Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvafoorumi on saanut minut ymmärtämään naisia paremmin

Ilmari
03.07.2016 |

Olen 26-vuotias mies, jota kiehtovat suuresti kaikenlaiset älylliset pulmat. Vapaa-aikani menee lueskellessa haastavista aiheista, eikä vuorokaudessa käytännössä ole hetkeäkään jolloin en mieti jotain universumin salaisuuksia. Välillä tämä käy minullekin raskaaksi ja silloin tulen tänne vauvafoorumille lueskelemaan jotain helpompaa viihdettä.

Minun on helppo ymmärtää atomeita, parallakseja ja algoritmejä, mutta minun on hyvin vaikea ymmärtää ns. tavallisia asioita. Miksi ihmiset arvostavat pukeutumista? Miksi (eivät kaikki) naiset haluavat kukkia? Miten seksuaalinen jännite syntyy? Nämä ovat asioita, jotka eivät noudata tarkkoja säännönmukaisuuksia, joita olisi testattu hadronitörmäyttimessä, mistä syystä koen ne vaikeina ymmärtää.

Tätä keskustelupalstaa haukutaan usein tyhmyydestä. Olen eri mieltä. Olen oppinut täältä hyvinkin paljon siitä miten ihmiset toimivat. Ihmisten ymmärtäminen vaatii usein lukuisia näkökulmia ja erilaisia tapoja katsoa asiaa, toisin kuin esimerkiksi elektronit.

Kiitoksia kaikille teille ihanille naisille!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käynyt av:lla nyt jo muutaman vuoden ajan. Olen ollut todella häkeltynyt siitä, miten eri tavoin ihmiset ajattelevat. Olin kuvitellut olevani sellaista keskiveromassaa ajattelutavaltani ("elä ja anna muiden elää"), mutta jotenkin tuntuu, että hämmästyttävän paljon on rasismia ja muiden halveksuntaa ja kyttäämistä olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi