Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäväriset, minkähintaiset ja mistä ostetut rintaliivit on nyt ylläsi?

Vierailija
03.07.2016 |

Mulla on vaaleansiniset Prismasta ostetut. Oli kahdet rintsikat paketissa n. 18€. Joten yhdet maksoi n.9€.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaiset, muistaakseni 12 e, ginatricot

Vierailija
22/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisesti ihoni väriset, ilmaiset, saatu geenilotossa. Eli minulla ei ole rintaliivejä päälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat bustier-malliset h&m:ltä, oli alessa eli maksoin 10e. Mukavat ja tosi hyvän näköiset.

Vierailija
24/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkoosit, ulkomailta hankitut, laadukkaat. 

Vierailija
25/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat sporttiliivit, hintaa en muista. Käytän kesäisin yleensä halpoja toppimallisia liivejä, kaarituelliset painaa kuumalla, joten säästän ne erikoistilanteisiin. Talvella taas suosin kunnolla tukevia, kaarituellisia malleja.

Vierailija
26/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen Sloggi natural toppi. Reilu

14 €, Anttilasta. Kulahtavat aika nopeasti, mutta en ole vielä löytänyt mahdollisimman luonnonkuituisia, jotka voisi lukea ilman muokkaamista.

Vierailija
27/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole liivejä ollenkaan kun olen kotona, mutta päivemmällä pidin Lindexistä pari vuotta sitten ostettuja viininpunaisia t-paitaliivejä. Hinnaltaan jotain 20-30e luokkaa, en muista enää.

Vierailija
28/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnwearin siniset pitsihässäkät, hintaa en muista.

Vierailija
29/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen Sloggi natural toppi. Reilu

14 €, Anttilasta. Kulahtavat aika nopeasti, mutta en ole vielä löytänyt mahdollisimman luonnonkuituisia, jotka voisi lukea ilman muokkaamista.

Hah, lukea, siis pukea

Vierailija
30/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pitsiset pushupit.

Tilattu Figleaves-verkkokaupasta Englannista, hinta taisi olla noin 18 euroa.

Vierailija
31/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpinkit Soc-merkkiset urheiluliivit. 15€ makso Stadiumista :P

Vierailija
32/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat joissa vähän sinistä ja valkoista. Itse tehdyt makebra-kaavoilla. Materiaalien hinta noin 15e jos kurssimaksua ei huomioida.

Mitä mitä? Oletko sä ollut jollain tee-itse-rintaliivisi -kurssilla? Missä? Milloin? Mitä maksoi? Minäkin haluan!

Vierailija
33/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät, pelastusarmeijan kirppikseltä 50 senttiä.

Vierailija
34/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanvioletit sporttiliivit Lidlistä, 5 €.

Multa löytyy samanlaiset, mutta ei tällä hetkellä päältä. ☺️ Ap

Vierailija
35/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset patriciat. Ostettu paikallisesta liivikaupasta ale korista, hinta ehkä ollut parin kympin hujakoilla.

Vierailija
36/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat joissa vähän sinistä ja valkoista. Itse tehdyt makebra-kaavoilla. Materiaalien hinta noin 15e jos kurssimaksua ei huomioida.

Googletin ton ja puras kyllä melkoinen rintsikanteko kärpänen! :D Aloin jo ettimään joitain vanhoja rintsikoita, joita tuunailla:D Ihan huippu juttu :)

Vierailija
37/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman hopeat t-paitarintaliivit Lindexiltä, hinta jotakin 25 euroa. Kauniit ja täydellisen hyvin minulle istuvat. Kaapista löytyy myös kaikki saman merkkiset muut värisävyt.

Vierailija
38/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen unelman pehmeät valkoiset liivit. Näissä ei ole hankaavia lappuja ja kangas on niin pehmeää. Taisi olla 25e.

Vierailija
39/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudenväristä pitsiä ja haaleata tiikerikuviota. Ostettu mökkimaisemista Tuuloksen kauppakeskus Tuulosesta Tokmannilta, hinta taisi olla 5 euroa. Tosi kauniit ja hyvät päällä.

Vierailija
40/71 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat Lindexin tai KappAhlin edestä kiinnitettävät, painijaselkäiset kevyesti topatut. Ei ole yhtä loistavasti mulle sopivia tullut vastaan, vaikka kaikista kaupoista olen etsinyt. Olkaimet lähtee muista liiveistä aina kainaloista, näissä jää kainalot vapaaksi. Joo, liiveillä ikää 15 vuotta, umpihiutuneet ja jousto jo kadonnut. Eivätkä varmaan tue enää mitään, mutta sopivat mulle joka päivä. Kun ei tarvi olla edustava;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi