii hygieniasta
-liikkuu edes vähän
-ei polta
-30-45 v.
-hyväksyy minun lapseni
-pyllymies koska minulla tissejä vain nimeksi
-erä/maaseutu/metsä/luontohenkinen
-ei lemmikkejä (allergia)
-vaatimaton elämäntyyliMiltä kuulostaa?
Haittaako jos olen vähän nuorempi, puumakin kiinnostaisi ;)
Eihän tuo kovin paha lista ole ja maalta voi hyvinkin löytyä kriteereihin sopiva vanhapoika. Tuo lemmikki (koira) voi tosin olla monella poikamies-luontoihmisellä.
Täällä olisi urheilullinen korkeastikoulutettu mukava mies sinulle ap, jos pidät takapuolta aina hyvin tyrkyllä esimerkiksi läpikuultavissa trikoissa jne.
P.s. Kiinnostaisikos?
T. M40
Sitten ne piilovaatimukset, jotka miehen oletetaan automaattisesti täyttävän.
- pitää olla vähintään keskimittainen
- pitää olla vähintään keskitason kroppa ja mielellään komea naama
- pitää olla vähintään amk-tason koulutus
- pitää olla työpaikka, mielellään valkokaulusduunari
Aikamoinen vaatimuslista tästäkin siis tulee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo kovin paha lista ole ja maalta voi hyvinkin löytyä kriteereihin sopiva vanhapoika. Tuo lemmikki (koira) voi tosin olla monella poikamies-luontoihmisellä.
Ei ole "kovin paha lista" ja "maalta voi hyvinkin löytyä kriteereihin sopiva vanhapoika". Mikä tuossa listassa on sellaista, ettei kriteereitä täyttäviä olisi jokaikisessa kaupungissa kolmetoista tusinassa?
ap hei... täällä! *nostaa käden pystyyn*
p.s. mä olen alle 170cm pitkä, vieläkö kelpaa? Tosin, sinunkin pitää kelvata mulle...
Koulutus- tai ulkonäkövaatimuksia ei ole. Olen itse liikkuvainen ihminen joten merkittävä ylipaino olisi jonkin verran esteenä yhteiselle tekemiselle. Toki tunteiden syttymiseen aina vaaditaan se tietty kipinä mutta minulle sytykkeenä voisi toimia esim. juuri ujous, äänen väri tai tapa katsoa minua. Ja itsestäänselvästi olennaista olisi että mieskin viehättyisi minusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy alkoton hyväkuntoinen siisti kodin yleiskone, tiskaa pyykkää tekee ruuat leipoo siivoaa ompelikonekaan ei ole outo kampe, vasarat ja muut työkalut pysyy kädessä, saippua ja vesi on tuttuja.
Arvelinkin että kyllä tällaisia miehiä löytyy, ja sekin on selvää että eronnut äiti-ihminen ei ole kenellekään se lottovoitto jota lähdetään erityisesti tavoittelemaan. Itsellä on lähipiirissä kuitenkin muutama esimerkki miehistä jotka rakastuivat niin tulisesti naiseen että yhteiselämä tämän lapsineen päivineen oli ohittamaton paikka. Ja kaikessa hurmaavuudessani olen tietysti hyvin luottavainen että näin käy myös minulle aikanaan. ;) Kiirettä ei ole, hymyllä saa vielä toistaiseksi korjattua painovoiman vaikutukset poskipäissä.
Ap
Just nyt ei kyllä itketä. Testasin vaan onko jälleen sanat tekoja suurempia ja ilmeisesti on.