Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ulkonäkösi MAHDOLLISIMMAN TARKASTI

Vierailija
03.07.2016 |

AP aloittaa:

Olen parikymppinen nuori nainen, jonka vartalonmuoto on hoikka H-vartalo. Minulla on kapeat kasvot, hieman ylöspäin kääntyvä hyppyrinenä ja kirkkaansiniset, melko lähellä toisiaan olevat suurehkot silmät. Hiukseni ovat luonnostaan punertavat ja suorat, ja ne ulottuvat olkapäilleni saakka. Käytän paljon ripsiväriä, eyelineria ja liilaa huulipunaa. Minulla on pisamia.

Teidän vuoronne.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja kapeakasvoinen. Punaiset hiukset (henattu) ja vaalea, hieman pisamainen iho. Suuret, vihreät silmät. Kapeahkot huulet, erottuvat poskipäät.

Vierailija
22/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, pottunokka, musta kananpersetucca jossa punainen vauhtiraita. Päällä veteraanit-t-paita, jalassa valkoiset leggatit. Kenkinä maastokuvioiset kroksottimet. Rööki osana habitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja pullukka blondi kolmenkymmenen. Isot siniset silmät ja pieni suu. Suuret rinnat ja iso pylly. Tiimalasivartalo, mutta paksut jalat :D

Vierailija
24/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/3pIqJc

Tässä minä Bulgarian matkalla :) en jaksa kirjottaa myöskään :D

Vierailija
25/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 38v nainen, sellanen väsyneen ja kulahtaneen näkönen, kyllä te tiedätte

Vierailija
26/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valas.

N22

Vierailija
28/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tyttöystäväni puolesta.

HÄN ON JUMALAINEN.

Vierailija
29/39 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v nainen, normaalipainoinen/hoikahko, pitkä, leveäharteinen. Naiselle isot kädet ja jalat. Pitkät, vaaleat, hiukan taipuisat hiukset alaselkään, ei värjätty. Siniset silmät, hyvin vaalea iho (näin kesällä punainen, aurinkosuojauksesta huolimatta). Pitkät kasvot, korkea otsa, korkeat poskipäät, hiukan rypynalkuja otsalla ja silmäkulmissa, pulleat huulet. Yleensä hymyileväinen. Päällä farkut ja t-paita lähes aina. Jalassa kengät joilla hyvä kävellä, yleensä tennarit. Nopea ja harppova kävelytyyli.

Vierailija
30/39 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

http://aijaa.com/PSJfjH

Tossa kuvii koska oon liia laiska kirjottaa 😄

Ihan vaan semmosta että toi 135kg, niin että ... on siinä vaan liikaa. Ota korvan taakse ihan tulevaa elämääsi ajatellen.

Ei oo yhtä liikaa ja voisin painaa vähä enemmänki.

Vierailija
31/39 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm ja 65 kg, ikuisella laihiksella. pienet tissit, leveä lantio ja lättäperse. järkyttävät silmäpussit, ohuet vaaleanruskeat hiukset ja nenä sivusta sievä pysty, edestä järkyttävä peruna.

käytän mustaa ripsiväriä ja kirkkaanpunaista huulipunaa, enkä ikinä hymyile hampaat esillä sillä minulta puuttuu edestä hammas. vaatteina yleensä farkut, toppi ja nahkatakki.

Vierailija
32/39 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmea keski-ikäinen white trash ämmä. lyhyt pinkiksi värjätty, luonnostaan maantienharmaa letti, vaaleanharmaat silmät joiden ympärillä yleensä reippaasti mustaa kajalia, pyöreä naama ja huulet joista alahuuli selvästi paksumpi. alahuulessa violetti rengas.  viis tatskaa ja lisää tulossa. 

hartiat on leveät kuin ladonovet , tissit c-kupin riipparit ja  jalat kuin kanootit.  kengännumero siro 42.. päällä just nyt GinaTricoon musta lortto-narutoppi , HenkkaMaukan kirkkaanpunaiset pillihousut ja eteisessä odottaa mustat varsitennarit. halpikset, ei mitään Conversea.  

moikka tutuille! 

Vierailija
33/39 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla perse kui 7 leivän uuni. Kasvot pyöreähköt melko rypyttömät ikään nähden. BMI pitkälti yli 30. ☹

Ikää on tarpeeksi . Silmät tummansinisenharmaat. Kauniiksi silmiä kehuttiin nuorempana. Enää en ole pahemman n tyrkyllä käynyt kun olen varattu vaikkakin ajatukset tahtovat harhailla vähän muualla..😊 mut ei se mitään. Vientiä kyllä olis . Sen verran olen tantsuissa käynyt tarkistuttamassa viehätysvoimaani. Vaikka perse lyllertää perässä.😊

Puolipitkä ruskea tukka. Hyvä suora hammasrivi mistä olen ylpeä.

Vierailija
34/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow!

Vierailija
35/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jolla perse kui 7 leivän uuni. Kasvot pyöreähköt melko rypyttömät ikään nähden. BMI pitkälti yli 30. ☹

Ikää on tarpeeksi . Silmät tummansinisenharmaat. Kauniiksi silmiä kehuttiin nuorempana. Enää en ole pahemman n tyrkyllä käynyt kun olen varattu vaikkakin ajatukset tahtovat harhailla vähän muualla..😊 mut ei se mitään. Vientiä kyllä olis . Sen verran olen tantsuissa käynyt tarkistuttamassa viehätysvoimaani. Vaikka perse lyllertää perässä.😊

Puolipitkä ruskea tukka. Hyvä suora hammasrivi mistä olen ylpeä.

Vierailija
36/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisen viehättävä kaunokainen, miesten, lasten ja lemmikkien mieleen.

Vierailija
37/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- N40

- 182cm / 64 kg

- 84 / 65 / 88

- kenkä 41

- tummanruskea puolipitkä tukka, usein ponnarilla

- vihreät silmät

- oliivinvärinen iho

- kapea ja vino nenä, jossa kyömy

- V:n malliset kasvot

- pienet korva

- pitkät sormet

- superpitkät jalat

- maksaläikkiä mahassa, joten ei bikiniä julkisella paikalla.

- suomalais-amerikkalsis-italialainen

Vierailija
38/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuret, pähkinänruskeat silmät ja tummat, pitkät ripset. Korkeat poskipäät, kapea siro nenä ja herkullisen muhkeat huulet. Hiukseni ovat tummat, luonnonkiharat ja tuuheat. Minulla on sopusuhtainen leuka, pitkä siro kaula ja olen 178cm pitkä ja painan 54kg. Minulla on tiimalasin mallinen vartalo, D-kupin silikonirinnat ja salilla pyöreäksi treenattu takapuoli. Kengännumeroni on 39-40 kengästä riippuen. Minulla on viivapillu.

Olen geneettinen lottovoitto, tiedän.

Vierailija
39/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mörkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän