Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että joku on ihastunut?

Vierailija
04.07.2016 |

Tai miten voi hämätä, niin ettei toinen huomaa että olet ihastunut häneen?

Mulla ongelma, että olen ollut työkaveriin ihastunut.. Nyt pelkään, että tämä työkaveri on ehkä saattanut huomata sen ja välttelee minua. Hävettää niin paljon! En ole kyllä ollut mitenkään tyrkky, päinvastoin olen ehkä ollut hieman kylmä tai muuten vaan jotenkin outo. Äh... Haluaisin olla vaan neutraali, niin ettei minusta huomaa. Olen siis varattu, enkä haluaisi olla ihastunut, odotan vaan että menee ohi...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupilleista, ne laajenevat. Laita aurinkolasit päähän niin et paljastu.

Vierailija
22/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää miten paljon ihmiset ihastuvat. Miten usein? Ap ihastuu kerran 10 vuodessa, mites muut?

Mulle tapahtui myös ensimmäisen kerran 10 vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta, käytöksestä, ilmeistä. Mikroilmeet ovat paljastavia.

Mikä on mikroilme?

Sellainen murto-osasekunnin ajan kasvoilla vilahtava ilme. Se kertoo totuuden. Jos vaikka joku syö ruokaa, joka maistuu kamalalta, mutta valehtelee, että se on ihanaa, kasvoilla viivähtää todella nopea irvistys, jota sanoja ei itse edes välttämättä tiedosta. Tätä profiloijat käyttävät valheen paljastamiseen.

Vierailija
24/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mikroilme?

Sellainen murto-osasekunnin ajan kasvoilla vilahtava ilme. Se kertoo totuuden. Jos vaikka joku syö ruokaa, joka maistuu kamalalta, mutta valehtelee, että se on ihanaa, kasvoilla viivähtää todella nopea irvistys, jota sanoja ei itse edes välttämättä tiedosta. Tätä profiloijat käyttävät valheen paljastamiseen.

Mikä mikroilme paljastaa ihastumisen?

Vierailija
25/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää miten paljon ihmiset ihastuvat. Miten usein? Ap ihastuu kerran 10 vuodessa, mites muut?

Sama täällä eli kerran 10 vuodessa.

Vierailija
26/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihanaa!

Vierailija
27/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on ihanaa!

No ei kyllä ole. Se on ihan hanurista.

Vierailija
28/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on ihanaa!

No ei kyllä ole. Se on ihan hanurista.

Mut tavallaan kuitenkin ihanaa. Kyllähän se saattaa tosin vaikeuttaa vähän elämää....

Vierailija
29/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mikroilme?

Mikroilmeitä on seitsemän. Viha, pelko, ilo, halveksunta, yllätys, suru ja inho. Mikä paljastaa ihastumisen?

Vierailija
30/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mikroilme?

Mikroilmeitä on seitsemän. Viha, pelko, ilo, halveksunta, yllätys, suru ja inho. Mikä paljastaa ihastumisen?

Olisko ilo?

Vierailija
31/31 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huomaan työkaverin ihastumisen seuraavista asioista: hän "sukii" hiuksiaan, katselee salaa, kuuntelee juttujani salaa kahvipöydässä, punastelee kahden kesken, yrittää olla edukseen seurassani ynnämuuta, niin suloista 💕.