Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut lesbot pukeutuu/käyttäytyy kuin miehet

Vierailija
03.07.2016 |

Ja sitten kuitenkaan eivät miellä itseään mieheksi tai transgenderiksi.

Ja sitten toiset lesbot ihastuvat näihin pojan näköisiin, mutta ovat muka niin naisiin päin.

Jos se näyttää pojalta, haisee pojalta, käyttäytyy kuin poika, se ON poika. Riippumatta housujen sisällöstä. Ja jos nainen ihastuu vain sellaisiin naisiin, hän on kyllä enemmän hetero kuin lesbo.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wanha ja huono

Vierailija
2/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten nainen voi haista pojalta? Eiköhän se testosteroni tee sen miehen tuoksun, ei siihen vaatteet vaikuta :D 

Jos henkilö itse ajattelee olevansa nainen, hän on silloin nainen, piste. Pukeutuminen ei muuta asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kesän toiveuusintaviikko täällä on?

Vierailija
4/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotkut heteronaisetkin tekee niin

Vierailija
5/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi jotkut lesbot pukeutuu/käyttäytyy kuin miehet" - Kuule ihan varmasti vain siksi, että Ap Sinä ja kaltaisesi voisivat ihmetellä asiaa. - Mutta varmaan myös siksi, että joistain meistä on vain yksinkertaisesti hauskaa kokeilla erilaisia tyylejä.

Vierailija
6/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten nainen voi haista pojalta? Eiköhän se testosteroni tee sen miehen tuoksun, ei siihen vaatteet vaikuta :D 

Jos henkilö itse ajattelee olevansa nainen, hän on silloin nainen, piste. Pukeutuminen ei muuta asiaa. 

Jos henkilö on fyysisesti nainen, hän on silloin nainen, piste. Jos henkilö on fyysisesti mies, hän on silloin mies, piste. Jos fyysisesti epäselvää, hän on silloin intersukupuolinen, piste.

Vierailija
7/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Se toinen on ikäänkuin mies , jos ei muuten niin pukeutumiseltaan. Ainakin ne joihin törmää julkisuudessa.vrt esim Katariina Souri +kumppani.

Vierailija
8/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos henkilö on fyysisesti nainen, hän on silloin nainen, piste. Jos henkilö on fyysisesti mies, hän on silloin mies, piste. Jos fyysisesti epäselvää, hän on silloin intersukupuolinen, piste."

Onko sinulla aina tapana luokitella kaikki vastaan tulevat ihmiset johonkin edellä mainittuun muottiin? Vai, etkö voisi yrittää kohdata ihmisen -ihmisenä riippumatta siitä onko hän mies vai nainen vai kenties jotain siltä väliltä. Miksi jonkun vieraan vastaantulevan sukupuoli on, jotenkin merkittävä asia?

Vierailija
9/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen heteronainen ja pukeudun "miehekkäästi" ja olen hieman "jätkämäinen" käytökseltäni. Ei kaikkia naisia vain kiinnosta hepenet. Sen lisäksi tunnen monta lesboa, jotka ovat naisellisia. Miten AP selittää tämän?

Vierailija
10/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet pukeutuu kuin rekkalesbot?

Vierailija
11/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät peniksiä, mutta pitävät enemmän poikamaisesta ulkonäöstä

Vierailija
12/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina Se toinen on ikäänkuin mies , jos ei muuten niin pukeutumiseltaan. Ainakin ne joihin törmää julkisuudessa.vrt esim Katariina Souri +kumppani."

Miten minusta tuntuu, että joku tarvitsisi uudet silmälasit, enkä nyt viittaa tässä mitenkään Sourin ja kuka hänen kumppaninsa ikinä lieneekin suhteeseen. Vaan yleensä siihen lokerointiin, että homot tai lesbot hakisivat aina itselleen -alitajuisestiko sitten-  vastakkaista sukupuolta, eikä ymmärräretä lesbosuhteessa molemmat voivat olla yhtä aikaa, tai samalla tavalla naisellisia tai maskuliinisa, eikä niin että lesbo (/homo) toisen olisi jotenkin oltava alati maskuliinisempi, e. suhteen "mies"  ja toisen vastaavasti feminiisempi, suhteen "nainen". 

Vierailija
13/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet pukeutuu kuin rekkalesbot?

Miks Michael Monroe ei näytä rekkalesbolta?

