Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein ostatte uusia rintaliivejä ja heitätte vanhat roskiin?

Vierailija
03.07.2016 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, kun siinä joku kertoi että hänellä on yllään 5v vanhat rintaliivit.

Eikö ne ole jo ihan löystyneet ja kulahtaneet tuossa ajassa? Itse ostan uudet kerran vuodessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun löydän sopivat, ostan uudet. Tai siis kun LUULEN löytäneeni sopivat, eli muutaman vuoden välein.

Entisiä heitä pois kun hajoavat niin pahasti, että ei voi enää edes korjata. Ei minulle sopivia kaarituettomia puuvillaliivejä joka vuosi löydy. En silti raaski heittää kaikkia sopimattomia pois, eihän sitä tiedä jos niillekin on vielä käyttöä.

Vierailija
2/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten heitin kaikki vanhat pois ja ostin 5 hyvälaatuista settiä. Ovat edelleen kuin uusia. Ei tarvetta vieläkään heittää niitä pois, mutta mieleni minun tekevi ostaa jotain foxya hepenettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme-neljä kertaa vuodessa tulee ostettua uusia. Vanhat heitetään roskiin kun venähtävät niin etteivät tue enää kunnolla. On minullakin parit lähemmäs viisi vuotta vanhat PrimaDonnan liivit, ovat niin laadukkaita että kestävät. Olen tosin laihtunut niin paljon, etteivät enää istu kunnolla mutta olen säästänyt ne ns kotiliiveiksi. Ovat vähän kuin tissien pyjama.

Vierailija
4/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mukaan on ostettava uusia kun niitä pyykkinarulta katoaa, sama koskee pikkuhousuja. Tänä kesänä on pyykkinarulta hävinnyt kuudet pikkuhousut.

Vierailija
5/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodrssa ostan uudet alusvaatteet ja heitän vanhat pois

Vierailija
6/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateala, joten aina kun tulee kivan näköiset ja päälle sopivat. Nyt en ole vuoteen ostanut, yritän käyttää nämä loppuun.

Vierailija
7/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, kun siinä joku kertoi että hänellä on yllään 5v vanhat rintaliivit.

Eikö ne ole jo ihan löystyneet ja kulahtaneet tuossa ajassa? Itse ostan uudet kerran vuodessa.

Keräätkö kaikki kerralla ja heität pois vaikka olisivat vielä hyvässä kunnossa? En ymmärrä. 5 vuotta on pitkä aika, että materiaalit pysyvät hyväkuntoisina, mutta tietysti se riippuu siitä miten usein pestään ja peseekö koneessa vai käsin ym. Pienirintaisella ei ole suurta haittaa, vaikka liivit eivät tuekaan, voi varmaan käyttää pidempään kulahtaneempiakin, mutta kuka haluaa käyttää sellaisia?

Vierailija
8/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun löydän sopivat, ostan uudet. Tai siis kun LUULEN löytäneeni sopivat, eli muutaman vuoden välein.

Entisiä heitä pois kun hajoavat niin pahasti, että ei voi enää edes korjata. Ei minulle sopivia kaarituettomia puuvillaliivejä joka vuosi löydy. En silti raaski heittää kaikkia sopimattomia pois, eihän sitä tiedä jos niillekin on vielä käyttöä.

Eikö löydy enää nykyään puuvillaisia & kaarituettomia? Pitääpä katsella valikoimia vähän tarkemmin, itse suosin urheilumalleja ja mahdollisimman vähin saumoin tehtyjä, joten puuvillaisia en ole katsonut. Sloggilla oli joskus kivoja malleja kotikäyttöön, mutta niissä oli tappavan jykevä kuminauha, jota inhosin.

Vierailija
9/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan heittänyt rintaliivejä roskiin. En raaski, kiinnyn tavaroihin.

Viimeksi ostin uudet liivit noin 4-5 vuotta sitten. Mulla on käytössä neljät liivit ja ne kaikki ovat ainakin tuon ikäisiä. Ei niissä ole mitään vikaa vielä, ehjät ja siistit. Joudun tilaamaan liivini ulkomailta enkä viitsi tehdä tilausta ennen kuin täytyy.

Vierailija
10/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi ostin uudet liivit noin 4-5 vuotta sitten. Mulla on käytössä neljät liivit ja ne kaikki ovat ainakin tuon ikäisiä. Ei niissä ole mitään vikaa vielä, ehjät ja siistit. Joudun tilaamaan liivini ulkomailta enkä viitsi tehdä tilausta ennen kuin täytyy.

Miksi joudut ostamaan liivisi ulkomailta?

Vierailija
11/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liivikokoni on 65DD. Ei tuota kokoa oikein löydy kaupoista, ainakaan mulle sopivassa hintaluokassa.

Vierailija
12/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viiden vuoden välein, sitten kun jousto on hävinnyt vanhoista.

Vierailija
13/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa yhdet uudet vai useemmat kerralla? Kyllä yhdet vuodessakin kuulostaa vähältä ja sillon on pakko pitää myös kulahtaneita.

.

En ole laskenut monetko ostan vuodessa, tarpeen mukaan. Mitään kulahtaneita en ala pitämään vaan roskiin joutavat. Varsinkin urheillessa hyvät liivit on välttämättömyys.

Vierailija
14/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräätkö kaikki kerralla ja heität pois vaikka olisivat vielä hyvässä kunnossa? En ymmärrä. 5 vuotta on pitkä aika, että materiaalit pysyvät hyväkuntoisina, mutta tietysti se riippuu siitä miten usein pestään ja peseekö koneessa vai käsin ym. Pienirintaisella ei ole suurta haittaa, vaikka liivit eivät tuekaan, voi varmaan käyttää pidempään kulahtaneempiakin, mutta kuka haluaa käyttää sellaisia?

Kyllä. Kerran vuodessa ostan kolmet rintaliivit ja samalla heitän kaikki vanhat roskiin. Ap

Vierailija
15/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en urheile enkä pahemmin hikoilekaan.

Vierailija
16/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liivikokoni on 65DD. Ei tuota kokoa oikein löydy kaupoista, ainakaan mulle sopivassa hintaluokassa.

Ehkä sun pitäis käydä useammin, niin tietäisit ettei toi koko ole mikään erikoiskoko enää. Noitahan saa jo jostain Cubuksestakin saatika muualta.

Vierailija
17/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä päällä olevat liivit ovat joskus vuosituhannen alussa ostetut, eli jotain 15 vuotta vanhat. 100% puuvillaa, eivät ole kulahtaneet mihinkään, kaarituet heivasin pois. Koneessa pesen muun pyykin seassa milloin missäkin lämpötilassa. Uusia ostan kun sattuu löytymään puhdasta puuvillaa olevia ja sopivan kokoisia. C-kuppi joten jonkin verran pitää tukea löytyä liiveistä, nämä päälläni olevat olivat kyllä hyvä löytö aikoinaan.

Vierailija
18/18 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäis käydä useammin, niin tietäisit ettei toi koko ole mikään erikoiskoko enää. Noitahan saa jo jostain Cubuksestakin saatika muualta.

No mun olisikin pitänyt kirjoittaa että ei oikein löydy _sopivia_ oikeankokoisia liivejä kaupoista. Tiedän että kokovalikoima on viime vuosina vähän parantunut ja olen kyllä edelleen välillä sovitellut liivejä kun vaan pääsen kiertelemään kauppoihin, mutta eipä ole osunut hyviä kohdalle. Sen sijaan Figleaves myy liivimerkkiä, joka istuu mulle ja se on sellainen varma hankinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme