Minkäväriset, minkähintaiset ja mistä ostetut rintaliivit on nyt ylläsi?
Mulla on vaaleansiniset Prismasta ostetut. Oli kahdet rintsikat paketissa n. 18€. Joten yhdet maksoi n.9€.
Kommentit (71)
Täydellisesti ihoni väriset, ilmaiset, saatu geenilotossa. Eli minulla ei ole rintaliivejä päälläni.
Mustat bustier-malliset h&m:ltä, oli alessa eli maksoin 10e. Mukavat ja tosi hyvän näköiset.
turkoosit, ulkomailta hankitut, laadukkaat.
Vanhat sporttiliivit, hintaa en muista. Käytän kesäisin yleensä halpoja toppimallisia liivejä, kaarituelliset painaa kuumalla, joten säästän ne erikoistilanteisiin. Talvella taas suosin kunnolla tukevia, kaarituellisia malleja.
Valkoinen Sloggi natural toppi. Reilu
14 €, Anttilasta. Kulahtavat aika nopeasti, mutta en ole vielä löytänyt mahdollisimman luonnonkuituisia, jotka voisi lukea ilman muokkaamista.
Nyt ei ole liivejä ollenkaan kun olen kotona, mutta päivemmällä pidin Lindexistä pari vuotta sitten ostettuja viininpunaisia t-paitaliivejä. Hinnaltaan jotain 20-30e luokkaa, en muista enää.
Finnwearin siniset pitsihässäkät, hintaa en muista.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen Sloggi natural toppi. Reilu
14 €, Anttilasta. Kulahtavat aika nopeasti, mutta en ole vielä löytänyt mahdollisimman luonnonkuituisia, jotka voisi lukea ilman muokkaamista.
Hah, lukea, siis pukea
Musta pitsiset pushupit.
Tilattu Figleaves-verkkokaupasta Englannista, hinta taisi olla noin 18 euroa.
Kirkkaanpinkit Soc-merkkiset urheiluliivit. 15€ makso Stadiumista :P
Vierailija kirjoitti:
Mustat joissa vähän sinistä ja valkoista. Itse tehdyt makebra-kaavoilla. Materiaalien hinta noin 15e jos kurssimaksua ei huomioida.
Mitä mitä? Oletko sä ollut jollain tee-itse-rintaliivisi -kurssilla? Missä? Milloin? Mitä maksoi? Minäkin haluan!
Vihreät, pelastusarmeijan kirppikseltä 50 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Tummanvioletit sporttiliivit Lidlistä, 5 €.
Multa löytyy samanlaiset, mutta ei tällä hetkellä päältä. ☺️ Ap
Punaiset patriciat. Ostettu paikallisesta liivikaupasta ale korista, hinta ehkä ollut parin kympin hujakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mustat joissa vähän sinistä ja valkoista. Itse tehdyt makebra-kaavoilla. Materiaalien hinta noin 15e jos kurssimaksua ei huomioida.
Googletin ton ja puras kyllä melkoinen rintsikanteko kärpänen! :D Aloin jo ettimään joitain vanhoja rintsikoita, joita tuunailla:D Ihan huippu juttu :)
Tumman hopeat t-paitarintaliivit Lindexiltä, hinta jotakin 25 euroa. Kauniit ja täydellisen hyvin minulle istuvat. Kaapista löytyy myös kaikki saman merkkiset muut värisävyt.
Cubuksen unelman pehmeät valkoiset liivit. Näissä ei ole hankaavia lappuja ja kangas on niin pehmeää. Taisi olla 25e.
Nudenväristä pitsiä ja haaleata tiikerikuviota. Ostettu mökkimaisemista Tuuloksen kauppakeskus Tuulosesta Tokmannilta, hinta taisi olla 5 euroa. Tosi kauniit ja hyvät päällä.
Mustat Lindexin tai KappAhlin edestä kiinnitettävät, painijaselkäiset kevyesti topatut. Ei ole yhtä loistavasti mulle sopivia tullut vastaan, vaikka kaikista kaupoista olen etsinyt. Olkaimet lähtee muista liiveistä aina kainaloista, näissä jää kainalot vapaaksi. Joo, liiveillä ikää 15 vuotta, umpihiutuneet ja jousto jo kadonnut. Eivätkä varmaan tue enää mitään, mutta sopivat mulle joka päivä. Kun ei tarvi olla edustava;)
Vaaleanpunaiset, muistaakseni 12 e, ginatricot