Kuinka rentoutua seksissä?
Eli ongelmana on se että minun on tosi vaikea rentoutua sekstaillessani poikaystäväni kanssa. Olemme seurustelleet kohta kaksi vuotta, ja tämä ongelma alkoi pitkän hiivakierteen jälkeen (joka taitaa vieläkin jatkua). Kun sänkyyn päästään, niin jotenkin tulee semmoinen liiankin itsetietoinen olo, en osaa heittäytyä eläimelliseen villiin kiimaan. :D Sitten sekin kun tuntuu että poikaystävä koskettaa aina "väärin"; joko liian hiljaa, liian kovaa, väärästä kohtaa jne. jne. ja sitten fiilikset vähän laskevat siitäkin. Ja ei koko ajan viitsisi neuvoa. Yhdyntään kyllä kykenen, vaikka joskus kiihottamiseen menee tuhottoman kauan aikaa, tai ainakin siltä tuntuu. Tokihan tämä voi johtua jostain alitajuisesta jännityksestä, kun tulehduksen takia tuntuu pientä kipua. Lääkäriin olen menossa asian suhteen, jo tuhannennen kerran.
Itsetyydytys sen sijaan minulla onnistuu hienosti. Se tuntuu mahtavalta, upealta, ihanalta... Toisin kuin seksi. Kyllähän seksikin hyvältä tuntuu, mutta jotenkin siitä puuttuu se terä kun ei pysty heittäytymään hetkeen mukaan ja rentoutumaan.
Olemme 25 & 26, jos se tieto on oleellista.
Miten saisin itseni yhtä rennoksi ja halukkaaksi seksiä harrastaessani kuin itsetyydyttäessä?
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?