Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tartteisin nyt pikaisesti pitkän mökki viikonlopun jonkun kivan ja luotettavan miehen kanssa.

Vierailija
23.04.2026 |

Voit torstai iltana vaikka lukita kaikki vaatteeni autoosi, jotta pysyn mökissä, mutta haluan tyydytystä, saunoa, hyvää ruokaa ja nukkua aamulla pitkään. Voin auttaa sisähommissa ja ruoanlaitossa ja kaikessa muussakin mitä ilman vaatteita voi mökissä tehdä.

N36 (Eteläinen keski-suomi)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh, seisoo jo nyt 

Vierailija
2/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄINKÖ NIITÄ MIEHIÄ SAA MIKSEI KUKAAN KERTONUT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄINKÖ NIITÄ MIEHIÄ SAA MIKSEI KUKAAN KERTONUT

Takuuvarmasti saa 

Vierailija
4/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten esineellistämistä, hyi! 

Vierailija
5/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori neitokainen, en ehdi saunaan yms. Pitää turvottaa herneet. Mulla on aina torstait olleet intin jälkeen rokkapäiviä.

Vierailija
6/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä vähän kylmä mökkikeikalle. 

Vierailija
7/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän kiinnostava tarjous. Niin hyvä, että tuskin tottakaan. En uskalla tarttua siihen, vaikka mökki onkin eteläisessä Keski-Suomessa.

Vierailija
8/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna Hattulaan. Laita sähköpostiosoite tähän 

Vierailija
9/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin. Onko anaali mahdollisuus

Vierailija
10/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiih kuullostaa hyvältä tollaista etsin naista että olisi käytössäni alasti koko ajan kik uhkean

Vierailija
11/20 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö turri harrastaja joka tykkää kakata lattialle?

Vierailija
12/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Utsjoelle naaleja pökkimään!

Vierailija
13/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tarkentaa: En pidä anaaliseksistä, olen kokeillut ja omistan kyllä anaali tappejakin, mutta on huono kokemus anaali seksistä. Olen vähän sub henkinen eli saa komentaa ja vaikka kahlita sänkyyn ja jos olen "tottelematon" niin vähän voi piiskatakin, mutta siinä menee raja.

Vierailija
14/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö turri harrastaja joka tykkää kakata lattialle?

Ooh, joo!

Vierailija
15/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto. Ehdin jo sopia erään 24-vuotiaan miehenalun kanssa mökkisessiosta, olisit kyllä muuten voinut tulla.
M bi 55

Vierailija
16/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisseura lähtee, niin mennään vaan! Sitomista ja piiskaa saat. Ja kiltisti ollessasi niin hyviä orgasmeja ettet ole ennen kokenut! 

Vierailija
17/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mulle sähköpostia nalkanensonni@gmail.com

Vierailija
18/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene Utsjoelle naaleja pökkimään!

Tai Inariin susia.

Vierailija
19/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon usein mökillä yksin viikonloppuja. Tapaan puuhailla ja nikkaroida kaikenlaista pientä, tosin osaan kyllä nauttiakin. Sauna lämpenee joka ilta, paljukin aika ajoin. Puuhiin osallistuvaa kumppania aina välillä kaipaisin, mutta ap:n ominaisuuksista tuo pitkään aamulla nukkuminen on aamuvirkulle ongelmallista. Olen aina haaveillut kumppanista, joka arvostaisi yhteisiä aamuhetkiä ja aamiaista, jonka kovin mielelläni valmistan. Olen kaikessa mielessä aktiivisimmillani juuri aamulla. Nykyinen kumppani vaan yleensä kääntää kylkeä silloin kun nousen ja syö aamiaista kun minulla on jo lounasaika. Olisi kiva tietää voisiko suhde paremmin jos molemmat osapuolet olisivat saman rytmin ihmisiä. Siksi olenkin usein yksin mökillä kun saan elää oman rytmini mukaan ketään häiritsemättä. 

Vierailija
20/20 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tarkentaa: En pidä anaaliseksistä, olen kokeillut ja omistan kyllä anaali tappejakin, mutta on huono kokemus anaali seksistä. Olen vähän sub henkinen eli saa komentaa ja vaikka kahlita sänkyyn ja jos olen "tottelematon" niin vähän voi piiskatakin, mutta siinä menee raja.

Juuri tänä viikonloppuna en ehdi. Eikä minulla ole sitä mökkiäkään, mutta kävisikö kaupunkiversio tuosta? Varataan hotellihuone ja nautitaan toisistamme siellä. 

Jos tapit ei kiinnosta, niin voidaan käydä ostamassa sinulle kauko-ohjattava värisevä lelu pikkareiden täytteeksi. Ja minä pidän kauko-ohjaimen kun liikutaan kaupungilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan