Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä laihdutti - tisseistä tuli pienet ja roikkuvat

Vierailija
04.07.2016 |

Yritän toki olla iloinen hänen puolestaan enkä ole asiasta mitään sanonut, mutta v*tuttaahan tuo nyt aika hemmetin paljon. Ei tee enää mieli hyväillä niitä rintoja juurikaan ainakaan entiseen verrattuna, en tiedä mitä tehdä asian suhteen. Pakko kai tämä on vain hyväksyä ja niellä oma harmitus tai sitten pistää tyttöystävä vaihtoon, jos en ajan kanssa opi tilannetta hyväksymään.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis rakasta häntä aidosti.

Vierailija
2/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis rakasta häntä aidosti.

Rakastan häntä ja rakastin hänen aiempia tissejäänkin, eikö minulla ole oikeutta surra niiden perään? Ap

Vierailija
4/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän jätät. Seuraavalla voi olla selluliittia tai karvaa kaikkialla.

Vierailija
5/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Kerrotko miksi olen idiootti? Ap

Vierailija
6/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies laihdutti ja hänen kivespussinsa lässähtivät pannukakuiksi. Todella epäseksikästä! :(

Vierailija
7/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jspap

Vierailija
8/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen herrasmies ostaisi naiselleen kumitissit l. siligoonit.

Vierailija
9/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaihtoon. Löytää varmasti paremman tilalle.

Vierailija
10/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori muru, kyllä nää tästä vähän vielä tulee takaisin päin kun aikaa kuluu. Mun terveyden kannalta oli parempi nyt napsia ne ylimääräiset pois. Olen myöskin itsevarmempi vartalostani joten me voidaan keksiä jotain uutta kivaa tämän uuden vartalon kanssa ;)

Jos ei kelpaa niin parempi mennä. Mä oon nyt tyytyväinen ja olen sitä yksinkin jos en näin kelpaa!

Vierailija
11/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää siis etsiä paremmat tissit joiden kanssa olla parisuhteessa. Tsemppiä.

Vierailija
12/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen herrasmies ostaisi naiselleen kumitissit l. siligoonit.

Tykkäisitkö sinä, jos entisten isojen ja ryhdikkäiden rintojesi tilalla olisi pienet riipparit, ja miehesi ehdottaisi sinulle tissileikkausta? Ap

Vierailija
13/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä näet naisen vaan pelkkinä tisseinä, aika surullista ja säälittävää! :D Vaikka tämä onkin tyhmä provo.

Vierailija
14/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jojo-laihduttamalla tissinsä pilannut. Vaikutti siihen e-pilleritkin; niitä syödessä rinnat turposi tupla-D:hen, kun samaan aikaan oli painoakin vähän enemmän (normaalipainon ylärajoilla.) Nykyään melko onnettomat patalaput, jotka ei täytä kunnolla B-kuppiakaan. Bmi 21 ja oon nuori ja lapseton.

Mua tissit vaivaa kauheesti ja oon joskus miettinyt silareitakin, varsinkin kun nykyinen poikaystävä on selkeesti tissimies. Hän kuitenkin sanoo rintojani ihaniksi ja haluaa kyllä kosketella yms. Silari-ajatuksen tyrmää täysin. Saan olla onnellinen tuosta ihanasta miehestä. <3

Vierailija
15/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä näet naisen vaan pelkkinä tisseinä, aika surullista ja säälittävää! :D Vaikka tämä onkin tyhmä provo.

Jos näkisin naisen pelkkinä tisseinä, en olisi tätäkään viestiä nyt täällä kirjoittamassa, koska en olisi tyttöystäväni kanssa enää yhdessä. Ap

Vierailija
16/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi jojo-laihduttamalla tissinsä pilannut. Vaikutti siihen e-pilleritkin; niitä syödessä rinnat turposi tupla-D:hen, kun samaan aikaan oli painoakin vähän enemmän (normaalipainon ylärajoilla.) Nykyään melko onnettomat patalaput, jotka ei täytä kunnolla B-kuppiakaan. Bmi 21 ja oon nuori ja lapseton.

Mua tissit vaivaa kauheesti ja oon joskus miettinyt silareitakin, varsinkin kun nykyinen poikaystävä on selkeesti tissimies. Hän kuitenkin sanoo rintojani ihaniksi ja haluaa kyllä kosketella yms. Silari-ajatuksen tyrmää täysin. Saan olla onnellinen tuosta ihanasta miehestä. <3

Kyllähän minäkin tyttöystävälleni esitän rakastavani hänen nykyisiä muotojaan, sehän kuuluu asiaan. Mutta mistä tiedät, ettei miehesi pinnan alla ajattele aivan samalla tavalla kuin minä? Ap

Vierailija
17/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää siis etsiä paremmat tissit joiden kanssa olla parisuhteessa. Tsemppiä.

Samaa mieltä. Etsi ap sieltä 25 ikäluokasta. Niillä ei ole vielä riippareita..

Sinkkumies

Vierailija
18/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valmis jättämään naisen rintojen takia? Hän ei ole sinulle siis kokonainen ihminen, etkä rakasta häntä sellaisena. Kerro tämä hänelle, jotta hän ei tuhlaa enää yhtään enempää aikaansa sinuun, vaan etsii oikean ihmissuhteen itselleen.

Vierailija
19/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valmis jättämään naisen rintojen takia? Hän ei ole sinulle siis kokonainen ihminen, etkä rakasta häntä sellaisena. Kerro tämä hänelle, jotta hän ei tuhlaa enää yhtään enempää aikaansa sinuun, vaan etsii oikean ihmissuhteen itselleen.

Hohhohoo.. mitä roskaa. Riippuu vähän, onko nainen antanut miehelle myös neitsyytensä. Jos ei ole, niin ei ole rakastanut miestään ;)

Sinkkumies

Vierailija
20/109 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan ei toimi niin, että tehdään vain naisen ehdoilla mitä nainen haluaa. 

Jos valittaisiin 1 elämänkumppani koko elämäksi, niin silloin varmaan ulkonäköasiat eivät merkitsisi. Tekevätkö naiset näin?

Sinkkumies