Mua panettaa joka päivä, onko normaalia?
Eikä vaimo jaksa niin usein. Ei itsetyydytys korvaa kunnon panoa/rakastelua.
Kommentit (19)
Olen varmaan alle 30 v? Kyllä se siitä laantuu kun ikäänyt parikymmentä vuotta. Haikean muistelet näitä aikoja.
M50 v.
Niin panettaa minuakin. :/
Eikä ole muuta kuin oma käsi tarjolla.
N22
On täysin normaalia.
Olet terve viriili mies.
Minulla on vähän sama juttu kuin sinulla tosin taidan olla vähän sinua vanhempi 40v , vaimo ja 2 lasta sen jälkeen seksielämä on ollut lähinnä muistoja vain .
Tämä on oikeasti yleisempää kuin luullaan.
Vierailija kirjoitti:
N22
Nuori nainen saa takuuvarmasti 100% seksiä jos sitä haluaa jos on edes melkein normaalin näköinen ja kokoinen.
Tietosanakirja suoraa puhetta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Nuori nainen saa takuuvarmasti 100% seksiä jos sitä haluaa jos on edes melkein normaalin näköinen ja kokoinen.
Minä olen parisuhteessa ja saan seksiä keskimäärin kerran viikossa, vaikka haluaisin lähes päivittäin. Mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
N22
Mikset hae vakipanoa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Nuori nainen saa takuuvarmasti 100% seksiä jos sitä haluaa jos on edes melkein normaalin näköinen ja kokoinen.
Minä olen parisuhteessa ja saan seksiä keskimäärin kerran viikossa, vaikka haluaisin lähes päivittäin. Mies ei halua.
Meillä on sitten sama ongelma.
ap
Löytäispä ap:n kaltaisen miehen, itsekin haluan usein ja sinkkuna ei oikeen onnistu. Parisuhteissakaan ei miehet ole ikinä jaksanut kuin kerran pari viikossa alkuaikojen jälkeen.
Nainen vm80
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Mikset hae vakipanoa?
ap
Koska en ole sellainen, millainen viestin nro. 9 mukaan naisen tulisi olla. Enkä oikeastaan halua irtosuhteita tms.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Varsinkin jos olet edes normaalin näköinen ja kokoinen siis tavallinen nuorinainen.
Epäilen että miehesi ei ole sinulle täysin oikea, sillä seksi on tärkeä osa toimivaa parisuhdetta varsinkin nuorena.
Jos parisuhteessa seksiÄ on paljon ja tyydyttävää sellaista niin se suhde on jo vahvalla pohjalla ja luultavasti tulee kestämään.
Ihmisillä on omanlainen libido, sinulla se on että haluat päivittäin ainakin kerran, ehkä epänormaalimman puolelle menee sitten jos on pakottava tarve saada vaikka 10 kertaa päivittäin. Meillä naisillakin libido vaihtelee, toisille riittää kerta viikkoon, toiset taas haluavat joka päivä ja joillakin tuo halu on säännöllisen epäsäännöllinen. Haluihin alentavasti vaikuttavia tekijöitä voi olla mm. Stressi, masennus, kommunikoinnin puute suhteessa, oma tai kumppanin epävarmuus, sairaudet ym ym. Ei ole epänormaalia että suhteessa ei halut kohtaakaan. Kuinka usein vaimosi haluaa? Pidätkö häntä hyvänä myös muulla tapaa? Onko kotona hyvä olla? Ketään ei silti pakottaa saa. Jos asia liialti häiritsee sinua niin ongelma on nimenomaan itsesi jos kuitenkin saat seksiä säännöllisesti ehkä pari kertaa viikossa (???). Miksi oma käsi ei tyydytä? Voisiko vaimo tehdä poikeuksia ja alkaa touhuu vaikkei heti huvittausikaan, usein se huvitus sieltä kyllä löytyy kunhan pitää ajatuksen muualla kuin tiskeissä ja hoitamattomissa arjen askareissa tai töissä. Voisiko apua löytyä ihan seksuaaliterapeutilta. Minun mielestäni naisena ei ole suurikaan uhraus alkaa touhuihin silloinkin kun itseä ei niin paljoa huvittaisikaan, lopulta kun kunnolla pääsee mukaan niin sieltä se halu tuleekin! Kerran päivässä ei myöskään tunnu liian paljolta, mutta joku toinen voi ajatella asiasta toisin eli kenenkään puolesta ei voi sanoa. On ihan nornaalia kuitenkin että arkipäiväistyneesen pitkään parisuhteeseen liittyy myös kuiviakausia, silloin tarvitaan piristystä. Yhteinen miniloma, omaa aikaa, uusi tyyli, flirttiä arjessa jne. Naisella saattaa helposti tulla tunne ettei ole enää seksikäs eikä eroottinen, arki on tylsää, jännitys puuttuu, myös miestä kyllästyttää... silloin tarvitsee tehdä asian eteen jotain jos haluaa vielä yhteistä seksiä ja elämää. Eli kokeilla ihan uusia juttuja rohkeasti pedissä. Koskettaa uudella tavalla. Lähinnä tahdon asia tämä on.
Kuinka vanha olet?