Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin naisten pitää tunnustaa pettäminen vaikka ei jäisi kiinni

Vierailija
03.07.2016 |

Luulevatko todella että selittely kuinka se ei oikeasti merkinnyt mitään jotenkin auttaa asiaa, eikä pahenna sitä vielä entisestään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunnon kolkuttaessa vain liikaa. Ei kai siihen muuta syytä ole.

Vierailija
2/5 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kolkuttaisi omatunto jos en olisi kertonut kuinka suhteen ihan alussa hairahduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joidenkin miesten täytyy tunnustaa pettäminen, vaikka eivät jäisi kiinni?

Haloo ap, miehistäkin näitä löytyy eikä vaan naisista. Oisko siksi, että toisella on oikeus tietää toisen hairahduksesta ja päättää sitten sen pohjalta haluaako vielä jatkaa yhteiseloa tämän ihmisen kanssa.

Vierailija
4/5 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin niin surkea valehtelemaan, että omatunnon tuskissani kertoisin. En kyllä ole ikinä pettänyt ketään, ei edes käynyt mielessä. Luotan siihen myös, että mieheni kertoisi, jos olisi pettänyt minua. Selittely ei tuossa vaiheessa auta, mutta kertominen luultavasti takaisi sen, että katuu eikä pysty elämään asian kanssa ja sehän on vain hyvä! En ymmärrä niitä, jotka vaan kylmän viileesti pystyvät pettämään omaa kumppaniaan tuntematta mitään syyllisyyttä!

Vierailija
5/5 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks joidenkin miesten täytyy tunnustaa pettäminen, vaikka eivät jäisi kiinni?

Haloo ap, miehistäkin näitä löytyy eikä vaan naisista. Oisko siksi, että toisella on oikeus tietää toisen hairahduksesta ja päättää sitten sen pohjalta haluaako vielä jatkaa yhteiseloa tämän ihmisen kanssa.

Nainen antaa joskus pettämisen anteeksi, mies ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan