Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 35-vuotiaalla miehellä seisoo enää vain sinisen pillerin voimalla.

Vierailija
03.07.2016 |

Tämä on ikävä totuus.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä. Mun mies ei ainakaan tarvi edes vielä 47 vuotiaana.

Vierailija
2/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko provokatiivinen väite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 vuotiaalla naisella kostuu enään vain liukuvoiteen avulla. Tämä on ikävä totuus.

Vierailija
4/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen puolestasi. Onneksi itsellä ei ole mitään ongemia erektion saamisessa... pois lukien se ongelma että usein seisoo tilanteissa joissa se ei olisi sopivaa.

t. mies 45v

Vierailija
5/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs yleistä.

Vierailija
6/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jokin ihme? 35 ei ole fyysisesti mitenkään nuori enää vaikka nykyaikana voi yhä näyttää nuorekkaalta ja hyvältä muutenkin. Naisillakin on lapset monesti tehty tuohon mennessä. :)

Vierailija
7/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ollut mikään yleistys, vaan hänen henkilökohtainen subjektiivinen ongelmansa.

Vierailija
8/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka noin olisikin? Onpahan jo kokemusta noista puuhista ja pillerillä jaksaa vaikka monta tuntia jos haluaa. Ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
9/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että tällä hetkellä 32-vuotiaalla viriilillä ja terveellä miehelläni alkaa taianomaisesti potenssiongelmat kolmen vuoden päästä. Kannattaa varmaan pitää itsestään huolta ja syödä terveellisesti, niin noita ongelmia ei ilmene.

Vierailija
10/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
11/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävämpi juttu sinulle. Ja kun provoaminenkaan ei onnistu tämän paremmin, niin mitä sulla on jäljellä elämässäsi?

Vierailija
12/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin varmasti noin onkin, eikä siinä mitään pahaa ole. Itse olen 50v. mies, koskaan en ole pillereitä tarvinnut, jarrua tarvitsisin kyllä, koska 48 vuotias vaimoni ei jaksaisi montaa kertaa viikossa, saati kuukaudessa, itse sitten masturboin miltei päivittäin. Muuten fyysisesti en ole mitenkään ihmeellisessä kunnossa. On ylipainoa, poltan, alkoa tulee käytettyä ehkä vähän liian usein jne, mutta kanki on kovana jatkuvasti. Uskomatonta, tätä kirjoittaessanikin, kun ajatus luisui pariksi sekunniksi naisen kauniiseen perseeseen, niin johan puntissa tärähti. Eikun kylppäriin veivaamaan pikaiset, vaimolta nyt on turha mitään mennä vonkaamaan.

Vierailija
13/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että tällä hetkellä 32-vuotiaalla viriilillä ja terveellä miehelläni alkaa taianomaisesti potenssiongelmat kolmen vuoden päästä. Kannattaa varmaan pitää itsestään huolta ja syödä terveellisesti, niin noita ongelmia ei ilmene.

Ikävä kyllä siinä nimenomaan voi käydä niin. Se ei laske lineaarisesti vaan joko toimii tai ei. Ei ole harmaata aluetta varoittamassa tulevista ongelmista...

Vierailija
14/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:llä vai? Huh! Rasti seinään!

Vierailija
15/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky playstation nuoret tarvii jo 20 vuotiaana.

Vierailija
16/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kerro se miesystävälleni 39v. joka saa sen pystyyn kahdesti laukeamisen jälkeenki. Johtuu vissiin siitä että on absolutisti eikä polta/polttanut ikinä

Vierailija
17/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötyä. Mun mies ei ainakaan tarvi edes vielä 47 vuotiaana.

Mun lähes 70 v ei ole vielä pillereitä tarvinnut, heti jöpöttää, kun vähänkin keveissä vaatteissa kuljen.

Vierailija
18/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, joskin reilusti alle 35-vuotiaana, voin sanoa, että riippuu sekä miehestä että naisesta. Valitettavasti jos nainen ei ole miehen mielestä kiihottava, ei seiso edes nuorella seksipetoalfalla silloin. Tämäkin on valitettava totuus.

Vierailija
19/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma urheilijamies on ainakin kunnossa kaikin puolin. Toki jos vaan hengaa av:lla niin voi valmistautua toisenlaiseen tulevaisuuteen vink vink..

Vierailija
20/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin varmasti noin onkin, eikä siinä mitään pahaa ole. Itse olen 50v. mies, koskaan en ole pillereitä tarvinnut, jarrua tarvitsisin kyllä, koska 48 vuotias vaimoni ei jaksaisi montaa kertaa viikossa, saati kuukaudessa, itse sitten masturboin miltei päivittäin. Muuten fyysisesti en ole mitenkään ihmeellisessä kunnossa. On ylipainoa, poltan, alkoa tulee käytettyä ehkä vähän liian usein jne, mutta kanki on kovana jatkuvasti. Uskomatonta, tätä kirjoittaessanikin, kun ajatus luisui pariksi sekunniksi naisen kauniiseen perseeseen, niin johan puntissa tärähti. Eikun kylppäriin veivaamaan pikaiset, vaimolta nyt on turha mitään mennä vonkaamaan.

Ootko suomi24 treffeillä?