Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta työtä kuin asiakaspalvelua opiskelija voi tehdä opintojen oheella?

Vierailija
05.07.2016 |

Olen työskennellyt useamman vuoden asiakaspalvelutehtävissä ja vaikka kuinka yritän olla ystävällinen ja asiantunteva, osa asiakkaista on vain niin omituisia että he ovat epäkohteliaita ja olen pahoittanut mieleni monesti kun olen saanut kuulla olevani idiootti kun en voi antaa mitään ylimääräistä alennusta jne. Muuten työ aspa alalla menisi mutta koen kuormittavaksi sen ettei ole kunnollisia taukoja koska kun olen aamun yliopistolla ja tulen iltavuoroon töihin, olen usein todella nälkäinen ja väsynyt. (Teen töitä suurimman osan ajasta yksin, joten taukoja on vaikea pitää) Lisäksi olen poikkeuksetta lähes kaikki viikonloput ja pyhät töissä. Onko olemassa mitään muuta työtä mitä voisi tehdä yliopisto opintojen oheella? Onko esimerkiksi toimistoissa yleensäkään tarvetta osa-aikaisille työntekijöille ? Haluaisin työn mitä voisin tehdä iltapainoitteisesti viikolla ja missä saisi pitää edes kunnollisen ruokatauon.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyviä ideoita! Sopiva tuntimäärä viikossa olisi vähintään 10 tuntia, sen pystyy helposti tekemään opintojen oheella.

Nykysin tuntuu vain siltä että kovin yksinkertaisiinkin töihin on joku oma spesifi koulutuksensa ja sitä usein vaaditaan tehtävässä. Esimerkiksi mietin aulatyöntekijää niin nekin taitaa nykyisin olla vartijoita ?

Ap

Technopolikselle pääsee ainakin monella taustalla, ei tarvitse olla vartija. Tosin ne tuurauskeikat pitäisi hoitaa päivällä n. klo 10-14 välillä. Hoitavat posteja ja lounastaukoja. Manpowerin kautta muistaakseni.

Vierailija
22/31 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuukohan edellä mainittujen töiden saanti muualla kuin pk seudulla ? Tuntuu ainakin ettei omassa opiskelukaupungissa ole paljoa vaihtoehtoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/31 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/31 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistävätkö kirjastot ollenkaan opiskelijoita?

Kirjastotyö sisältää hyvin paljon asiakaspalvelua, ainakin yleisissä kirjastoissa. Itse asiassa ilman alan koulutusta kirjastoissa asiakaspalvelu on juuri se pääasiallinen työ.

Vierailija
26/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset muut yritykset kuin myymälät tarvitsevat osa-aikaista työvoimaa? Tietääkö kukaan ?

Vierailija
27/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku siivoustyö voisi olla aika itsenäistä. Ja pystyy varmaan itse päättämään koska sen tauon pitää.

Tai sitten et ehdi pitämään ollenkaan taukoa, koska muuten et saa kohteita siivottua.

Onkohan edellinen neuvoja itse tehnyt siivoustyötä ja jos on, niin onko tällä vuosikymmenellä?:)

Vierailija
28/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistävätkö kirjastot ollenkaan opiskelijoita?

Ehkä kirjastoalan opiskelijoita? Kirjastoihin on kyllä tunkua työvoimasta, on ihan sen alan koulutuksen omaavia ja sitten on sivarit ja tukityöllistetyt. Tunnen yhden tukityöllistetyn, joka oli kirjastossa töissä. Häneltä loppui työt kirjastossa siksi, että määrärahat ei enää riittäneet siihen, että olisi voinut jatkaa. Niin en oikein usko, että kirjastot ensisijaisesti työllistävät opiskelijoita, jotka etsivät sitä 10-15 tuntia viikossa pestiä.

Vierailija
29/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tarjolla tallennustyötä esim. arkistossa tai toimistossa. Myös puhelinhaastattelutyö voi olla erilaista kuin asiakaspalvelutyö muuten, vaikka toki siinäkin tarvii ihmistensietokykyä.

Aspajuttuihin tarvii paksua nahkaa, mutta eipä siitä paksusta nahkasta haittaa ole muuallakaan.

Vierailija
30/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen törmännyt avoimia työpaikkoja selaillessa hyllyttäjän hommiin, tosin en tiedä tarviikohan siinä omaa autoa mitä ei välttämättä opiskelijalta löydy.

Vierailija
31/31 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpito tehtävät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi