Oletko joskus "antanut" tuntemattomalle tai uudelle miehelle todella helposti?
Kerro mitä tapahtui ja miksi. Ja jäikö yhteen kertaan.
Kommentit (32)
Parisuhteessa oleva nainen on halukas antamaan matkamiehelle. Näin uskallan todeta useamman vuoden ja pi..un kokemuksella. Ja sopihan se mulle ;)
Bob Marley said:
"If she's amazing she won't be easy and if she's easy she won't be amazing."
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kokiko eräs mies saavansa minulta helposti, mutta seksiä oli ekana iltana kun tapasimme. Minä siinä pikemminkin mietin, että minkähänlaiset kyydit saan siltä mieheltä, eikä seksi ollut päällimmäisenä mielessäni yhtään, mutta miehen halutessa sitä alkoi tuntua jotenkin sääliltä, jos en antaisi itselleni mahdollisuutta kokea jotain nautinnollista uuden miehen kanssa. Mies sai, minä sain antamisen ilon. Tosin seuraavana aamuna mies halusi tulla sisääni myös suihkussa ja olihan se todella kiihottavaa. Nautin siis siitä, että satuinkin päätyä hänen kanssaan antamiseen. Suhde jäi siihen yhteen kertaan, haluan seurustella vakavasti ja se mies ei "yltänyt" siihen. (Tapasimme vielä joitain kertoja mutta muistaakseni(!) seksiä ei ollut uudestaan. Mutta niillä tapaamisilla vakuutuin, ettei mies sovi minulle. Uskollisuus ei ollut kovin korkealla kurssissa hänellä, vaan kertoi avoimesti tapaavansa seksin merkeissä muitakin naisia vielä siinä vaiheessa. Ei kiitos, jos olet pannut minuakin. Silloin pitää jo rakastaa.)
Nyt en tajunnut. Mietit, minkälaiset kyydit saat, mutta seksi ei ollut mielessä yhtään? Ja miten niin mies sai ja sinä sait vain antamisen ilon?
Vierailija kirjoitti:
Bob Marley said:
Toivottavasti noudatat elämässäsi tuon vanhan hipin ohjeita muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentiin sänkyyn ekoilla treffeillä. Nyt takana lähes viisi yhteistä vuotta.
Sama täällä. Tavattiin klo 18:00 ja oltiin mun luona alasti ennen kuin kello oli 19:00. Onnellisesti yhdessä jo kahdeksan vuotta. Kaiken ei aina tarvitse mennä typerien "vasta kolmansilla treffeillä" -kaavojen mukaan. :)
Kauanko olitte pitäneet yhteyttä ennen tätä?
Parina päivänä oltiin juteltu FB:n chatissa. Ekan kerran nähtiin livenä samana päivänä kun mentiin sänkyyn.
Oon lähtennä suoraan baarista miehen kanssa miehen tykö.
Olen parikin kertaa, mutta kyseessä eivät olleet mitkään tavismiehet eikä jäänyt todellakaan yhteen kertaan kummankaan kanssa. Tosi harvoin saa kokea tälläistä "rakkautta ensisilmäyksellä" hetkeä mutta kun sen kerran on kokenut se on jotain aivan uskomatonta. Lisään vielä että se ei riitä että mies on superhyvännäköinen, siisti ja älykäs vaan välillä pitää olla myös selkeää kemiaa ja todella voimakas molemminpuoleinen seksuaalinen vetovoima. Luulen että tämä johtuu biologiasta ja siitä että löytää geeniperimältään itselleen sopivimman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentiin sänkyyn ekoilla treffeillä. Nyt takana lähes viisi yhteistä vuotta.
Sama täällä. Tavattiin klo 18:00 ja oltiin mun luona alasti ennen kuin kello oli 19:00. Onnellisesti yhdessä jo kahdeksan vuotta. Kaiken ei aina tarvitse mennä typerien "vasta kolmansilla treffeillä" -kaavojen mukaan. :)
Parina päivänä oltiin juteltu FB:n chatissa. Ekan kerran nähtiin livenä samana päivänä kun mentiin sänkyyn.
Onko facessa chatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bob Marley said:
Ainakin tuota. Itselleni seksi tapahtumana on yhtä yksityinen kuin lompakon sisältö, pankkitunnukseni, kipeimmät muistoni tai kotini. Miksi jaella niitä kaikille tai sellaiselle jonka on juuri tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bob Marley said:
Ainakin tuota. Itselleni seksi tapahtumana on yhtä yksityinen kuin lompakon sisältö, pankkitunnukseni, kipeimmät muistoni tai kotini. Miksi jaella niitä kaikille tai sellaiselle jonka on juuri tavannut.
Sitten olet kaukaa viisas. Toisilla meistä on paha tapa myös heittää bensaa liekkeihin. Minkä sille voi, että on kusipää-magneetti niin live-elämässä kuin netissäkin.