8.-luokkalainen tyttö ihastunut nelikymppiseen
Joo, tiedän että kuulostaa trollilta mutta ei ole... Olen siis 8lk tyttö ja olen ihastunut nelikymppiseen mieheen... Hän ei ole edes komea mutta en voi mitään.
Eli siis nyt kaipaisin vinkkejä miten päästä eroon ihastuksesta?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Olin itse samanikäisenä ihastunut kolmeneljäkymppiseen mieheen. Tunne oli niin voimakas, että meinasin seota. Vieläkin muistelen miestä lämmöllä. Hän osasi suhtautua ihastumiseeni hienosti, kohteli nätisti ja kehui. Välillä kiusasi minua, huumorilla, koska ihastumiseni näkyi sadan kilometrin päähän. Se oli juuri mitä silloin kaipasin, mies hyväksyi tunteeni ja käytti tilaisuutta hyväksi nostaakseen itsetuntoani. Mutta mies piti aina tietyn etäisyyden minuun, vaikka minusta tykkäsikin. 14-vuotias on kuitenkin vielä lapsi.
Asun maassa jossa seksin suojaikäraja on 14v Ruotsissa ja suurimmassa osassa EUta raja on 15v. Onko suomalaiset joten kypsymättömämpiä kuin muut.
Alun perin Suomessakin ajateltiin rajaksi 15v, kun se on rikosoikeudellisen vastuunkin ikäraja. Mutta koska homoilla oli aiemmin korkeampi ikäraja sehän poistui sairauksta vasta 80 luvulla ja rikoslaista 70 luvulla, kristilliset ja muut konservatiivit saivat nostettua ikäraja homojen pelossa 16 vuoteen.
up