Muita yksinäisiä etsimässä seuraa
Olen vasta eronnut 32 vuotias nainen pk-seudulta, ja kamalan yksinäinen. Kavereilla on perhe-elämänsä ja yksin on välillä ahdistavaa. Lapsi minulla on, mutta kaipaan aikuista keskusteluseuraa. Onko ystäviä mahdoton löytää?
Kommentit (14)
Pelottava kommentti. Miksi olet luuseri, tai miksi pidät itseäsi sellaisena?
Oon työtön ja syrjäytynyt. En siis mikään salonkikelpoinen.
Kyllä se vaikeaa on, aina neuvotaan että harrastusten parista löytyy mutta aikuisena ystävystyminen on hankalampaa
Täällä yksi luuseri myös, mutta ei siitä enempää.
Monella yli kolmekymppisenä on perhe, eikä sen vuoksi aikaa ystäville. Ehkä aloitan uuden harrastuksen :) kiitos vinkistä. Jospa sieltä siis löytyisi.
Miksi koettelee itsenne luusereiksi? Kyllä työttömilläkin voi olla ystäviä, eikö? Silloinhan juuri niille ystäville olisi aikaa...
Onko Laura Kiviranta nunnana Pepsodent-mainoksessa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi koettelee itsenne luusereiksi? Kyllä työttömilläkin voi olla ystäviä, eikö? Silloinhan juuri niille ystäville olisi aikaa...
Eipä ole niitä ystäviäkään.
Kyllähän ystävät aina kelpais, kaukana olen kyllä pks:stä, jossa kaikki tuntuvat asuvan :/
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne ystävät ovat kadonneet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ystävät aina kelpais, kaukana olen kyllä pks:stä, jossa kaikki tuntuvat asuvan :/
M30
No täällä on niin paljon porukkaa. Missä itse asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne ystävät ovat kadonneet?
Ovat olleet liian kiireisiä perheen ja työn kanssa ja ryyppäävät. En oo pitänyt yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
No täällä on niin paljon porukkaa. Missä itse asut?
E-P
Ei taida olla muita kuin minunlaisa luusereita tarjolla, mutta nehän ei kelpaa.