Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihomatoja, miten niistä pääsee eroon 100% varmasti?

Vierailija
05.07.2016 |

Eli ekaa kertaa ikinä huomattiin lapsella ulosteen mukana kihomato. En tiedä kuinka kauan on ollut koska on ollut oireeton. Ei kutinaa tai mitään! Päiväkodissa on ollut joskus lappu ovessa jossa varoiteltu että on liikkeellä mutta en tiennyt tartunnan voivan olla oireetonkin.

Lääkkeet otettiin eilen ja olen siivonnut hulluna ja saunottanut patjat jne. Tässä tulee vainoharhaiseksi ja kohta en uskalla koskea mihinkään tai anna lastenkaan koskea 😁

Onko joitain vinkkejä miten pääsee varmasti eroon ilman että koko talia tarvii polttaa tai uittaa kloritessa? Kuinka suuresti olette siivonneet ja toistaneet siivouksen? Mistä tietää onko toimet tehonneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuri pyrviniä, siivous ja lakanoiden vaihto ja patjojen, pehmolelujen, sohvatyynyjen yms. irtilähtevien saunatus. Kunnon pesut vessaan, ovenkahvat jne. Itse toistin saman siivousurakan 3x. Ensimmäisen Pyrvin-kuurin ottopäivänä. Vajaan viikon päästä uudestaan ja kolmannen kerran toisen Pyrvin-kuurin ottopäivänä. Ei ole sen jälkeen matoja näkynyt.

Vierailija
2/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Pyrviniä otettiin eilen, onko se reseptillä saatava jotenkin tehokkaampi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoat hyvin, syötte kuurit ja kerrot päiväkotiin. Jos ette ilmoita muille niin ne on pian uudelleen teillä. Kuurit ja siivoukset ei auta mitään, jos tarttuu aina uudelleen.

Vierailija
4/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napalmilla.

Vierailija
5/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin jo eilen päiväkotiin vaikka olemme itse lomalla. Toivottavasti jotain tapahtuu sielläkin :)

Vierailija
6/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin jo eilen päiväkotiin vaikka olemme itse lomalla. Toivottavasti jotain tapahtuu sielläkin :)

Hyvä :)

Vierailija
7/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaako Klorite niihin muniin?

Vierailija
8/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lääkekuuri uusia kaksi vai kolme kertaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi