Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme seksikertaa takana uuden miesystävän kanssa, hän on joka kerta esileikin jälkeen

Vierailija
03.07.2016 |

kysynyt "Saako tulla päälle"? Siis ennen yhdyntää. Tulee joku aneeminen luontodokumentti mieleen... Miten vihjaista, ettei ehkä tarttis moista kysyä, jos ja kun nainen vaikuttaa halukkaalta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua että häntä syytetään jälkikäteen raiskauksesta.

Vierailija
2/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi silleen hienovaraisesti vihjaista sanomalla miehelle "Ei aina tarvitse kysyä lupaa tulla päälle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitten oikeudessa sanoa, että annoit luvan. Miehillä ei ole helppoa, tekee niin tai näin. On joko raiskari tai nolopolo, huokaus.

Vierailija
5/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on saanut valituksia edellisessä suhteessa että on ollu liian nopeasti tunkemassa sisään. Kysy siltä.

Vierailija
6/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmistaa haluatko, että hän on päällä vai haluatko sinä tulla päällä (siis esim. ratsastaa). T. toinen mies

Vierailija
7/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmeisesti niin lahnana et tarkistaa ootko elossa vielä. Kannattaisko alkaa tekee jotain myös itse?

Vierailija
8/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että kerrot kyllä jos ei ole sopivaa etkä halua.

Vierailija
9/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysynyt "Saako tulla päälle"? Siis ennen yhdyntää. Tulee joku aneeminen luontodokumentti mieleen... Miten vihjaista, ettei ehkä tarttis moista kysyä, jos ja kun nainen vaikuttaa halukkaalta?

"Saako tulla päälle" tarkoittaa monelle miehelle sitä, että mies siis haluaa vatkaa ne kermat sun keholle, tisseille tai naamaan. Koska filmissä tehdään niin. Joten ootko ymmärtänyt kysymykset väärin ja mies ei kehtaa korjata kun sanoin että sisään vaan..

Vierailija
10/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hyvä tyttö itse ohjat käsiisi ja tee jotakin muutakin kuin makaat. Työnnät vaikka miehen selälleen ja hyppäät ihan itse satulaan. Tai menet polvillesi ja mies luultavasti keksii kyselemättä mitä voisi tehdä. Voit myös tukkia hänen suunsa huulillasi, voit itse valita kumman pään huulilla, tai otat suihin niin, että mieheltä unohtuu koko kysely. Helppo juttu.

Vierailija
11/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsittäisin tuon kysymyksen joko niin, että kysyy saako laueta päällesi (esim. mahalle) tai sitten neuvottelee asennoista (mikä on ihan järkevää kysäistä, ennenku aletaan sooloileen akropatiassa). Voit ihan suoraan kysäistä, että mitä tarkoittaa tuolla kysymyksellä. Tsiisus mitä ongelmia, KOMMUNIKOIKAA ihmiset.

Vierailija
12/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitten oikeudessa sanoa, että annoit luvan. Miehillä ei ole helppoa, tekee niin tai näin. On joko raiskari tai nolopolo, huokaus.

Mutta ei voi oikeudessa väittää saanensa luvan jos ei saa? Valitettavasti valehtelu on mahdollista ja se otetaan oikeudessa huomioon.

Taas palstan paskahousut uhriutumassa.

Vierailija
13/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?!?

Vierailija
14/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita päälle laukeamista, vaan nimenomaan sitä, että "saa yhtyä minuun" kuten itse asian ilmaisee. On tosi estynyt sängyssä, ja säikähtää jos yritän tehdä aloitteita koska hän "haluaa viedä". Olen miehen toinen seksikumppani koko hänen elämässään (39v).

Vierailija
15/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?!?

Sitäpä juuri, haureutta harjoitetaan!

Vierailija
16/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita päälle laukeamista, vaan nimenomaan sitä, että "saa yhtyä minuun" kuten itse asian ilmaisee. On tosi estynyt sängyssä, ja säikähtää jos yritän tehdä aloitteita koska hän "haluaa viedä". Olen miehen toinen seksikumppani koko hänen elämässään (39v).

Tapa se mies, kun ei ole vielä sitä itse tajunnut tehdä.

T: samanlainen luuseri

Vierailija
17/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäinen toi mies on? No okei, toi estynyt kertoo kyllä oleellisen miehen seksistä, sun on otettava ite varmemmat otteet.

Vierailija
18/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sittenpä kerrot hälle, että sitä ei tarvitse erikseen kysyä, jos hommissa ollaan jo ja nainen ei kiellä tai vastustele. Voihan olla, että hän on kasvanut uskovaisessa kodissa ja oppinut, että esiaviollinen yhdyntä on väärin. Tätä kieltoa kun himokkaat uskisteinit sitten kikkailevat kaikenmaailman hinkkaamisilla, kunhan pippeli ei vaan mene pimperoon.

Vierailija
19/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niillä miehillä helppoa olekaan, joille kaikki viestintä pitää vääntää ratakiskosta. Jos sosiaalinen kehitys on jäänyt niin vajaaksi että ei osaa yhtään lukea tilannetta ilman käteen lyötyä käsikirjoitusta, ei ole mitään asiaa ihmisten seuraan. Ja kyllä, juuri nuo kaksi ovat ne ainoat vaihtoehdot tällaiselle miehelle. Jos pitää pelätä "raiskariksi" leimautumista, miehessä on jotain pahasti vialla. Normaali mies ei joudu sitä pelkäämään normaalissa kanssakäymisessä.

Vierailija
20/24 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa se mies, kun ei ole vielä sitä itse tajunnut tehdä.

T: samanlainen luuseri

Noo, eipäs ny. Olet vain kiva ja kiltti ja saat samanlaisen naisen itsellesi opettamaan mukavassa hengessä rentoutumaan petipuuhissa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi