Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä laihdutti - tisseistä tuli pienet ja roikkuvat

Vierailija
04.07.2016 |

Yritän toki olla iloinen hänen puolestaan enkä ole asiasta mitään sanonut, mutta v*tuttaahan tuo nyt aika hemmetin paljon. Ei tee enää mieli hyväillä niitä rintoja juurikaan ainakaan entiseen verrattuna, en tiedä mitä tehdä asian suhteen. Pakko kai tämä on vain hyväksyä ja niellä oma harmitus tai sitten pistää tyttöystävä vaihtoon, jos en ajan kanssa opi tilannetta hyväksymään.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies laihdutti ja hänen kivespussinsa lässähtivät pannukakuiksi. Todella epäseksikästä! :(

Mun mies taas lihoi ja alkoi ketjupolttajaksi (ja yleensäkin tupakoijaksi) 30-vuotiaana. Enää ei heppi seiso, kiertoon?

Vierailija
22/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laihdutti ja kikkeli lyheni ainakin 10 cm! Siis apua, miten selviän tästä?! ;) Ai niin, pallitkin on nykyään pelkät patalaput, iiiiik! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap minkä ikäisiä olette ja onko lapsia ja paljonko tyttöystäväsi laihdutti?

Vierailija
24/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet valmis jättämään naisen rintojen takia? Hän ei ole sinulle siis kokonainen ihminen, etkä rakasta häntä sellaisena. Kerro tämä hänelle, jotta hän ei tuhlaa enää yhtään enempää aikaansa sinuun, vaan etsii oikean ihmissuhteen itselleen.

Hohhohoo.. mitä roskaa. Riippuu vähän, onko nainen antanut miehelle myös neitsyytensä. Jos ei ole, niin ei ole rakastanut miestään ;)

Sinkkumies

Mees ny veke siitä, sinkkumiehet ne ei tunnetustikaan ole mitään parisuhde-eksperttejä, että tää on nyt todella väärä ketju sun älynväläyksille.

Vierailija
25/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskaan laihduttako niin, että vähennätte radikaalisti ja nopeasti syömistä. Tällöin menetätte lihaskudosta ettekä niinkään rasvaa. Oikea tapa laihduttaa on kehittää samalla lihasmassaa esim. nostamalla painoja, kävelemällä tai uimalla. Ruokavaliota tulee muuttaa niin, että lisätään proteiinia, kasviksia ja hedelmiä, mutta poistetaan kaikki makeat ja sokeriset ruuat. Sanotaan mitä tahansa liikkumalla laihduttamisesta, niin se on paras tapa vähentää kehon rasvakudosta mutta säilyttää lihasmassa. Rinnat  eivät roiku sen jälkeen  vaan kiinteytyvät. Kunto nousee ja mieli paranee.

Vierailija
26/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valmis jättämään naisen rintojen takia? Hän ei ole sinulle siis kokonainen ihminen, etkä rakasta häntä sellaisena. Kerro tämä hänelle, jotta hän ei tuhlaa enää yhtään enempää aikaansa sinuun, vaan etsii oikean ihmissuhteen itselleen.

Olen valmis vaikka jättämään hänet, jos en opi hyväksymään tätä asiaa ajan kanssa. Hän ansaitsee jonkun, joka kehuu hänen rintojaan ja tarkoittaa mitä sanoo. Ap

Vierailija
27/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on objektiivisesti arvioiden manboobsit, aknearpia, pieni varustus, roikkuva pylly, hiukset vetäytyneet ohimoilta ja omenamaha. Mutta myös maailman seksikkäimmät silmät ja himottavin kosketus, ja parasta mitä tiedän on onnellinen pilke hänen silmissään ja se kun hän hymyilee (vaikka hammaskalustokaan ei ole täydellinen).

Anna tyttösi löytää mies, jolle hän on ihanin ja haluttavin kumppani maailmassa.

Vierailija
28/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sille silarit.

