Unelmamieheni
Haaveilen seuraavanlaisesta miehestä:
-mies
-epäsosiaalinen/ujo/introvertti tms.
-huolehtii hygieniasta
-liikkuu edes vähän
-ei polta
-30-45 v.
-ei halua (ainakaan lisää) lapsia
-hyväksyy minun lapseni
-pyllymies koska minulla tissejä vain nimeksi
-erä/maaseutu/metsä/luontohenkinen
-ei lemmikkejä (allergia)
-vaatimaton elämäntyyli
Miltä kuulostaa?
Kommentit (38)
No tuo toiseksi viimeinen olisi aika paha...
t. koiranomistaja
Saahan sitä haaveilla. Yh on yh. Miten erä- ja luontohenkisyys sopii allergikolle?
EI onnistu koska sulla on lapsia ja mulla on lemmikki, muuten ois saattanut kuulostaa suht. mahdolliselta.
En ole yh vaan minulla on 50/50 yhteishuoltajuus. Onko tuo oikeasti mielestänne pitkä ja vaativa lista? Seriously?
Ap
Olen allerginen eläimille, en ulkoilmalle.
Mahdottoman hyvältä kuulostaa👏, yksi ainoa kohta joka ei sovi mutta sille en voi mitään.😂
Miltä kuulostaa?
Kuin mun Tinder-löytö, johon olen lääpällään :D
Eli kyl tuollaisia on
Mikäli itsekin olet tylsä, niin kuulostaa hyvältä.
Kyllä, valtaosa ihmisistä pitänee minua tylsänä ja epäsosiaalisena mutta tosiasiassa olen vain niin nasta ja säkenöivä tyyppi etten oikein ehdi kaivata muiden seuraa.
Haluaisiko joku tarkentaa mikä tuossa listassani on erityisen vaativaa?
Ap
Kuulostaa siltä, että nauttisitte yhdessä rauhallisesta elämästä luonnon keskellä ja kumpikin olisi tyytyväinen, eikä haikailisi muualle:) Mikäli tällainen mies löytyisi.
Ei tuo ole mikään vaativa lista. Tosin ollaan myös paljon muuta
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, valtaosa ihmisistä pitänee minua tylsänä ja epäsosiaalisena mutta tosiasiassa olen vain niin nasta ja säkenöivä tyyppi etten oikein ehdi kaivata muiden seuraa.
Haluaisiko joku tarkentaa mikä tuossa listassani on erityisen vaativaa?
Ap
Ikäraja on ainoa kohta, mutta sille ei voi mitään.😟
Mihin unohtui se tärkein kriteeri eli rahaa pitää olla tarpeeksi ja samaten tarpeeksi korkeat ja tasaiset tulot?
Vierailija kirjoitti:
Mihin unohtui se tärkein kriteeri eli rahaa pitää olla tarpeeksi ja samaten tarpeeksi korkeat ja tasaiset tulot?
Tulen omillani toimeen, sitä toivon tietysti mieheltäkin mutta muilta osin en ole hänen rahoistaan kiinnostunut. Ikähaarukasta voisin varmasti tinkiä jonkin verran molempiin suuntiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Vaatimaton elämäntapa, mihin siinä tarvitaan korkeita tuloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Vaatimaton elämäntapa, mihin siinä tarvitaan korkeita tuloja?
Juurihan se osoittautui paskapuheeksi. Eli"vaatimattomasta" elämäntavasta huolimatta pitää pärjätä omillaan, ts. jakaa porvarille persettä rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Vaatimaton elämäntapa, mihin siinä tarvitaan korkeita tuloja?Juurihan se osoittautui paskapuheeksi. Eli"vaatimattomasta" elämäntavasta huolimatta pitää pärjätä omillaan, ts. jakaa porvarille persettä rahan takia.
Siis mitä ihmettä? Millä tavalla paskapuheeksi? Toivon että mies elää vaatimattomasti ja tienaa itse siihen riittävät rahat. En viihtyisi 300 000 euroa vuodessa nakuttavan golffari-purjehtijan kumppanina, siksi en sellaista havittele. Toivon että mies haluaa tehdä ja ajatella elämässä muita asioita kuin rahaa ja että hän ei kuitenkaan pidä itseään köyhänä ja ole jatkuvasti tyytymätön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Vaatimaton elämäntapa, mihin siinä tarvitaan korkeita tuloja?Juurihan se osoittautui paskapuheeksi. Eli"vaatimattomasta" elämäntavasta huolimatta pitää pärjätä omillaan, ts. jakaa porvarille persettä rahan takia.
Siis mitä ihmettä? Millä tavalla paskapuheeksi? Toivon että mies elää vaatimattomasti ja tienaa itse siihen riittävät rahat. En viihtyisi 300 000 euroa vuodessa nakuttavan golffari-purjehtijan kumppanina, siksi en sellaista havittele. Toivon että mies haluaa tehdä ja ajatella elämässä muita asioita kuin rahaa ja että hän ei kuitenkaan pidä itseään köyhänä ja ole jatkuvasti tyytymätön.
Ap
Eli töissä ei ole pakko käydä, jos tukitasokin riittää elämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
No voi vit.. vasuri viikonloppujuoppoko siellä katkerana itkee?
Siltä kuulostaa, että siinä on vaatimuksia pitkä liuta. Tsemppiä vain - kun lopulta löydät tuollaisen miehen niin toivottavasti vastaat osaltasi hänen yhtä mittavaa listaansa.