Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen tutkimisesta - osaako joku auttaa?

Paniikki
04.07.2016 |

Pitkästä aikaa tutkin rintojani, olen aina kokenut rintani sisällön hermipuuromaiseksi röpelöksi. Nyt kuitenkin tunsin röpelön päällä "napin", sellaisen pienen paukun. Ja olen ihan paniikissa. Toisessa rinnassa ei sellaista nappia tuntunut vaan sen sisältö oli juurikin tälläistä "helmipuuroa". Olen 32v.

Asun pienellä paikkakunnalla enkä haluaisi mennä tk:hon, saisin varmaan luulosairaan leiman otsaani.

Mitä hittoa teen? Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tutkimuksiin tietysti

Vierailija
2/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa luulosairaan leimaa otsaasi, olen itse juossut monta kertaa rintojen pattien takia lääkärissä ja aina tutkivat kunnolla. Ja mietipä haluatko olla mielummin luulosairas vai kuolla rintasyöpään, koska pattia ei ole tutkittu ajoissa? Jos näin karusti kauheimman kautta halutaan ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet isolle paikkakunnalle yksityiselle, joka laittaa sut mammografiaan ja ultraan. Näin minä tein ja jo samana päivänä sain huokaista, että kyse oli vain kystasta.

Vierailija
4/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Patti ei oikein tunnu sormeen kunnolla painellessa, mutta tunnen sen patin rinnassani. Siksi mietin tuota että jos lääkäri ei kuitenkaan tunne pattia vaikka minä sen tunnen niin saan leiman otsaani.

Vierailija
5/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Patti ei oikein tunnu sormeen kunnolla painellessa, mutta tunnen sen patin rinnassani. Siksi mietin tuota että jos lääkäri ei kuitenkaan tunne pattia vaikka minä sen tunnen niin saan leiman otsaani.

Minulla on ollut tuollaisia patteja myös :) Lääkärit ovat aina käynnin jälkeen neuvoneet, että tottakai uudelleen lääkäriin jos ilmaantuu uusia patteja. Eli ei tuon takia kovin helposti hullunleimaa saa. Älä hätäile.

Vierailija
6/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai tule käymään niin tutkitaan.

Vierailija
7/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tuollaisia patteja myös :) Lääkärit ovat aina käynnin jälkeen neuvoneet, että tottakai uudelleen lääkäriin jos ilmaantuu uusia patteja. Eli ei tuon takia kovin helposti hullunleimaa saa. Älä hätäile.

Kiitos, toivottavasti ei ole vakavaa vaan joku kysta tms rasvapatti. Säikäytti vain niin kovin ettei oikein järki pelaa normaalisti. 😌