Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko joku Vihdin poliisiampujan vaimon puheisiin?

Vierailija
03.07.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070221817432_uu.shtml
Minä en usko tippaakaan. On liikaa ristiriitaa omiin aiempiin yleisönosastokirjoituksiin. Vanhat teotkaan eivät puolla vaimon käsitystä kiltistä ja rauhallisesta miehestä. Sohvalla nukkuminen puoli yhdeksän aikaan alkaen tietämättömänä tapahtumista kuullostaa myös keksityltä. Mikähän mahtaa olla motiivi antaa lehtihaastatteluja?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätoivoista roikkua julkisuudessa

Vierailija
22/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo oli jo ulosmitattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070221817432_uu.shtml

Minä en usko tippaakaan. On liikaa ristiriitaa omiin aiempiin yleisönosastokirjoituksiin. Vanhat teotkaan eivät puolla vaimon käsitystä kiltistä ja rauhallisesta miehestä. Sohvalla nukkuminen puoli yhdeksän aikaan alkaen tietämättömänä tapahtumista kuullostaa myös keksityltä. Mikähän mahtaa olla motiivi antaa lehtihaastatteluja?

Mä luulen että vaimo on aivan shokissa vielä ja aivot toimii niin kuin ne toimii kriisissä; peittoaa todellisuuden koska se on liian raskas käsiteltäväksi vielä tässä vaiheessa. 

Lähinnä mä ihmettelen iltapaskojen motiiveja mennä haastattelemaan tätä naista, kyllä tyhmemmänkin kesäjessican pitäisi käsittää että tää on täysin ei-ei -haastattelukohteena vielä jonkun aikaakin.

Vierailija
24/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus kun ei ole ollut tuon paritsan vahvuus muutenkaan.

Vierailija
25/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntähän ne poliisit sinne menivät pelastamaan. Jos mies olisi ollut yksin sisällä niin hänen ulostuloaan olisi rauhassa odoteltu. Olikohan vaimo mukana suunnitelmassa?

Vierailija
26/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoi puhelimeen että vaari on mennyt ulos ja ampunut itsensä vaikka mitään aseita ei edes pitänyt miehellä olla. Eli siis tiesi rynkyn olemassaolosta?

Vierailija
27/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaari oli ampunut RITSALLA 😁 sitä vihaamaansa veljenpoikaa.

Vierailija
28/28 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla motiivi antaa lehtihaastatteluja?

Kävikö sellainen motiivi kun raha mielessä?

Lehdet ei kyllä maksa haastatteluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme