Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40+ Ikävöitkö näin kesällä sitä estotonta örvellysmeininkiä?

Vierailija
05.07.2016 |

Kaihertaako sisällä toisinaan, että et enään kehtaa, tai voi hoippua umpitunnellissa kaupungilla ystävän/ystävien kanssa. Tai yleisillä paikoilla ylipäätään. Vai tuntuuko, että se meni ja oli, ja hyvä niin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voisi?

Vierailija
2/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ai en kehtaa vai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaiherra. Ei toi musta kovin ihanalta kuulosta. Joskus nuorempana kyllä tuotakin tuli tehtyä mutta tosiaan se juna meni jo ja hyvä niin. Nykyään nautin vähän erilaisista asioista.

Vierailija
4/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yli nelikymppinen ja kyllä yritän kerran kesässä keritä hoippumaan kännissä kaupungilla.

Vierailija
5/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kokeillut sellaista. Olen viiskymppinen. Onhan tässä vielä aikaa.

Vierailija
6/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu evvk.

Vierailija
7/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut nuorempana, eikä nykyään.

Vierailija
9/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen enkä ole vielä koskaan kokeillut tuota. Pitäiskö tässä ennen kuin on nelikymppinen?

Vierailija
10/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän ehkä ikävöin sitä kun kesämekossa kulki kaupungilla ja jos vilkaisi jotain nuorta miestä niin tämän katse viipyili pitkään. Nykyisin miehet katsovat vain "läpi", se on tätä keski-ikäisen naisen näkymättömyyttä.

Vierailija
11/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kaiherra mikään muu kuin se, ettei oikein ole ketään kenen kanssa tuota voisi tehdä. Kaikki perheellisiä ja asuvat ympäri maata. Eipä siinä yhtäkkiä lähdetä puistoon pussikaljailemaan.

Vierailija
12/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minusta on mahtavaa, että voin vetää perseet (halutessani) ihan kotona, pääsen vessaan just silloin kun haluan ja voin mieheni kanssa irstailla niin paljon kuin huvittaa pelkäämättä mitään. Seksin saaminen on taattua eikä tauteja tule.

Vierailija
13/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin ei enää voi örveltää? Toki sitä tulee tehtyä nykyään harvemmin ja aina ei jaksa/ viitsi, mutta kyllä me vielä silloin tällöin innostutaan.

Vierailija
14/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nuorempana otettua tarpeeksi. En missään nimessä haluasi olla jossain örvellystilassa. Ikävä huoletonta elämää, paljon ystäviä ympärillä. Aina tapahtuu kaikkea jännää. Mikään päivä ei ole samanlainen. Elämä on edessä. Olen hoikka ja kaunis...paluu todellisuuteen 45v. rupsahtanut perheenäiti, päivät aika tylsiä. Kotihommia kaupassakäyntiä ja siivousta. Työ meni YT:ssä ja mieskin on..jääköön sanomatta.

Vierailija
15/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 v ja lähdössä viikonloppuna festareille. Todellakin meinaan juoda, tanssia kuin hullu ja pitää hauskaa!

Vierailija
16/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän ehkä ikävöin sitä kun kesämekossa kulki kaupungilla ja jos vilkaisi jotain nuorta miestä niin tämän katse viipyili pitkään. Nykyisin miehet katsovat vain "läpi", se on tätä keski-ikäisen naisen näkymättömyyttä.

Eiköhän sitä oman ikäisiä naisia miehet mieluiten kattele. Siirry sinäkin huomioiaan ikäisiäs miehiä

Vierailija
17/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on edelleen joskus ympäri vuoden. Elän niin kuin haluan enkä niin kuin muut olettavat mun ikäisen elävän.

Vierailija
18/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan örveltänyt estottomasti, joten en tiedä, mitä minun pitäisi kaivata. Jotenkin kuvittelen, että siihen liittyisi viinalla läträämistä, joten ei kiitos. En käytä lainkaan alkoholia. Ja kuka sitä nyt selvin päin örveltäisi?