Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviän enää?

Vierailija
03.07.2016 |

Mies haukkuu mua "mielisairaaksi vanhaksi kääkäksi". Olen siis 30+ ja varmaankin traumatisoitunut miehen uhkailuista ja väkivallasta aiemmin. Silti pitäisi jaksaa olla yhdessä. Mies inhoaa minua, mutta haluaa jatkaa yhdessä taloudellisista syistä. Oikeasti hän haluaisi nuoremman ja kauniimman naisen, mutta on kanssani paremman puutteessa (olen sellainen vanha, ujo ja ankea nörttinainen, mies haluaisi nuoren fitness-naisen minun sijaani ja ei saa sellaista, joten purkaa turhautumisensa minuun). En jaksa kohta enää. Mies on aiemmin yrittänyt kannustaa minua luovuttamaan ja harkitsemaan köyttä & tukevaa oksaa, mutta en ole suostunut siihen toistaiseksi. Mies kiusaa ja tekee elämästäni painajaista. Mitä mä teen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet pois. Itse olin samassa tilanteessa joskus ja olisi pitänyt osata lähteä. Mies vei kaiken omaisuuteni enkä saanut sitä koskaan takaisin.

Vierailija
2/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tää sama kitisijä joka tekee tämän saman helvetin aloituksen kerta toisensa jälkeen.

Älkää vastatko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tää sama kitisijä joka tekee tämän saman helvetin aloituksen kerta toisensa jälkeen.

Älkää vastatko.

Vierailija
4/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta ja muuta omaan kämppään. Mies hoitakoon taloutensa ihan ite

Vierailija
5/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko.

Siis mä olen oikeasti niin kauan ihan hirveässä tilanteessa, ennen kuin pääsen miehestä eroamaan. Mies vie musta kaiken elämänilon ja toivon; jos joku menee hyvin, niin hän lyttää ja lannistaa...hän suorastaan toivoo, että olen se surkimus, jota voi hyväksikäyttää ja syyttää kaikesta. Hankin jo asunnonkin, mutta mies teki sinne muuttamisen käytännössä mahdottomaksi, joten jouduin luopumaan siitä. Nyt on toinen asunto tiedossa, mutta se on saatavilla vasta useamman kuukauden kuluttua ja siihen saakka pitäisi kestää. Haluaisin muuttaa elämäni parempaan suuntaan, mutta miten sen tekisin? Tilanteeni on niin jumissa, että vain räpköin tilanteessani...kun yritän tsempata, niin mies lyttää, joten muutun passiivisemmaksi ja kierre on valmis. :/ Elämä on mulla vain jatkuvaa haukkumisten kuuntelua ja jänkkäämistä kaikesta mahdollisesta. Mieheni on minua kohtaan hirviö, vaikka muita kohtaan asiallinen. Ei perheen/suvun/aivan lähimpien kaverien ulkopuoliset tiedä, miten kamala hän on lähimpiään kohtaan.

Vierailija
6/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa riidellyt miehen kanssa niin paljon ja puolustautunut jne., että mun äänikin on nykyään käheytynyt jatkuvasta, päivittäisestä huutamisesta, sillä mies ei edes noteeraa normaalia puhumista minulle huutaessaan. Mun pitää huutaa takaisin jne. Mä olen niin loppu tähän tilanteeseen, että olisi helpompaa varmaan vain kuolla. Nytkin se soittelee mulle ja kitisee rahasta...mun pitää maksaa sille asunnon "kulumisesta" lisärahaa, vaikken mä erityisesti kuluta sitä mitenkään. Ja miehen bensat pitää maksaa, vaikken ole juuri koskaan auton kyydissä (en itse edes aja autoamme).

Vierailija
7/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken mies uhkasi _taas_ rikkoa tai viedä roskikseen tavaroitani, kun olen poissa asunnolta, jos en anna hänelle rahaa. Mä en jaksa sitä, että mua uhkaillaan jatkuvasti js saan pelätä koko ajan ja joka päivä. Saan pelätä henkeni ja terveyteni sekä läheisten terveyden ja tavaroitteni puolesta. Mies vain uhkailee ja haluaa lisää rahaa sekä purkaa impulsiivisesti raivoaan muihin, jotka eivät nyt ole hänen kanssaan tarpeeksi samaa mieltä. Mies on kasvatettu kotonaan kuin joku pikku keisari ja kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ja saavansa käyttäytyä täysin vastuuttomasti - hänen vanhempansa eivät ole juurikaan kieltäneet häntä mistään, ja mies on kotipuolessaan tunnettu öykkärimäisyydestään jne. Hän mm. heittelee kotipihalleen roskia ja rikkoo paikkoja huvikseen vanhempiensa talossa, mutta eivät ne vanhemmat uskalla kieltää poikaansa. :/ Mun mies on melkein 40-vuotias, mutta käyttäytyy oikeasti kuin pikkulapsi raivareineen ja huutamisineen.

Vierailija
8/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla menee elämä hukkaan tuollaisessa seurassa. Etsi väliaikainen asunto heti ja mene. Eikö sinulla ole ketään ystävää tai sukulaista, jonka alivuokralaiseksi voisit mennä ennen kuin saat uuden asunnon? Rohkeutta ja tsemppiä sulle!

Vierailija
9/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitat heti jollekin ystävälle tai sukulaiselle, että tulee teille. Ja sitten alatte pakata tavaroitasi ja soitatte heti poliisin, jos mies alkaa riehua. Saat varmasti tärkeimmät siirrettyä jo tänään muualle. Jos mies rikkoo sohvasi tai sänkysi, niitä saa uusia.

Vierailija
10/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa tavaroillesi varasto jostain ettei mies pääse tuhoamaan niitä. Muuta johonkin asuntovaunuun tai omenahotelliin tai väliaikaiseen vuokrataloon kunnes saat pysyvän asunnon itsellesi.

Lähtösi jälkeen kadut vain sitä ettet lähtenyt jo aiemmin.

Vierailija
11/11 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teet?

Hanki elämä! Siis ihan ikioma äläkä jumitu tuohon yhteen. Niinpä tietenkin, sinähän rakastat sitä niin kovasti ja olet varma, että et enää kelpaa kenellekään muulle, ja pelkäät yksin jäämistä.

Mutta mieti sitä yksin elämistä. Silloin sinulla on kaikki mahdollisuudet löytää uusi rakastava kumppani. Eikä sinua silloin hauku kukaan!

Ja ajattele rakkaan miehesi onnea ja vapauta hänet etsimään unelmiesi naista. Et kai sinä voi olla niin julma, että loisit siinä vaan rahan takia, vaikka miehesi vihaa sinua.

Kuolema ei todellakaan ole vaihtoehto vaan Elämä. Lopeta huutaminen nyt heti ja ryhdy tekemään suunnitelmia oman elämäsi järjestämistä varten. Mihin muutat asumaan, mitä tavaroita hankit uuteen kotiisi, mitä alat harrastaa, millaista ruokaa laitat ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän