Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmisen muuttamaan..

Vierailija
03.07.2016 |

.. vastavalmistuneesta, törkeän hienosta omakotitalosta pois? Just kaikki sisustukset saatu kohdilleen jne :-o

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puute? 

Vierailija
2/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero tai tarkoituskin, eli tienaavat rakennuttamalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennettu bisneksenä myyntivoiton vuoksi ja 2 vuotta tullut täytwen? Ei ole edes rahaa asua talossa pysyvästi.

Vierailija
4/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömäksi joutuminen -> ei olekaan varaa taloon. Uusi (parempi) työpaikka eri paikkakunnalla. Av(i)oero. Eiköhän nämä ole todennäköisimmät, jos kyseessä tosiaan vastavalmistunut talo.

Vierailija
5/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavalmistuneista asunnoista saattaa saada myydessä suuremmat rahat, kuin siihen on itse rakennusvaiheessa laittanut. Varsinkin, jos ei apupoikia ole tarvinnut palkata vaan suurimman osan on voinut tehdä itse tai teettää "palkatta" tuttavilla. Kodin sisustaminen kohdeyleisöön vetoavaksi edesauttaa myyntiä.

Eräs tuttavapariskunta on rakentanut jo viisi taloa ja suunnittelevat taas nykyisen myyntiä ja uuden projektin aloittamista. Miehen harrastukseksi voisi sanoa rakentamisen ja naisen harrastukseksi suunnittelun ja sisustamisen.

Vierailija
6/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastavalmistuneista asunnoista saattaa saada myydessä suuremmat rahat, kuin siihen on itse rakennusvaiheessa laittanut. Varsinkin, jos ei apupoikia ole tarvinnut palkata vaan suurimman osan on voinut tehdä itse tai teettää "palkatta" tuttavilla. Kodin sisustaminen kohdeyleisöön vetoavaksi edesauttaa myyntiä.

Eräs tuttavapariskunta on rakentanut jo viisi taloa ja suunnittelevat taas nykyisen myyntiä ja uuden projektin aloittamista. Miehen harrastukseksi voisi sanoa rakentamisen ja naisen harrastukseksi suunnittelun ja sisustamisen.

Meillä on ehkä samat tutut. Mies on tässä tuntemassani tapauksessa itse alan ammattilainen ja jotkut miettivät, että puuttuukohan verottaja kohta tuohon. Mutta eipä tätä laissa kielletä, joten senkun jatkavat. Myyntivoitosta pitää kuitenkin jotain veroakin maksaa. 

Vierailija
7/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ehkä samat tutut. Mies on tässä tuntemassani tapauksessa itse alan ammattilainen ja jotkut miettivät, että puuttuukohan verottaja kohta tuohon. Mutta eipä tätä laissa kielletä, joten senkun jatkavat. Myyntivoitosta pitää kuitenkin jotain veroakin maksaa. 

Myyntivoitosta ei tarvitse maksaa veroa, jos asunnossa asuu sen 2 vuotta.