Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että joku on ihastunut?

Vierailija
04.07.2016 |

Tai miten voi hämätä, niin ettei toinen huomaa että olet ihastunut häneen?

Mulla ongelma, että olen ollut työkaveriin ihastunut.. Nyt pelkään, että tämä työkaveri on ehkä saattanut huomata sen ja välttelee minua. Hävettää niin paljon! En ole kyllä ollut mitenkään tyrkky, päinvastoin olen ehkä ollut hieman kylmä tai muuten vaan jotenkin outo. Äh... Haluaisin olla vaan neutraali, niin ettei minusta huomaa. Olen siis varattu, enkä haluaisi olla ihastunut, odotan vaan että menee ohi...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nolo.

Vierailija
2/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise, se helpottaa oloasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Onpas täällä ilkeitä ihmisiä. Saatko jotain sadistista tyydytystä olemalla k*sipää?

Vierailija
4/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Nojoo nolo olo mulla kyllä onkin... Voiko näkyä niin selvästi päälle päin, et nyt haluaa osoittaa että ei ole kiinnostunut, ei sitten pätkääkään. Ennen oli ihan mukava, hymyili, otti kontaktia, sano kehujakin jne. Hävettää...-ap-

Vierailija
5/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä välttämättä tiedä mistään. Ihmiset on niin erilaisia.

Vierailija
6/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainakin ovat hitaampia huomaamaan tällaisia asioita.

Vierailija
7/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se olisi parempi että flirttailisit ihan vain oman miehesi kanssa.

Vierailija
8/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun en ole mielestäni flirttaillut tämän työkaverin kanssa ollenkaan! Ja flirttailen kyllä oman mieheni kanssa, meillä on hyvää seksiä ja muutenkin kaikki ihan ok mielestäni. Olemme olleet lähes 10 vuotta yhdessä, ja tämä on oikeasti ensimmäinen kerta kun olen ihastunut johonkin toiseen. Ei se ole mitenkään tarkoituksellista tai hakemalla haettua. Tämä tyyppi ei ole edes hyvännäköinen. Silti vaan nämä tunteet... Argh!! -ap-

Vierailija
9/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokun en ole mielestäni flirttaillut tämän työkaverin kanssa ollenkaan! Ja flirttailen kyllä oman mieheni kanssa, meillä on hyvää seksiä ja muutenkin kaikki ihan ok mielestäni. Olemme olleet lähes 10 vuotta yhdessä, ja tämä on oikeasti ensimmäinen kerta kun olen ihastunut johonkin toiseen. Ei se ole mitenkään tarkoituksellista tai hakemalla haettua. Tämä tyyppi ei ole edes hyvännäköinen. Silti vaan nämä tunteet... Argh!! -ap-

Kyllähän teillä joku mättää kun kerran ihastut toiseen.

Vierailija
10/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen mukaan naisesta ei voi mitenkään huomata, että hän olisi kiinnostunut miehestä.

Vierailija
11/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että se ihminen itse kertoo asiasta.

Oliko tylsä vastaus? Ehkä, mutta tuo on oikeastaan ainoa varma tapa tietää asiasta. Kaikki muu on arvailua.

Vierailija
12/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että se ihminen itse kertoo asiasta.

Oliko tylsä vastaus? Ehkä, mutta tuo on oikeastaan ainoa varma tapa tietää asiasta. Kaikki muu on arvailua.

Jos näin on, niin ihanaa voin olla rauhassa! Ei tarvi miettiä, että olen nolo, kun minusta jotenkin huomaa kun punastelen ja käyttäydyn oudosti.... Se on vaan kamalaa kun sydän tykyttää ja menee ihan hämilleen. Ehkä tämä tyyppi on vaan tajunnut, että olen ihan outo. -ap-

Vierailija
13/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot vältellyt ja ollut outo, niin ehkä hän luulee että haluat pitää etäisyyttä eikä enää itse viitsi tulla lähelle. Jos taas olet aiemmin punastellut, niin on tietenkin voinut arvata ihastumisesi, mutta koska olet nyt etäinen, on ymmärtänyt, että et haluaisi olla ihastunut, ja pitää siksi välimatkaa.

Vierailija
14/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne feromonit. Hajusta sen tuntee :D :D

Eimut syvät ihastumiset on asioita, joita ei ihan pysty selittämään.

Vierailija
15/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot vältellyt ja ollut outo, niin ehkä hän luulee että haluat pitää etäisyyttä eikä enää itse viitsi tulla lähelle. Jos taas olet aiemmin punastellut, niin on tietenkin voinut arvata ihastumisesi, mutta koska olet nyt etäinen, on ymmärtänyt, että et haluaisi olla ihastunut, ja pitää siksi välimatkaa.

Ehkä näin. En oikeasti tiedä olenko punastellut, mutta on tuntunut siltä, ja hyvin mahdollista. Mutta ihan typerää, miksi pitää olla tällaisia ihastumisia? Ihan turhaa!! -ap-

Vierailija
16/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ihastumista huomaa varmuudella mistään. Ihmiset on niin erilaisia, että joillekin se katsekontaktin hakeminen ja toisen lähellä ylisosiaalisesti pörrääminen on ihan arkipäivää ja sitä tehdään kaikille.

Ainahan sitä pelkää, että se ihastuksen kohde muka tietää ja huomaa kaikki tunteesi häntä kohtaan. Varmaan kaikki salaihastujat pelkää? Ehkä se ihastus huomaakin ja tietää, mutta jos sille ei ihastustaan myönnä tai tee aloitetta niin minkäs se asialle voi? Luultavasti vaan ajattelee olleensa väärässä asian suhteen.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
17/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesta, käytöksestä, ilmeistä. Mikroilmeet ovat paljastavia.

Vierailija
18/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseesta, käytöksestä, ilmeistä. Mikroilmeet ovat paljastavia.

Mikä on mikroilme?

Vierailija
19/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hemmetin vaikea sanoa, kuka todellisuudessa on ihastunut ja kuka ei. Kuvittelin ilmeisesti omassa päässäni erään ihmisen vastaavan omiin ihastumisen tunteisiini. Aiemmin viestiteltiin lähes päivittäin, kunnes yhden känniviesti-iltaman jälkeen on ollut hiljaista. En koe olevani tässä se, jolla on ns. enemmän hävittävää, mutta en ala myöskään painostamaan.

Näköjään en ollut tarpeeksi kiinnostava. Harmi sinänsä, kaveruutta en haluaisi menettää.

Vierailija
20/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää miten paljon ihmiset ihastuvat. Miten usein? Ap ihastuu kerran 10 vuodessa, mites muut?