Noille raskausjutuille on oma palsta, oletteko huomanneet?
Ei tarvis kaikista ilmoittaa ja pyytää siirtoa/poistoa.. huoh.
Kommentit (8)
On paljon kivempi äityleitten puhua tissittelyistä ja vaunutteluista ja toiveiluista ja muusta vauvapaskasta täällä, kun on enemmän yleisöä. Suosittelisin heitä kaikkia synnyttämään sisäänpäin.
Kauheeta,lapsia ja synnytyksii ja kaikkee teinejä järkyttäviä asioita.Hyiii!!!Ei mun äiti ja isi ainakaa ikinä seksittele.
T.vaki palsta teini 20 vee.
Vierailija kirjoitti:
On paljon kivempi äityleitten puhua tissittelyistä ja vaunutteluista ja toiveiluista ja muusta vauvapaskasta täällä, kun on enemmän yleisöä. Suosittelisin heitä kaikkia synnyttämään sisäänpäin.
Säki oot ollu joskus jonkun vauvapaska.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta,lapsia ja synnytyksii ja kaikkee teinejä järkyttäviä asioita.Hyiii!!!Ei mun äiti ja isi ainakaa ikinä seksittele.
T.vaki palsta teini 20 vee.
Joo ja kauheaa ja järkkyä kun lukee seksijuttuja!! Siis ÄÄKS SUIHINOTTOA??!!!! Hyi anaali!!!!!!!!!!!!!!!! OK-SET-TA-VAA MENKÄÄ MUUALLE HEHKUTTAMAAN SITÄ ANAALIA JA SPERMAA EI SUUHUN LAITETA!!!
T. Vaki palsta mamma 40 veeeee
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.vaki palsta teini 20 vee.Joo ja kauheaa ja järkkyä kun lukee seksijuttuja!! Siis ÄÄKS SUIHINOTTOA??!!!! Hyi anaali!!!!!!!!!!!!!!!! OK-SET-TA-VAA MENKÄÄ MUUALLE HEHKUTTAMAAN SITÄ ANAALIA JA SPERMAA EI SUUHUN LAITETA!!!
T. Vaki palsta mamma 40 veeeee
Ja lisään että _NORMAALIT_ ihmiset eivät harrasta _SITÄ_ kuin lisääntymistarkoituksessa peiton alla pimeässä lauantaina saunan jälkeen max 5 min!! JA TÄMÄ ON TOTUUS ja _SIITÄ_ ei voi nauttia!!! Ja alle 30v eivät saa harrastaa seksiä!!!!!! SYNTISTÄ!!
T. Sama vaki palsta mamma 40 vee
Ei tarvitse lukea. On täällä paljon avauksia jotka ei mua nappaa yhtään. En mä niistä silti herneitä nenää vetele. Anna kaikkien kukkien kukkia vaan. Jopa sen oman siinä sun hatussas. :)
T.Palstalainen joka tykkää lukee noita alotuksia
Tätä minäkin ihmettelen