Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luullaanko sinua ulkomaalaiseksi?

Vierailija
04.07.2016 |

Avasin ketjun kun aina näkee näitä "suomalaiset rumia"-ketjuja. Mua ei nimittäin pidetä suomalaisen näköisenä edes Suomessa. Olen suht tavallinen muuten, mutta mulla on ruskea paksu tukka, korkeat poskipäät, pitkät sääret ja vaalean kellertävä iho, mutta ei niin vaalea kuin suomalaisilla yleensä.

Kun puhun puhun jotenkin ruotsalaisella aksentilla. Englannissani ei ole mitään aksenttia. Minua luultu varmaan kymmenen eri kansallisuuden edustajaksi niin Suomessa kuin ulkomailla. Kerran jopa puhuttiin Suomessa vaateliikkeessä englantia.

Pukeudun korkeisiin korkoihin ja vartaloa imarteleviin vaatteisiin. En ikinä käytä crocseja, en pidä kouvolatukkaa ja minulla ei ole tatuointeja.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta olenkin puoliksi turkkilainen

Vierailija
22/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei, ulkomaanmatkoilla ollessa minua luullaan aina saksalaiseksi. Saksalaiset itse luulee näin, samoin muunmaalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mua on kerran luultu kongon zairelaiseksi, tai ainakin luulisin niin koska mulle puhuttiin jotain outoa kieltä ja luulen että oli just kongoa. Kerran risteilyllä luultiin virolaiseksu, kassa sanoi viroksi jotain kun ostin lihapullia. Sitten aika usein luullan englantilaiseksi ja puhutaan englantia. Oon silleen aika epäsuomalaisen näköinen, mun tukka on tummennettu ja kulmakarvat kans ja käytän aika paljon itseruskettavaa mikä selittää ton Afrikka-jutun. Sitte satsaan aika paljon pukeutumiseen. Jännää ulkomailla kun kaikki aina kuumeisesti miettii mistä on kotoisin eikä arvaa että Suomesta!

Vierailija
24/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin luullaan ulkomaalaiseksi. Olen tumma vaikka iho on vaalea. Ihan tavallinen n.30kg ylipainoinen mustiin pukeutuva mamma.

Vierailija
25/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiseksi luullaan täällä ja Ranskassa automaattisesti paikalliseksi. Eli olen hyvin siro, pienikasvoinen ja tummahiuksinen. Nenä on suora ja terävä, sellaisia ei täällä paljon ole. Pienetkin nenät ovat usein pyöreitä päästään. 

Mutta eipä tästä mitään haittaa koskaan ole ollut sen kummemmin Suomessa kuin ulkomaillakaan. Eipä mitään hyötyäkään :D

Vierailija
26/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiksi on luultu, olen ottanut kohteliaisuutena. Olen pitkä ja hoikka ja tukka on pitkä, paksu ja taipuisa.

Vierailija
27/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mua veikkailtu varmaan kaikkien slaavimaiden kansalaiseksi, sekä italialaiseksi, espanjalaiseksi ja meksikolaiseksikin jopa. Varmaan johtui viiksistä.

Puoliksi valkovenäläinen.

Vierailija
28/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan toistuvasti venäläiseksi. Töissä usein venäläiset asiakkaat alkaa automaattisesti puhua venäjää ja monesti suoraan myöntävät luulleensa venäläiseksi, kun sanon, että en puhu venäjää..

Ja varsinkin, jos oon yhden tietyn kaverin kanssa liikenteessä, niin tarjoilijat ravintoloissa tms. pääsääntöisesti puhuttelee joko venäjäksi tai sitten englanniksi. Käteen tungetaan menu aina venäjäksi. Kaveripiirissä tästä heitetään aina läppää ja meistä kahesta käytetäänkin kaunista yhteisnimitystä "venakot".

Oikeesti oon niin supisuomalainen kuin olla voi. Samoin kaveri.

Vierailija
29/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen vitun kaunis."

Ja mitä sitten vaikka aloittaja olisi itseään sellaiseksi kuvaillutkin? Av-mammoille muiden naisten kauneus on kuin punainen vaate.

Vierailija
30/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat täällä tulevat pöksyihinsä kun kuvittelevat että joku luulee  siis ihan ulkomaalaiseksi

Vierailija
31/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään ulkomaalaiseksi luuleminen ole "pelottavaa", kun rasistiset öyhöttäjät käy päälle? Näin on käynyt omille perheenjäsenilleni. Ihan tavan suomijuntteja ollaan (vähän saattaa tummempaa hipiää olla, jos tarkkaan tuijottaa). Itseltäni ei enää kysytä sitä "oletko suomalainen", kun vaalennan hiuksia ja välttelen ruskettumista.

Vierailija
32/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että minua pidetään vain suomalaisena, koska sehän minä olen.

-mies-

Vierailija
33/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yleensä luullaan ruotsalaiseksi, ulkomailla ollessani mutta jopa Suomessa ollaan ajateltu että olen vähintään suomenruotsalainen. Itse kuvittelen ruotsalaisen naisen sellaiseksi kauniiksi, vaaleaksi ja joka on aina tyylikäs - en oo mitään noista :D

Vierailija
34/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään ulkomaalaiseksi luuleminen ole "pelottavaa", kun rasistiset öyhöttäjät käy päälle? Näin on käynyt omille perheenjäsenilleni. Ihan tavan suomijuntteja ollaan (vähän saattaa tummempaa hipiää olla, jos tarkkaan tuijottaa). Itseltäni ei enää kysytä sitä "oletko suomalainen", kun vaalennan hiuksia ja välttelen ruskettumista.

Oletko tyhmä ja yksinkertainen ihminen?

Vierailija
35/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nää itseään tavanomaista tummemmaksi kuvaavat suomalaiset niitä mongolien peruja...? Itseäni pidetään Suomessa suomalaisena ja kaikkialla muualla poikkeuksetta pohjoismaalaisena - usein ruotsalaisena, mutta se taitaa olla tunnetuin skandilandi.

Vierailija
36/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon saan kuulla näyttäväni japanilaiselta :D Olen vaaleaihoinen, tukka on mustaksi värjätty ja kulmat värittelen hiuksiin sopiviksi. Ruskeat silmät.

Vierailija
37/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas Nina ja luullaan venäläiseksi,vaikka omasta mielestä olen tavallisesti pukeutuva,tummat paksut hiukset,mutta omasta mielestäni täysin suomalaisen näköinen.

Vierailija
38/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen prikulleen suomalainen ja silmien takia on kysytty oonko espanjalainen ja nenän takia on kysytty oonko arabilainen :'D

Vierailija
39/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja ulkomailla mua on luultu useimmiten joko venäläiseksi, ukrainalaiseksi tai virolaiseksi. Olen paljon keskivertoa pidempi, vaalea, tosi hoikka, naisellisesti pukeutuva, mutta muutoin kyllä omasta mielestäni ihan perinteisen suomalaisen näköinen.

Vierailija
40/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä USAssa mua luullaan usein latinoksi ja toiset latinot puhuvat mulle espanjaa :D Enkä oikeasti näytä mitenkään ulkomaalaiselta tai tummalta, olen ihan tavallinen suomalainen tantta.