Vierailija
29/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rinnat muottavat muotoaan (hormonit, kierto, pillerit, laihtumiset, lihomiset, raskaudet jne.) läpi naisen elämän. Jos rakkautesi saa ryppyjä näissä käänteissä, et ehkä ole sopiva tai kypsä jakamaan yhteistä elämää naisen kanssa.

Vierailija
30/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommahan ei toimi niin, että tehdään vain naisen ehdoilla mitä nainen haluaa. 

Jos valittaisiin 1 elämänkumppani koko elämäksi, niin silloin varmaan ulkonäköasiat eivät merkitsisi. Tekevätkö naiset näin?

Sinkkumies

Ei jeesus mikä urpo, HA HA! Kuule, terve ja onnea matkaan!

Vierailija
31/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte oikeesti mennä näihin provoihin??? myötähäpeä.

Vierailija
32/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi jojo-laihduttamalla tissinsä pilannut. Vaikutti siihen e-pilleritkin; niitä syödessä rinnat turposi tupla-D:hen, kun samaan aikaan oli painoakin vähän enemmän (normaalipainon ylärajoilla.) Nykyään melko onnettomat patalaput, jotka ei täytä kunnolla B-kuppiakaan. Bmi 21 ja oon nuori ja lapseton.

Mua tissit vaivaa kauheesti ja oon joskus miettinyt silareitakin, varsinkin kun nykyinen poikaystävä on selkeesti tissimies. Hän kuitenkin sanoo rintojani ihaniksi ja haluaa kyllä kosketella yms. Silari-ajatuksen tyrmää täysin. Saan olla onnellinen tuosta ihanasta miehestä. <3

Kyllähän minäkin tyttöystävälleni esitän rakastavani hänen nykyisiä muotojaan, sehän kuuluu asiaan. Mutta mistä tiedät, ettei miehesi pinnan alla ajattele aivan samalla tavalla kuin minä? Ap

Sit se varmaan ei ehdottomasti tyrmäis ajatusta plastiikkakirurgiasta, vaikka oon yrittänyt siitä keskustella? Ja on myös mun tisseissä "jatkuvasti" kiinni, vaikka itse suhtaudun niihin aika nihkeesti.

Vierailija
33/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhohoo.. mitä roskaa. Riippuu vähän, onko nainen antanut miehelle myös neitsyytensä. Jos ei ole, niin ei ole rakastanut miestään ;)

Sinkkumies

Mees ny veke siitä, sinkkumiehet ne ei tunnetustikaan ole mitään parisuhde-eksperttejä, että tää on nyt todella väärä ketju sun älynväläyksille.

Joo, onhan mulla noita tyttöystäviä ollut. Joten tänään voi olla ja huomenna olla olematta. 

Ap lähestyy tätä tilannetta maan vetovoiman kertoimella luettuna.

Sinkkumies

Vierailija
34/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen rinnat muottavat muotoaan (hormonit, kierto, pillerit, laihtumiset, lihomiset, raskaudet jne.) läpi naisen elämän. Jos rakkautesi saa ryppyjä näissä käänteissä, et ehkä ole sopiva tai kypsä jakamaan yhteistä elämää naisen kanssa.

Mitä tarkoitat tuolla "rakkauteni saa ryppyjä"? Mistä noin päättelit? En ole ollut tyytymätön mihinkään muuhun kuin hänen nykyisiin, roikkuviin rintoihinsa ja niihinkin vain siksi, että pidin entisistä niin paljon ja tapahtunut muutos on tuore. Miten ihmeessä tämä tekee minusta huono elämänkumppanin? Ap

Vierailija
35/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tiskaus ja siivousintokin vaihtelee läpi miehen koko elämän. Jos et tätä hyväksy, niin et ole valmis parisuhteeseen nainen. (ja ryyppäys)

Sinkkumies

Vierailija
36/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi jojo-laihduttamalla tissinsä pilannut. Vaikutti siihen e-pilleritkin; niitä syödessä rinnat turposi tupla-D:hen, kun samaan aikaan oli painoakin vähän enemmän (normaalipainon ylärajoilla.) Nykyään melko onnettomat patalaput, jotka ei täytä kunnolla B-kuppiakaan. Bmi 21 ja oon nuori ja lapseton.

Mua tissit vaivaa kauheesti ja oon joskus miettinyt silareitakin, varsinkin kun nykyinen poikaystävä on selkeesti tissimies. Hän kuitenkin sanoo rintojani ihaniksi ja haluaa kyllä kosketella yms. Silari-ajatuksen tyrmää täysin. Saan olla onnellinen tuosta ihanasta miehestä. <3

Kyllähän minäkin tyttöystävälleni esitän rakastavani hänen nykyisiä muotojaan, sehän kuuluu asiaan. Mutta mistä tiedät, ettei miehesi pinnan alla ajattele aivan samalla tavalla kuin minä? Ap

Sit se varmaan ei ehdottomasti tyrmäis ajatusta plastiikkakirurgiasta, vaikka oon yrittänyt siitä keskustella? Ja on myös mun tisseissä "jatkuvasti" kiinni, vaikka itse suhtaudun niihin aika nihkeesti.

Miehesi aavistaa, että et oikeasti ole mihinkään tissileikkaukseen kuitenkaan menossa, vaan haluat ainoastaan testata miestäsi ja hänen mielipiteitään. Shit test - AWALT. -ohis

Vierailija
37/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta sille silarit.

Kyllä tämä näyttää siltä, että ongelma on Ap:n korvien välissä eikä tyttöystävän rintakehässä...

Vierailija
38/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää koskaan laihduttako niin, että vähennätte radikaalisti ja nopeasti syömistä. Tällöin menetätte lihaskudosta ettekä niinkään rasvaa. Oikea tapa laihduttaa on kehittää samalla lihasmassaa esim. nostamalla painoja, kävelemällä tai uimalla. Ruokavaliota tulee muuttaa niin, että lisätään proteiinia, kasviksia ja hedelmiä, mutta poistetaan kaikki makeat ja sokeriset ruuat. Sanotaan mitä tahansa liikkumalla laihduttamisesta, niin se on paras tapa vähentää kehon rasvakudosta mutta säilyttää lihasmassa. Rinnat  eivät roiku sen jälkeen  vaan kiinteytyvät. Kunto nousee ja mieli paranee.

No mulla kyllä riipahti, vaikka oon laihduttanut ihan "oikein" ja hitaasti. Rasvakudoksen määrähän se rinnoissa muuttui. Ei todellakaan kiinteydy tissit edes treenaamalla. :D Pieni vaikutus on toki rintalihaksilla.

Ja Sinkkumies, ihan paskapuhetta, ettei 25-vuotiailla kyseistä ongelmaa ole. Itselläni on ollut pienet patalaput alle 20-vuotiaasta asti.

Vierailija
39/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap minkä ikäisiä olette ja onko lapsia ja paljonko tyttöystäväsi laihdutti?

Ollaan vähän päälle 20-vuotiaita, ja tyttöystävä laihdutti 16 kg. 

Vierailija
40/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla kyllä riipahti, vaikka oon laihduttanut ihan "oikein" ja hitaasti. Rasvakudoksen määrähän se rinnoissa muuttui. Ei todellakaan kiinteydy tissit edes treenaamalla. :D Pieni vaikutus on toki rintalihaksilla.

Ja Sinkkumies, ihan paskapuhetta, ettei 25-vuotiailla kyseistä ongelmaa ole. Itselläni on ollut pienet patalaput alle 20-vuotiaasta asti.

Poikkeus vahvistaa säännön. Onhan nuoremmilla naisilla kiinteämmät rinnat. Ei voida sanoa aina, mutta usein sen jokaisen itsen naisen kohdalla pitää paikkansa. Tässä ei voida vertailla naisia keskenään, koska jokainen on yksilö.

Sinkkumies