Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lennän huomenna Italiaan ja otan omat eväät koneeseen. Onko noloa?

Vierailija
03.07.2016 |

En halua maksaa kymppiä voileivästä lentokoneessa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan normaalia. Nestesääntö kannattaa huomioida eväitä pakatessa.

Vierailija
2/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, juomia et pysty turvatarkastuksesta läpi viemään. Mutta pulloja myydään lentokentällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina voileipä ja pähkinöitä koneessa mukana. Sen verran heikko tarjonta on koneessa.

Vierailija
4/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset noin lyhyelle lennolle ylipäänsä eväät?

Vierailija
5/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja ymmärrettävää jos tarvitsee eväitä esim. jonkun sairauden vuoksi. Lento Italiaanhan sinällään on niin lyhyt, että jos syö kentällä ne eväät, ei tarvitse välttämättä koneeseen rahdata.

Vierailija
6/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Monasti näkee reittilennolla ihmisiä eväineen. Ilmeisesti suomalaiset nolostelee turhaan.

Vierailija
7/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan myös eväät mukaan. Pakkaan käsimatkatavaroihin tyhjän juomapullon ja turvatarkastuksen jälkeen käyn täyttämässä sen vessassa. Ei tarvitse menomatkalla ostaa juotavaakaan.

Vierailija
8/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Minullakin on usein omat leivät mukana Euroopan-lennoilla. Säästän rahaa ja saan parempaa ja yleensä myös terveellisempää ruokaa.

Vierailija
9/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa olla säästäväinen, itsekin otan evääksi keksejä, pähkinöitä ja hedelmiä. Koneiden tarjonta on kallis ja surkea, fiksumpaa ottaa eväät ja tyhjä pullo mukaan, sen voi täyttää turvatarkastuksen jälkeen vesipisteellä.

Vierailija
10/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat nuukailla, juomaongelma hoituu siten, että otat tyhjän vesipullon laukkuun ja turvatarkastuksen jälkeen täytät sen vedellä vessassa.

Vierailija
11/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua. Viimeksi aikasella aamulennolla leivät loppuivat myyntikärrystä kesken. Nykyään otan eväät.

Vierailija
12/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tekisin.

Vierailija
13/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut jonka mielestä on ällöttävää täyttää juomapullo vessassa?

Vierailija
14/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina kalakukon jonka avaan kääreestä ja syön ternimaidon kera. Namskis 😊

Vierailija
15/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monessa vessassa on käsipesualtaat ja hanat tehty niin ettei niistä saa helposti vettä

Vierailija
16/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole noloa ja knatsii takaisin tulleessa Italiassa tehdä sama. Ainakin napolin lentokentällä olivat hinnat nousseet viime kesänä lähes suomihintoihin! Kun itse kaupungissa hinnat kahviloissa murto-osa Suomen hinnoista.

Vierailija
17/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Ei ainuttakaan negatiivista kommenttia, eli voin ottaa hyvällä omallatunnolla.  :) 

Ap

Vierailija
18/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan myös eväät mukaan. Pakkaan käsimatkatavaroihin tyhjän juomapullon ja turvatarkastuksen jälkeen käyn täyttämässä sen vessassa. Ei tarvitse menomatkalla ostaa juotavaakaan.

Kädenlämmin vesi maistuu varmaan namilta. Kylmää vettä ei HeVa-kentän vessoista saa.

Vierailija
19/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen aina luullut, ettei koneeseen saa viedä omia eväitä!!! Ettei turvatarkastuksesta pääse läpi sämpylöiden tai pähkinäpussien kanssa.

Vierailija
20/50 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut jonka mielestä on ällöttävää täyttää juomapullo vessassa?

Hanasta, ystäväni, ei pöntöstä... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän