Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kismittää, kun Tutan vaatteet hajoavat jatkuvasti saumoista!

Vierailija
27.02.2006 |

Olen suosinut Tuttaa, kun mielestäni ne ovat laadukkaita vaatteita muutoin, paitsi että kainalo- ja olkapääsaumat ratkeavat lähestulkoon joka toisesta ostamastani vaatteesta.

Voiko jossain Tutan nettisivuilla käydä laittamassa palautetta, onko joku niin tehnyt? Onko asiaan otettu sieltä kantaa tm., vai onko ollut yhtä tyhjän kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaa jo parissa pesussa.

Lindexin(kin) vaatteet pysyvät parempina kauemmin!

Vierailija
2/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan parin pesun jälkeen. Yhden sain vaihdettua uuteen mutta enää en ole jaksanut vaivautua, jätän vaan mieluummin ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ylihinnoiteltua kakkaa.

H&M-vaatteet kestävät PALJON kaummin hyvinä ja ehjinä loppuun asti.

Ja kun tuttakin valmistaa vaatteensa kiinassa, joten siis kotimaisuudenkaan takia ei voi suosia...

Vierailija
4/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalistuvat, kutistuvat ja menevät nopeasti rikki. Kyllä huomaa, miten on laatu 10 v:ssa huonontunut. Mä lähetin palautetta ja sain selityksenä, että laatu on ihan yhtä hyvää kuin ennenkin. Pitää muistaa pestä aina kuudessakympissä, kuulemma kutistuivat siksi, että pesin 40:ssä. Eli jo pesun takia en niitä enää osta. Meillä ainakin harvoin vaatteet on niin likaisia, että vaativat 60 astetta. Niin ja käskivät lähettää vaatteet Tutalle, että saavat tutkia, mikä just näissä mun ostamissa on vikana. Harmi, mä olin heittänyt kaikki jo roskiin ja uusia en osta.

Vierailija
5/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkarit pesin ihan ohjeen mukaan. Tutan kommentti, oli että mulla oli käynyt huono säkä. Heidän tuotantoprosessit ovat kyllä kunnossa, mutta virheitä sattuu joskus. Ihan outo vastaus " huonoa tuuria" . Mun huono tuuri oli kun luotin ns. kotimaiseen & kalliiseen merkkiin :(

Tutan tuotanto on siiretty jo vuosia sitten ulkomaille (Kiina?) eikä siellä päästä laadussa samalla tasolle kuin aikaisemmin kun vaatteet tehtiin Suomessa.

Nykään ostankin H&M, Lindexin ja Kapphalin lasten vaatteita; saat pestä ne 60 asteessa ja laittaa vielä kuivausrumpuun eikä vaatteet mene miksikään. Ja hinta on näillä liikkeillä kohdallaan.

Vierailija
6/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa rahallakaan laatua.

Vierailija
7/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tilalle uuden tuotteen. Oli todella hyvää asiakaspalvelua!Haalari oli kerran pesty ja käyttökertoja ollut max 4.

Vierailija
8/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminauha löystyi oudosti. Myös potkupuku oli rikki jo saadessani äitiyspakkauksen. Outoa. Olen kuullut, että Tutan valmistus siirtynyt Eestiin.

Vierailija
9/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt minäkin. Nehän tehdään nykyään jossain vinkuintiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme