Jos olisin nainen, olisin lääpälläni Saksan maalivahti Manuel Neueriin
Sanokaapa te oikeat naiset, onko hyvä mies mielestänne.
Kommentit (35)
Minusta on aina yhtä hurmaavaa, kun mies sanoo jotain tällaista toisesta miehestä.
Upea maalivahti! Toinen suosikkini on Thomas Müller.
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä mitään väristyksiä, ei sitten mitään. Buffon sen sijaan kelpaisi ihan milloin vain, mielettömän kuuma :)
T.nainen 20v
Sama.
T. Nainen 38v
Miksi sinun pitäi olla sitä varten nainen, voithan olla miehenä aivan yhtä hyvin lääpälläsi häneen... Paria teistä ei ehkä tule, mutta yhtä lailla moni muu niin nainen kuin mies kokee saman pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Upea maalivahti! Toinen suosikkini on Thomas Müller.
Tuolla kampauksella pitäisi kieltää pääsy koko kisoihin. Pilaa kaiken nautinnon futiksen katselusta.
Mikä estää sinua olemasta nytkin lääpälläsi häneen, jos kerran olet ? Turhaan ujostelet.
Olen nainen ja korviani myöten lääpällään Charlie Wattssiin.
Jos olisin Josef Mengele, olisin tyytyväinen luomukseeni :)
Mutta miten voit tietää, että olisit naisena lääpälläsi häneen, ellet sitten ole jo nyt miehenäkin lääpälläsi häneen? Jos taas olet jo nyt, niin ei kait tässä tarvi alkaa jossittelemaan?
Piti googlettaa kun ei ole tuttu nimi, mun mielestä ton näkösiä kävelee päivittäin vastaan ihan kauppareissuillakin. Mutta makunsa kullakin.
Olen nainen ja kuola valuu, kun katsoo Sveitsin maalivahti Yann Sommeria. Noin muuten kannatan Islantia aivan satasella. Hu!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Josef Mengele, olisin tyytyväinen luomukseeni :)
Kommenttisi mauton ja huono vitsinäkin
Mä taas oon ihan lääpälläni Julian Draxleriin 😛! N21
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä mitään väristyksiä, ei sitten mitään. Buffon sen sijaan kelpaisi ihan milloin vain, mielettömän kuuma :)
T.nainen 20v
Myös minulla sama. Buffonissa on sitä jotain.
Neuer on todennäköisesti transvestiitti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja korviani myöten lääpällään Charlie Wattssiin.
Vieläkin?No toivotaan että jää edes kesäromanssiksi toi teidän juttu ettei mene liian pitkälle;)
Neuer on komea mies. Hän on myös harras katolilainen. Tykkään.
T.nainen 20v