Mieheni ei huolehdi hygieniastaan lainkaan
Olen naimisissa alkoholistimiehen kanssa. Mies ei mm. pyyhi takapuoltaan ikinä. Ukko on kova kittaamaan kaljaa ja vaivana siitä johtuen alituinen ripuli. Siedän kyllä juomisen, enemmänkin tissuttelun, itsessään, juonhan itsekin aika paljon, mutta se menee jo liian pitkälle, että ukko sotkee ripulin tahrimissa boksereissaan (kyllä, joskus housuissa on iso ruskea märkä läntti takapuolessa!) sohvat ja sängyt. Mitä tekisin noin masentuneen ja välinpitämättömän ihmisen kanssa, kun en erotakaan haluaisi? Lääkäriin ei halua mennä.
Kommentit (12)
No voi hyvänen aika. Jätä se mies. Minua aina inhottaa, kun täällä heti joku ehdottaa jättämistä, mutta minä en oikeasti katselisi tuollaista ukkoa. Panetko sen kanssa, vaikka sillä on perse täynnä paskaa? Nukut samassa sängyssä? Teet lapsia sen kanssa? Hyi helvetti.
Toista ihmistä ei voi muuttaa. Mieti nyt vähän, haluatko seuraavat 50 vuotta katsella tuollaista paskapersettä.
Hyi vittu saatana. Että tuollaisia jotkut hyysää. Käske sen käyttää vaippoja jatkossa.
Osta Lidlistä vuodesuojia huonekalujen suojaksi. Ukolle lääkärireissu/laitosjakso ja ilmaiset vaipat, jos pidätyskyky on mennyt. Onneksi juot itsekin, niin viinanhaju peittää pahimman löyhkän, vai mitä, provo?
Tän täytyy olla jonkun Jonnen pilaa :D
Ja jos ei ole, niin tuo ei ole normaalia. Mieshän on veljensä poika.
Mulla oli sellainen työkaveri, ettei se käynyt ikinä pesulla. Haisi aivan järkyttävälle. Silti naisia riitti, kun hänellä oli norsun muna, siis hervottoman kokoinen. :D
Meillä mies ei juo, mutta paskoo silti housuun. Olen yrittänyt saada sitä menemään lääkäriin, mutta ei kuulemma kehtaa... Vaippojakaan ei suostu käyttämään niin ainoa vaihtoehto on suojien laittaminen sohvalle, sänkyyn yms. Haju on meillä kamala, vaikka pyykätään niitä paskarättejä useamman kerran päivässä ja vuodevaipat viedään heti aamulla ulkoroskikseen. Hyvinä "suolipäivinä" mies voi lähteä töihin ja haju kotona helpottaa, mutta suurimmaksi osaksi mies tekee töitä etänä ja paska vaan valuu tuolille. :(
Tällainen elämä on ihan kamalaa ja häpeän mielettömästi, en voi edes kutsua meille ketään tämän hajun takia. Samoin seksielämä on aika lailla kuollut, koska mua vaan ei yksinkertaisesti haluta mies jolta valuu naidessa ripulia perseestä.
Lääkäriin, samoin 11:n mies! Kenenkään ei kuulu kärsiä tuollaisista vaivoista ja ne voivat olla oire jostain vakavammasta. Apn tapauksessa pahin asia on alkoholismi ja masennus, niihin puuttumalla varmasti ratkeaa hygieniaongelmakin. Tsemppiä ja hyviä ajatuksia!
No hyi helvetti! Pahenee vaan vanhetessaan.