Sinä 40+ Ikävöitkö näin kesällä sitä estotonta örvellysmeininkiä?
Kaihertaako sisällä toisinaan, että et enään kehtaa, tai voi hoippua umpitunnellissa kaupungilla ystävän/ystävien kanssa. Tai yleisillä paikoilla ylipäätään. Vai tuntuuko, että se meni ja oli, ja hyvä niin.
Kommentit (18)
Ei kaiherra. Ei toi musta kovin ihanalta kuulosta. Joskus nuorempana kyllä tuotakin tuli tehtyä mutta tosiaan se juna meni jo ja hyvä niin. Nykyään nautin vähän erilaisista asioista.
Mä olen yli nelikymppinen ja kyllä yritän kerran kesässä keritä hoippumaan kännissä kaupungilla.
En ole vielä kokeillut sellaista. Olen viiskymppinen. Onhan tässä vielä aikaa.
Olen kolmikymppinen enkä ole vielä koskaan kokeillut tuota. Pitäiskö tässä ennen kuin on nelikymppinen?
No vähän ehkä ikävöin sitä kun kesämekossa kulki kaupungilla ja jos vilkaisi jotain nuorta miestä niin tämän katse viipyili pitkään. Nykyisin miehet katsovat vain "läpi", se on tätä keski-ikäisen naisen näkymättömyyttä.
Ei minua kaiherra mikään muu kuin se, ettei oikein ole ketään kenen kanssa tuota voisi tehdä. Kaikki perheellisiä ja asuvat ympäri maata. Eipä siinä yhtäkkiä lähdetä puistoon pussikaljailemaan.
En. Minusta on mahtavaa, että voin vetää perseet (halutessani) ihan kotona, pääsen vessaan just silloin kun haluan ja voin mieheni kanssa irstailla niin paljon kuin huvittaa pelkäämättä mitään. Seksin saaminen on taattua eikä tauteja tule.
Siis miten niin ei enää voi örveltää? Toki sitä tulee tehtyä nykyään harvemmin ja aina ei jaksa/ viitsi, mutta kyllä me vielä silloin tällöin innostutaan.
Tuli nuorempana otettua tarpeeksi. En missään nimessä haluasi olla jossain örvellystilassa. Ikävä huoletonta elämää, paljon ystäviä ympärillä. Aina tapahtuu kaikkea jännää. Mikään päivä ei ole samanlainen. Elämä on edessä. Olen hoikka ja kaunis...paluu todellisuuteen 45v. rupsahtanut perheenäiti, päivät aika tylsiä. Kotihommia kaupassakäyntiä ja siivousta. Työ meni YT:ssä ja mieskin on..jääköön sanomatta.
Mä olen 40 v ja lähdössä viikonloppuna festareille. Todellakin meinaan juoda, tanssia kuin hullu ja pitää hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
No vähän ehkä ikävöin sitä kun kesämekossa kulki kaupungilla ja jos vilkaisi jotain nuorta miestä niin tämän katse viipyili pitkään. Nykyisin miehet katsovat vain "läpi", se on tätä keski-ikäisen naisen näkymättömyyttä.
Eiköhän sitä oman ikäisiä naisia miehet mieluiten kattele. Siirry sinäkin huomioiaan ikäisiäs miehiä
Sitä on edelleen joskus ympäri vuoden. Elän niin kuin haluan enkä niin kuin muut olettavat mun ikäisen elävän.
En ole koskaan örveltänyt estottomasti, joten en tiedä, mitä minun pitäisi kaivata. Jotenkin kuvittelen, että siihen liittyisi viinalla läträämistä, joten ei kiitos. En käytä lainkaan alkoholia. Ja kuka sitä nyt selvin päin örveltäisi?
Miksen voisi?