Yli 30-vuotias mies, onko tämä nainen mielestäsi kaunis ja seksikäs?
Kommentit (20)
Toki, tuo kyllä hakee super dyper alfaa, joten ei mullakaan saumaa en minäkään edes yrittäisi, täyttä ajanhukkaa.
Mitä väliä pidänkö seksikkäänä, ei saumaa niin ei kiinnosta olipa mitä hyvänsä.
Mun 36v.mies sanoi,että näyttää liian lapselta.
Nuori ja kaunis. Ottaisin kyllä luokseni asumaan jos olisin yksinäinen.
Ihan kaunis, muttei varsinaisesti seksikäs.
Hiukan liian lapsenomainen, pehmeä naama. Ei tämä ole haukku ja pehmeys kyllä yleensä karisee omia aikojaan :D
No ihan nätti. Ei Salattujen kaikkien aikojen top-10 naisiin kyllä yllä läheskään.
Edelle menevät ainakin:
Isabella
Jasmin Hamid
Monica
Aamu
Miia
Peppi
Katri
Annika
Nikkisen tytär
Iida
35 v mies arvioi tuon kouluarvosanalla seiskaksi (7)
Vierailija kirjoitti:
Mun 36v.mies sanoi,että näyttää liian lapselta.
Niinhän ne sulle toki sanoo, miehesi kun näkisi tuon alasti voisi mieli muuttua kummasti.
Ihan kivan näköinen, mutta en ymmärrä, miksi kaikkia Salkkari-näyttelijöitä sanotaan "kaunottariksi".
Nätti on, mutta ei nyt mikään kaunotar. Seksikäs ei ollenkaan, eikä tarvikaan. On semmoinen viaton naapurintyttö, eikös tuo ole hirveän nuori? M34
Ihan perusnätti, mutta jos tulisi kadulla vastaan, niin tuskin kiinnittäisin huomiota.
Älkää käsittäkö väärin, mutta seksikäs hän ei ole, kaunis toki. Seksikkyys ei ole sama asia kuin kauneus, se vaatii jo enemmän.
Nätti likka mutta seksikkyys puuttuu. Näyttää kyllä siltä että pysyy nuorennäkösenä pitkään eli plussaa siitä? Kiihotun vähän tuhmemmannäköisistä naisista, tää on sellanen viaton enkeli enemmän jos ymmärrätte
Kyllä, kyllä. Panisin ja sopivalla luonteella varustettuna kosisin. Mutta mielenkiintoisempi kysymys on, ap, että miksi kysyt?
-M40
Seksikkäältä näytti salkkareissa se tummahiuksinen tyttö joka nahkasessa minimekossa tarjoili sille Jirille viiniä, vähän pyllyäkin kuvattiin. Huhhuh! Mistäs sellasen nahkasen minimekon sais omalle naiselle?
Kyllä on. Vähän liiankin kaunis mulle, en viittis edes yrittää.