Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos seksi on toisen mielestä tajunnanräjäyttävää, voiko olla että toinen on täysin toista mieltä

Vierailija
04.07.2016 |

Mielestäni seksi tapailemani miehen kanssa om erittäin hyvää, tullaan molemmat useita kertoja ja se vaan on niin ihanaa. Voiko kuitenkin olla että mies pitääkin sitä ihan tavallisena perusseksinä? Ja ei en kysy mieheltä koska en usko että vastaisi rehellisesti koska on niin kiltti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä exän kanssa oli hänen mielestään upeaa seksiä, jota kaipasi vielä pitkään eron jälkeen (ja hän oli se, joka lähti). Minulle se oli pakkopullaa, pakonomaista toisen miellyttämistä, koska mies ei ihmeemmin ajatellut minua omaa nautintoaan hakiessaan. Oma vika, olin kamalan nuori enkä tajunnut, että olisin voinut jotain vaatia minäkin.

Vierailija
2/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. mielipiteellä ei ole mitään väliä.

Vierailija
4/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde, ja seksi on ihan hyvää, miehen mielestä taivaallista, ei ole kuulemma saanut ikinä aiemmin niin hyvää seksiä. Joo, en kehtaa kertoa, että olen eri mieltä...

Vierailija
5/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde, ja seksi on ihan hyvää, miehen mielestä taivaallista, ei ole kuulemma saanut ikinä aiemmin niin hyvää seksiä. Joo, en kehtaa kertoa, että olen eri mieltä...

Kuka alkaa panosuhteeseen, jos ei saa hyvää seksiä?

Vierailija
6/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka alkaa panosuhteeseen, jos ei saa hyvää seksiä?

Seksihän on ihan hyvää, siksi sitä kannattaa jatkaa, mutta mulle se ei ole niin hyvää kuin toiselle osapuolelle :)

Vierailija
7/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mutta kyllä toisesta näkee kun oikeasti nauttii tilanteesta. Ja jos on vielä kiltti ihminen niin kehuu sen jälkeen toimitusta.

Jos tahtoo vielä uusintaa niin nautti.

Minä itse ottaisin yhteyttä, muistelisin tapahtunutta ja kysyisin nähtäiskö toiste.

Jos mies ei ehdi, eikä ehdota uutta ajankohtaa niin jätä yhteydenotto miehen varaan mutta kannattaa katsella jo uutta..

Aina täytyy muistaa että sulla on oikeus omaan nautintoon ja kannattaa sanoa jos pidit siitä. Koska mies saattaa pitää jostain mistä sinä et ja sekin on ok.

Vierailija
8/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä voiko olla noin, jos oikeasti tajuaa toisen tunteet ja reaktiot. Tunnen tyydytystä, kun tunnen miehen nauttivan "tajunnanräjäyttävällä" tasolla, ja samoin toisin päin: mies on erittäin herkkä mun reaktioiden kulloisellekin voimakkuudelle. Näin ollut myös edellisissä suhteissa. Miten homma voisi toimia, jos toinen nauttii ja toinen ei..? Ehkä silloin ei tunne tai viitsi edes yrittää tuntea toista tarpeeksi hyvin?

Vierailija
9/9 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, ei edes teoriassa. Kaikki olemme samasta muotista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi