En olisi koskaan uskonut joskus kiristäväni miestä seksillä
Nyt kuitenkaan en keksinyt muuta keinoa. Olen puhunut ja puhunut ja puhunut, kohta jo vuoden ajan, että menisit näyttämään sitä kiveksen ylimääräistä kyhmyä lääkärille. Ei suostu menemään. Nyt sitten sanoin että seksiä ei tipu ennenkuin on käynyt lääkärissä. En edes voi enää olla intiimisti miehen kanssa kun mulla vaan mielessä pyörii se kyhmy. Yrittääkö mies tahallaan tehdä leskeä minusta.
Saa kertoa mielipiteitä. Teinkö oikein vai väärin?
Kommentit (18)
Meillä loppui seksi kokonaan kiristykseen. Onnena sinne valitsemallasi tiellä. Tiellä joka aiheuttaa sinulle seksittömän epäluottamuksen parisuhteeseen ja mahdollisesti pahentaa miehen oletettua terveydentilaa.
No tässä tapauksessa itseasiassa ymmärrän. Seksilä kiristäminen on monessa muussa tilantteessa aika arveluttavaa ja usein huonosti toimiva keino.
Kyseessä ei kuitenkana ole vain huoli miehen terveydestä - en minä miehenäkään olisi hirväen halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa, jos oli syytä epäillä sairautta genitaalialueiden alueella - toki kasvaimet ei tartu, mutta siitä huolimatta.
Tarkoitus pyhittää keinot. T. Mies
Jos mies on niin typerä, ettei hän älyä mennä lääkäriin tuollaisessa tilanteessa, niin teit oikein.
Ystäväni mies kuoli 28-vuotiaana kivessyöpään. Mitään ei voitu enää tehdä. Hän kävi lääkärissä useita kertoja vatsakipujen vuoksi, mutta hänet tuomittiin lintsariksi. :(
Ehdottomasti oikein, kyseessähän on miehen terveys ja jopa henki, ei imurointi tai statuksen esittelyä ystävillesi.
M39
Lääkäri naureskelee pienille munille, joten itse en uskaltaisi mennä näyttämään. Kiva tietää kuinka ne kahvipöydässä naureskelee sille jutulle. :/
Toivottavasti toimii! Aina kun se järkipuhe ei riitä, ja tuo ei ole välttämättä mikään harmiton pikkujuttu. Luovat, järeät konstit, jos täytyy!
No toivottavasti mies menee lääkäriin, todetaan ettei mitään ongelmia ole ja sitten jättää sinut.
Niih jos ei käskystä niin sitten pahalla.
Miten mies pystyy elää tuon tiedon kanssa? Mä juoksisin heti lääkäriin
Joo, suurin huolesi on se, tuleeko sinusta leski? Minäminä mamma taas vauhdissa.
Niin. Kiristyksesi on vähän niin ja näin; tai se ainakin antaa ymmärtää. että miestä kiinnostaisi seksi erityisesti sinun kanssasi. - Entä jos ei kiinnostakaan? Kuinka kauan kestätä itse "ilman""? - Toisaalta ei ole kovin miehekästä ja vastuuntuntoista vältellä lääkäriin menoa...
Vierailija kirjoitti:
Meillä loppui seksi kokonaan kiristykseen. Onnena sinne valitsemallasi tiellä. Tiellä joka aiheuttaa sinulle seksittömän epäluottamuksen parisuhteeseen ja mahdollisesti pahentaa miehen oletettua terveydentilaa.
Kerrohan nyt miten seksin puute muka pahentaa kenenkään" oletettua terveydentilaa"? Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti mies menee lääkäriin, todetaan ettei mitään ongelmia ole ja sitten jättää sinut.
Toivottavasti sinä olet loppuelämäsi yksin.
Teetä miehelle raskaustesti, jos se on positiivinen, niin kivessyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan nyt miten seksin puute muka pahentaa kenenkään" oletettua terveydentilaa"? Idiootti.
Otahan itse selvää kun olet omasta mielestäsi niin viisas että sinulla on varaa kertoa muille mitä he ovat.
Konstit on monet..joskus on vain pakko.