Vierailija
14/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos henkilö on fyysisesti nainen, hän on silloin nainen, piste. Jos henkilö on fyysisesti mies, hän on silloin mies, piste. Jos fyysisesti epäselvää, hän on silloin intersukupuolinen, piste."

Onko sinulla aina tapana luokitella kaikki vastaan tulevat ihmiset johonkin edellä mainittuun muottiin? Vai, etkö voisi yrittää kohdata ihmisen -ihmisenä riippumatta siitä onko hän mies vai nainen vai kenties jotain siltä väliltä. Miksi jonkun vieraan vastaantulevan sukupuoli on, jotenkin merkittävä asia?

Ei, mutta mun mielestä mies on mies ja nainen on nainen, fyysiset ominaisuudet määräävät sen, ei tuntemukset pään sisällä. En mä luokittele ketään, eikä mulla oo mitään väliä mikä vieraan vastaantulevan sukupuoli on. Mut ei se muuta sitä biologista tosiasiaa et mies on mies ja nainen on nainen.

Vierailija
15/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on fyysisesti nainen, hän on silloin nainen, piste. Jos henkilö on fyysisesti mies, hän on silloin mies, piste. Jos fyysisesti epäselvää, hän on silloin intersukupuolinen, piste.

Puhut nyt biologisesta sukupuolesta (sex). Se mikä merkitsee eniten ihmisen persoonassa, pukeutumisessa, käytöksessä jne. on henkinen sukupuoli eli gender. Biologinen nainen voi olla myös mies genderiltään.

Vierailija
16/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta mun mielestä mies on mies ja nainen on nainen, fyysiset ominaisuudet määräävät sen, ei tuntemukset pään sisällä. En mä luokittele ketään, eikä mulla oo mitään väliä mikä vieraan vastaantulevan sukupuoli on. Mut ei se muuta sitä biologista tosiasiaa et mies on mies ja nainen on nainen.

Mitä tarkoitat että mies on mies ja nainen on nainen? Ai että kaikki miehet käyttäytyy kuin miehet ja kaikki naiset kuin naiset? Biologinen sukupuoli ei merkitse mitään. Esim. moni homomies samaistuu paljon enemmän naisiin kuin miehiin, vaikka ovat biologisesti miehiä.

Vierailija
17/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen heteronainen ja pukeudun "miehekkäästi" ja olen hieman "jätkämäinen" käytökseltäni. Ei kaikkia naisia vain kiinnosta hepenet. Sen lisäksi tunnen monta lesboa, jotka ovat naisellisia. Miten AP selittää tämän?

En ole AP, mutta ounastelen sen olevan pariskunnan nainen. Toinen on mies.

Vai oliko se niin, että opittu sosiaalinen (vaiko sosialistinen) konstruktio jne. yms.

Saa loukkaantua.

Vierailija
18/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat että mies on mies ja nainen on nainen? Ai että kaikki miehet käyttäytyy kuin miehet ja kaikki naiset kuin naiset? Biologinen sukupuoli ei merkitse mitään. Esim. moni homomies samaistuu paljon enemmän naisiin kuin miehiin, vaikka ovat biologisesti miehiä.

No mun mielestä biologinen sukupuoli merkitsee paljonkin. Kaikki sukupuolijaottelut kuitenkin tehdään sen mukaan. Ja oon sitä mieltä että niistä kuuluu pitää kiinni. Tottakai tasa-arvo on hyvästä ja perinteiset sukupuoliroolit tyyliin mies töissä, nainen keittiössä pitääkin heittää romukoppaan. Mutta vaikka kuinka haluaisi, ei meistä samanlaisia saa mitenkään. Tarkoitan sitä että vaikka mies tuntisi itsensä naiseksi, on hän silti biologisesti mies ja yhteiskunta pitää häntä virallisesti miehenä. Ja vaikka kuinka halutaan olla sukupuolineutraaleja, tuosta jaottelusta on silti hyvä pitää kiinni, ei meistä saa samanlaisia vaikka kuinka haluais. :) En mä tiiä oikeestaa ees mitä tässä jankutan, eihän tää liity aiheeseen mitenkään. Parempi varmaa lopettaa.

Vierailija
19/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi silti pitää mielestäni hametta jos haluaa,koska naisetkin saa pitää housuja ja enimmäkseen niitä käyttävätkin'

Vierailija
20/26 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä itse pukeudut ja käyttäydyt kuten pukeudut ja käyttäydyt? Varmaan koska se on sulle luontaista. Hyvästele 50 -luku ja mene kirjastoon sivistämään itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme