SATUHÄÄT 4.7.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa, eilen areenassa luki, että 4.7-jakso tulee katsottavaksi ke 6.7, mutta nyt sitä ei ole siellä enää ollenkaan?
Ovatkohan saaneet niin paljon huonoa palautetta, että ovat poistaneet?
Onhan se siellä: http://areena.yle.fi/1-3160830
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa, eilen areenassa luki, että 4.7-jakso tulee katsottavaksi ke 6.7, mutta nyt sitä ei ole siellä enää ollenkaan?
Onhan se siellä: http://areena.yle.fi/1-3160830
Aaa, kiitos! Yritin etsiä siis jaksoa väärällä päiväyksellä :)
Tuota juu... Katsoin äsken Areenasta tämän jakson ja no... Olihan se :D Morsian vaikutti lapsiaan rakastavalta, läsnäolevalta äidiltä.
Puku oli auttamatta liian pieni, mutta ei välttämättä käynyt ilmi nopealla sovituksella. Tai ainakaan tuo miten se valuu kokoajan.
En kyllä ymmärrä miksi tuo sulhasen veli kertoi pillereistä valehtelusta. Ei kuulu hänelle, eikä etenkään tv-katsojille.
En tiedä johtuiko sulhasen ujoudesta ja kameroista, mutta jotenkin ei välittänyt tuo heidän rakkaus ruutuun asti. Toisaalta olihan tuossa aikamoinen stressikin päällä. Häät, pienet lapset, ei varmaan juurikaan yhteistä aikaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuota juu... Katsoin äsken Areenasta tämän jakson ja no... Olihan se :D Morsian vaikutti lapsiaan rakastavalta, läsnäolevalta äidiltä.
Puku oli auttamatta liian pieni, mutta ei välttämättä käynyt ilmi nopealla sovituksella. Tai ainakaan tuo miten se valuu kokoajan.
En kyllä ymmärrä miksi tuo sulhasen veli kertoi pillereistä valehtelusta. Ei kuulu hänelle, eikä etenkään tv-katsojille.
En tiedä johtuiko sulhasen ujoudesta ja kameroista, mutta jotenkin ei välittänyt tuo heidän rakkaus ruutuun asti. Toisaalta olihan tuossa aikamoinen stressikin päällä. Häät, pienet lapset, ei varmaan juurikaan yhteistä aikaa jne.
Palsta sekoilee taas, joten pahoittelen, jos aiempi viestini pomppaakin jostain bittiavaruuden syövereistä ketjuun ja toistan itseäni.
Piti sanomani, että minusta morsian vaikutti teeskentelevän suurimman osan ajasta jaksossa. Esimerkiksi tullessaan sotkuiseen kotiin hän oli aivan raivon partaalla, mutta sai viime hetkillä hillittyä itsensä vaihtamalla äänensävyään nalkutusmodesta lässytysmodeen. Kameroiden vuoksi, luulisin.
Muutenkin nainen komensi ja käskytti miestään jatkuvasti ja piti yllä jotain kulissia ihanasta ja rakastuneesta unelmaparista, jota he eivät selvästikään ole. Jos pillerihuijaus pitää paikkansa ja arvioni morsiamen todellisesta luonteesta osuu oikeaan, on ehkä helpompi ymmärtää, miksi tähän teatteriin kyllästynyt isoveli tekee inhossaan moisen paljastuksen tv-kameroille. Eihän se fiksua tietenkään ole.
Ei tuon pariskunnan "taso" mitään av-jengin tasoon verrattuna. Oikein toivoisi teille oikeita ongelmia käsiteltäväksi.
Hopsankeikkaa! Mulla ja morsiamella on muutama yhteinen fb-kaveri 😂
Vierailija kirjoitti:
Hopsankeikkaa! Mulla ja morsiamella on muutama yhteinen fb-kaveri 😂
Hanki nyt hyvänen aika itsellesi elämä! 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Piti sanomani, että minusta morsian vaikutti teeskentelevän suurimman osan ajasta jaksossa. Esimerkiksi tullessaan sotkuiseen kotiin hän oli aivan raivon partaalla, mutta sai viime hetkillä hillittyä itsensä vaihtamalla äänensävyään nalkutusmodesta lässytysmodeen. Kameroiden vuoksi, luulisin.
Ei välttämättä liity, mutta pakko kertoa että itse saatan reagoida ihan samalla tavalla. Esim. kun tulen sotkuiseen kotiin tai kumppani unohtanut tehdä jotain mitä sovittu tms, kyllä mua alkaa kiukuttaa... sitten vedän henkeä ja muistutan itselleni että kyseessä ei kuitenkaan ole mikään maatakaatavan iso juttu eikä minun rähisemiseni auta mitään. Olen tehnyt tätä tietoisesti jo pitkään kun huomasin millainen rasittava nalkuttaja minusta oli tulossa. (Enkä muuten tarkoita ettei ikinä mistään saisi riidellä, vaan jatkuvaa joka asiasta nalkutusta.) En silti pidä itseäni teeskentelijänä siksi etten halua alkaa rähjätä joka asiasta, vaikka se minun temperamentillani usein meinaa olla se ensireaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä liity, mutta pakko kertoa että itse saatan reagoida ihan samalla tavalla. Esim. kun tulen sotkuiseen kotiin tai kumppani unohtanut tehdä jotain mitä sovittu tms, kyllä mua alkaa kiukuttaa... sitten vedän henkeä ja muistutan itselleni että kyseessä ei kuitenkaan ole mikään maatakaatavan iso juttu eikä minun rähisemiseni auta mitään. Olen tehnyt tätä tietoisesti jo pitkään kun huomasin millainen rasittava nalkuttaja minusta oli tulossa. (Enkä muuten tarkoita ettei ikinä mistään saisi riidellä, vaan jatkuvaa joka asiasta nalkutusta.) En silti pidä itseäni teeskentelijänä siksi etten halua alkaa rähjätä joka asiasta, vaikka se minun temperamentillani usein meinaa olla se ensireaktio.
Tarkoitinkin siis sitä, että kokonaisuus antoi morsiamesta teeskentelevän vaikutelman: miehen käskyttäminen suutelemaan tanssin päätteeksi, kun kamera kuvaa, koska niinhän kaikki rakastuneet parit tekee, miehen käskyttäminen laskemaan käsiään tanssin aikana alemmas, jotta asetelma näyttäisi kauniimmalta, kun kamera kuvaa, sukkanauhan tunkeminen takaisin mekon alle, nauhan etsiminen uudestaan ja samojen vitsien murjaiseminen uudestaan, koska riittävän moni ei ollut paikalla näkemässä, ja se oli ehkä noloa, koska kamera kuvaa... Tuo siivousjuttu oli vain yksi esimerkki: ei saa menettää malttiaan, vaikka vituttaa ja syystä, kun kamera kuvaa.
Mulle tuli mieleen 'markkina-arvot' parisuhdemarkkinoilla ja siten päin, että mies on nyt joutunut alelaarin kimalteen pauloihin. Onko muuten kaikki naiset vähän tuollaisia petolinnunkasvoisia tuolla pohjoisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy poikaa, ei edes ollu seurustellut ennen kuin toinen jo valehtelee ehkäisystä. :(
Ja "seurustelu" alkoi vasta kun oli yllätyspulla uunissa, hah hah hahaha h hahahah hahah, voi vittu!
Olen menettänyt täysin luottamukseni suomalaisiin "naisiin"
Ai yhden naisen perusteella?
Onko kaikki suomalaiset miehet raiskaajia ja vaimon hakkaajia jos yksi on?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen 'markkina-arvot' parisuhdemarkkinoilla ja siten päin, että mies on nyt joutunut alelaarin kimalteen pauloihin. Onko muuten kaikki naiset vähän tuollaisia petolinnunkasvoisia tuolla pohjoisessa?
Mies vaikutti minusta jotenkin kohtaloonsa tyytyneeltä ja jopa alistuneelta. Oma häpeä tietenkin, jos toinen vie ja itse vain vikisee, mutta säälittää silti. Toki tiedän, millainen valta esimerkiksi jakson leikkaajalla on ollut kokonaisuutta rakentaessaan.
Mitäpä jos vain keskittyisittä vain omaan elämään! Te siellä pahimmat painajaiset ,oletta varmaan itse petolinnun perseen näköisiä isän nussijoita! Hankkikaa oma elämä ja arvostelkaa sitä !
Joo ehkä morsian valitsi väärän puvun ja ehkä on valehdellu syövänsä pillereitä..ihmiset tullee raskaaksi vaikka niitä syö! Vituttaa ihan suunattomasti että ihmiset näkee aina vain huonoa ja paskaa toisista!!!
Todella anteeksiantamaton teko valehdella ehkäisystä. Ja pukuhan oli pieni, varmaan tosi hankala olla siinä ja nostella koko ajan... Mutta nyt kun lapset on maailmassa oli ihan hirveän kiva katsoa miten äiti kommunikoi lastensa kanssa, ihanaa vuorovaikutusta. Ja täysin luontevasti, tuli varmaan suoraan selkäytimestä. Lastenhoitoapa ois varmaan tosi hyvä hänelle. Mies on sellainen joka ajautuu elämässään kuin ajopuu ja tuli vaikutelma että ei kykene oikein tunteitaan luontevasti tuomaan esiin. Sen morsiamen "komentelun" pistän jännityksen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos vain keskittyisittä vain omaan elämään! Te siellä pahimmat painajaiset ,oletta varmaan itse petolinnun perseen näköisiä isän nussijoita! Hankkikaa oma elämä ja arvostelkaa sitä !
Joo ehkä morsian valitsi väärän puvun ja ehkä on valehdellu syövänsä pillereitä..ihmiset tullee raskaaksi vaikka niitä syö! Vituttaa ihan suunattomasti että ihmiset näkee aina vain huonoa ja paskaa toisista!!!
Moi, Jennah. Ihan kiva sä olet, ja varmasti hyvä äiti ja vaimo.
Klassikkomatskua. Morsian on kyllä herttainen, mutta auttamattoman wt. Ja sulhanen... Huijatun oloinen tapaus, vaivaannuttavan jäyhä. Myötähäpeää joka kohtauksessa, erityisesti kyyrytanssi ja mekon nykiminen saivat karvani pystyyn.
Tää jakso menee kyllä Satuhäiden top vitoseen. Siellä on myös Poni ja Aasi, sekä se pyhämaalainen pankkiholvipariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Tää jakso menee kyllä Satuhäiden top vitoseen. Siellä on myös Poni ja Aasi, sekä se pyhämaalainen pankkiholvipariskunta.
Mikä on pankkiholvipariskunta?