Nainen kutsui minua sovinistiksi, kun vaadin häntä siirtymään pois minun paikaltani junassa
Minulla oli paikkalippu, ja vaikka juna olikin puolityhjä, en suostunut istumaan jollekin tyhjälle penkille vain sen takia, että nainen oli asettautunut omalleni. Minun tuurillani seuraavalta asemalta olisi kuitenkin kyytiin noussut joku muu, jonka paikalla olisin istunut. Nainen ei pitänyt selitystäni uskottavana, vaan ilmoitti kovaan ääneen minun olevan sovinisti, ja vaativani häntä siirtymään ainoastaan hänen sukupuolensa takia. Mistä noita kaheleita tulee ? :D
Kommentit (3)
Itse en nykyään välitä haukuista, sillä noita idiootteja riittää. Olen kerran soittanut poliisitkin kun nainen rupesi riehumaan minulle. En rupea nykyään väittelemään vaan aion soittaa tästä eteenpäinkin kylmästi poliisit jotka voi hoitaa nuo häiriköt sillä minulla ei ole keinoja puuttua, jos hipaisenkin naista leimataan minut naistenhakkaajaksi.
Poliisit on myös meitä miehiä varten, käyttäkää niitä ja ruvetkaa tekemään rikosilmoituksia myös naisista.
Ihme ettei haukkunut rasistiksi, sehän on muotisana asiayhteyksistä huolimatta.