Miten unohtaa paska mies joka vain teeskenteli tunteita
Ihan perse olo. Melkein kaksi vuotta silloin niin ihanan rakastuneen oloisen miehen kanssa. Sitten kylmeni ja tyyliin yhdessä yössä muuttui vittumaiseksi ja kuulemma ei koskaan mitään oikein tuntenutkaan. :( En pysty käsittämään että se kaikki oli harhaa. :( :( :(
Kommentit (30)
Tule syliin niin pidän kiinni ja silitän.
Näitä riittää. Mene eteenpäin vaan ja ota opettavaisena kokemuksena ja osana luonnon kiertokulkua. Ja turha on itsestään syytä hakea, fiksu toimii toisin kuin ap:n kohtaama kuspiä. (Näin tietämättä sitä, mitä ratkaisevaa on oikeesti tapahtunut, mutta siltikin...)
Tuollaiset hyväksikäyttäjät ovat niin ällöttäviä ja inhottavia että unohda ihan vaan niiden tunteiden (ja ajan) voimalla; hän ei ajatuksiasi ansaitse. Parempaa onnea sinulle.
Älä kiduta itseäsi niillä muistoilla. Tiedän että sitä tekee välillä mieli kuvitella erilisia tilanteita ihastuksen kanssa ja sitä pyörittelee niitä päässä jatkuvasti. Kun se tunteeton huijari tulee mieleen ala tehdä jotain ja siirrä ajatukset väkisin pois. Pikkuhiljaa aivot tottuvat ajatteleman muita asioita ja muistot haalistuvat, kunnes joku päivä voit ajatella tätä henkilöä ja todet että hän on sinulle yhdentekevä.
No mieti, mun aviomies tunnusti ennen eroa, ettei ollut rakastanut mua 8 vuoteen. Oltiin oltu naimisissa 9v... Ei tarvinnut enää miettiä erotaanko vai ei ton jälkeen.
Löydät vielä aidon rakkauden, hyvä ap.
Vierailija kirjoitti:
oliks sun miehen nimi Tero?
He-Tero, kaikkien janoisten sankari.
Löysi vaan uuden naisen, eikä jaksanu enää esittää rakastunutta.
Oletko ehdoton tyyppi, joka ei hyväksy itselleen epäonnistumisia? Lähde ensin siitä. Sitten tapaa muita miehiä, pakota edes itsesti tapaamaan. Vaikka he olisivat yhtä paskamaisia, saat kuitenkin kokemuksesta aivoilel uutta ruokaa ja sitä kautta etäisyyttä nykyiseen vellovaan tunteeseesi. Hyvässä lykyssä tapaatkin oikein mukavan ihmisen.
Ihastuminen on aina pitkälle omien mielikuvien sijoittamista luotuun "ihannekumppaniin". Totuus sattuu sitä enemmän, mitä epärealistisempia mielikuvia ihmisellä on tarpeen luoda toisesta. Tässä ihmisen ovat erilaisia: joku on realisti jo syntyessään, toinenon taipuvainen luomaan aina epärealistisia ihannekuvia tapaamastaan ihmisestä .
Todennäköisesti löysi uuden joo, kaikki viittasi siihen. Mutta se vaikeus on siinä etten saa aivojani uuteen asentoon, itse olin niin tosissani ja hän merkitsi minulle niin valtavasti. Vaikka aikaa on jo vähän kulunut niin aina kun asia tulee mieleen on kuin kuulisin siitä ensimmäistä kertaa. Ja miten äkkiä se kävi. Valehtelematta pari päivää ennen hän lähetti minulle herkän rakkausrunon ja sitten ei enää vastannut yhteydenpttoihini kuin lopulta vittumaisesti piikitellen. Emme siis asuneet yhdessä. Tärkein ihmiseni, rakkauteni, paras ystäväni on kuin kuollut yhtäkkiä. Mikä sokki oikeasti. :(
Kyllä se ajan myötä unohtuu. Vie tietenkin jonkin aikaa säätää päänsä pois miettimästä noita asioita, mutta ei niiden hautomiseen kannata kovin paljoa aikaansa tuhlata, sillä tilanne ei siitä muutu. Omituinen ukko joka noin yhtäkkiä kelkkansa kääntää. Todennäköisimmin on tavannut uuden naisen ja on nyt täysin hänen lumoissaan. Kunnes tapaa taas parin vuoden päästä uuden naisen. Jne...jne...jne... Parasta on, että tämä tapahtui nyt eikä kymmenen vuoden kuluttua.
Prinsessaharhoista kannattaisi päästä eroon.
Tsemppiä ap! Jos sinua lohduttaa, niin minä käytin 5 vuotta elämästäsi samanlaiseen paskiaiseen. 2 viimeistä vuotta oli ihan yhtä helvettiä, kun mies jäi kokoajan kiinni nettipettämisistä. Minä s**tanan urpo jaksoin aina yrittää kunnes tuli viimeinen kerta enkä enää pystynyt. Tämän seurauksena kävi vielä niin, että tämä p**ska on alkanut pitää yhteyttä exääni ja ovat yhdessä lyöttäytyneet minua vastaan.
En jaksa ymmärtää itseäni, miksi annoin kaiken tapahtua. Mutta rakastin miestä viimeiseen asti. Nyt erosta aikaa 10 kk ja erotyö on ollut yhtä helvettiä. Tuntuu, että en enää koskaan tule olemaan onnellinen, saati, että voisin luottaa enää kehenkään. Enää en sentään havittele tuota mulkeroa takaisin, mutta hajalla olen, edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliks sun miehen nimi Tero?
He-Tero, kaikkien janoisten sankari.
Heh heh.. Ainakin Se Tero juo.. ja on todellinen janoisten sankari.
Jos alkaa vonkaamaan takaisin, pidä pääsi etkä suostu. Se on parasta mitä voit itsellesi tehdä.
Näitä riittää, älkää suostuko toisten kynnysmatoksi. Eteenpäin vaan, äläkä katso taaksesi.
Anna aikaa itsellesi ja unohda. Poista numero puhelimestasi ensimmäiseksi. Ei tule kiusausta viestitellä tai soittaa.
Se sanoi niin vain loukatakseen. Luultavasti tunsi itsensä loukatuksi jostain syystä.
T. tietäjä
COCK'N'BALLS! Se on sitä elämää. Pistä C-kasetilta soimaan 'LIVE IS LIFE', ja rentoudu.