8.-luokkalainen tyttö ihastunut nelikymppiseen
Joo, tiedän että kuulostaa trollilta mutta ei ole... Olen siis 8lk tyttö ja olen ihastunut nelikymppiseen mieheen... Hän ei ole edes komea mutta en voi mitään.
Eli siis nyt kaipaisin vinkkejä miten päästä eroon ihastuksesta?
Kommentit (42)
Haluan vaan päästä tästä tunteesta eroon ainakin ennen kuin se luokkalainen (eli sen miehen lapsi) tajuaa...
Ihastu luokkakaveriin eli miehen lapseen :D
Vierailija kirjoitti:
Ihastu luokkakaveriin eli miehen lapseen :D
Ei huvita koska ei ole samanlainen kuin isänsä :D
Ap 02 ja mies joku 60- tai 70-luvulla syntynyt?
Hyi helvetti.
Minkälainen suhde sinulla on isääsi?
Minä ihastuin tuossa iässä suurinpiirtein jokaiseen vastaantulijaan. Seurustelemaan aloin kuitenkin vasta päälle parikymppisenä, samanikäisen kanssa.
Miten pääsee yli? Kasvamalla.
Tavoittamattomaan kohteeseen ihastuminen on normaali osa ikäisesi lapsen kehitystä.
Jos asia vaivaa, kerro siitä jollekin luotettavalle aikuiselle, kuten äidille.
Itse olin muuten 8-luokalla ihastunut 40-vuotiaaseen, tosin naiseen.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse samanikäisenä ihastunut kolmeneljäkymppiseen mieheen. Tunne oli niin voimakas, että meinasin seota. Vieläkin muistelen miestä lämmöllä. Hän osasi suhtautua ihastumiseeni hienosti, kohteli nätisti ja kehui. Välillä kiusasi minua, huumorilla, koska ihastumiseni näkyi sadan kilometrin päähän. Se oli juuri mitä silloin kaipasin, mies hyväksyi tunteeni ja käytti tilaisuutta hyväksi nostaakseen itsetuntoani. Mutta mies piti aina tietyn etäisyyden minuun, vaikka minusta tykkäsikin. 14-vuotias on kuitenkin vielä lapsi.
Ihana muisto. :) Voi kun kaikki miehet osaisivat olla yhtä asiallisia.
En muista omasta nuoruudestani mitään isompia ihastuksia, mutta mieheni on kuin magneetti kaikenikäisille naisille. Ja pässi kun on, tulee loukanneeksi toisia tahtomattaan. Onneksi ei ole tekemisissä, kuin täysi-ikäisten kanssa, mutta oli se melko karu sydänsärky sille 18-vuotiaalle harkkarille, jolle mies ärähti, kun toinen ei heti ymmärtänyt mikä CIM on :/ (näin vielä itse tilanteen ja sääliksi kävi). Hitsi, alan kai vanheta kun alan kuulostaa ikikseltä :D
Menee täysin aiheen vierestä, mutta mikä on CIM? Googletin ja ensimmäinen hakutulos tarjosi vastaukseksi "cum in mouth", wut..?
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne voi olla molemminpuolinen.
Mutta laiton.
Tunteet ei ole laittomia, vaikka toinen olisi 8v. Luottamuksen pettäminen on kuitenkin aina väärin.
Eikös se oman luokan Pekka ole kans söpö?
siis miks ootte alapeukuttanut tätä?
kuvittele että äitilläsi olisi korsetti ja hän piiskaisi ihailemaasi miestä ja mies voihkisi nautinnosta. tuon lulisi tehoavan.
Vierailija kirjoitti:
siis miks ootte alapeukuttanut tätä?
Koska todennäköisesti tämä on taas ikis-provo, mutta leikitään nyt kaikki mukana. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisi totta.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse samanikäisenä ihastunut kolmeneljäkymppiseen mieheen. Tunne oli niin voimakas, että meinasin seota. Vieläkin muistelen miestä lämmöllä. Hän osasi suhtautua ihastumiseeni hienosti, kohteli nätisti ja kehui. Välillä kiusasi minua, huumorilla, koska ihastumiseni näkyi sadan kilometrin päähän. Se oli juuri mitä silloin kaipasin, mies hyväksyi tunteeni ja käytti tilaisuutta hyväksi nostaakseen itsetuntoani. Mutta mies piti aina tietyn etäisyyden minuun, vaikka minusta tykkäsikin. 14-vuotias on kuitenkin vielä lapsi.
En muista omasta nuoruudestani mitään isompia ihastuksia, mutta mieheni on kuin magneetti kaikenikäisille naisille. Ja pässi kun on, tulee loukanneeksi toisia tahtomattaan. Onneksi ei ole tekemisissä, kuin täysi-ikäisten kanssa, mutta oli se melko karu sydänsärky sille 18-vuotiaalle harkkarille, jolle mies ärähti, kun toinen ei heti ymmärtänyt mikä CIM on :/ (näin vielä itse tilanteen ja sääliksi kävi). Hitsi, alan kai vanheta kun alan kuulostaa ikikseltä :D
Menee täysin aiheen vierestä, mutta mikä on CIM? Googletin ja ensimmäinen hakutulos tarjosi vastaukseksi "cum in mouth", wut..?
Onhan se varmasti 18-vuotiaalle ihastuneelle harkkarille karu sydänsärky, kun odottaa ruusupuskaa, mutta saakin loskat naamalle.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Confidential Information Memorandum eli sellainen kirjanen joka saadaan yritystä ostaessa, jossa on ihan kaikki yrityksen tiedot.
Onks tää 'ikiksen' verkoissa ja pauloissa olo oikeesti näin hauskaa?