Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

25 vrk sääennuste Tampereelle, ei yhtään hellepäivää ja sadetta jonkin verran lähes joka päivä

4 päivää lomaan
02.07.2016 |

En ole helteen ystävä ollenkaan, mutta kyllä muutama 25 asteen päivä sais lomalla olla, niin pääsisi vähän rannalle makaamaan ja uimaan. Nyt ei ennusteen mukaan sellaisia ole luvassa lainkaan :-(

Vieläkin ärsyttävämpää on oikeasti se, että ennusteen mukaan käytännössä joka päivä sataa ainakin vähän. Nyt kyllä vähän harmittaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuolle säälle mitään voi. Itsekin jäin juuri lomalle. Viiniä todennäköisesti menee nyt enemmän:/

Vierailija
2/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkos tänään Tampereella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat 10 päivää sadetta. Oh joy.

Vierailija
4/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu.

Vierailija
5/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään aiemmin että mitä ihmiset tekee lomilla, jos eivät siis poistu kotoa?

Itse olen aikuiselämäni ekaa kertaa 2.5kk kesälomalla ja siitä puolet reissun päällä takuu lämpimässä. Nyt olen kolmisen viikkoa kotosalla (no käyn kyllä pari pienempää reissua) ja ihan ihmeissäni kun en keksi tekemistä.

Vierailija
6/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosiaan joku sadekausi olevan alkamassa ihan ympäri Suomea, seuraavaan kymmeneen päivään ei kuivia hetkiä oikein osu. Niinhän se joku pitkän ajan ennuste lupailikin että heinäkuusta tulee Suomessa sateinen vai oliko peräti ennätyssateinen. Nyt se sade alkoikin ainakin pk-seudulla.

Vierailija
7/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa nyt ihmeessä joku matka jonnekin lämpimään.

Vierailija
8/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vrk ennuste on sama kuin ennustaisin lottonumerot kuukauden päähän.

Vierailija
9/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelliset kymmenen päivää ollut niin hiostavaa ja kosteaa ettei sekään ole kivaa. Missä on nykyisin ne kauniit ja poutaiset kesäpäivät, kun on niitä valkoisia pikkupilviä, tuulee kevyesti, aurinko paistaa ja sortsit + t-paita on täydellinen asu?

Vierailija
10/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tais olla ne helteet sillo toukokuussa :D elokuussa voi vielä tulla. nyt on lämmin tääll provinssissa, +25 mutta tuulee.

Vierailija
11/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Tampereella, joten kyllä olin tänään täällä. Miksi muuten harmittelisin Tampereen tulevia säitä?! Viestini koski pitkän ajan sääennustetta ja joku fiksumpi ehkä osasi yhdistää nimimerkkini tulevan kesälomani säihin tämän päiväisen sijaan.

Mä tykkään olla lomalla kotona, reissaaminen stressaa mitä vanhemmaksi tulen. Olen kai tullut liian mukavuudenhaluiseksi.

Muutin Tampereelle viime talvena eli tämä on ensimmäinen kesäni tässä kaupungissa. Muutin Helsingistä ja olen vuosikaudet haikaillut järveen uimaan meren sijaan. Siksi marisen rantakelien (mahdollisesta) puutteesta :-)

Vierailija
12/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan uskalla viimeaikaisten tapahtumien takia..

Vierailija
13/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää lomaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Tampereella, joten kyllä olin tänään täällä. Miksi muuten harmittelisin Tampereen tulevia säitä?! Viestini koski pitkän ajan sääennustetta ja joku fiksumpi ehkä osasi yhdistää nimimerkkini tulevan kesälomani säihin tämän päiväisen sijaan.

Mä tykkään olla lomalla kotona, reissaaminen stressaa mitä vanhemmaksi tulen. Olen kai tullut liian mukavuudenhaluiseksi.

Muutin Tampereelle viime talvena eli tämä on ensimmäinen kesäni tässä kaupungissa. Muutin Helsingistä ja olen vuosikaudet haikaillut järveen uimaan meren sijaan. Siksi marisen rantakelien (mahdollisesta) puutteesta :-)

Kumpi on mukavempi kaupunki?

Vierailija
14/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinne järveen voi mennä ilman hellettäkin. Ihme nillitystä.

Vierailija
15/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt sais ennusteet parantua. ..:/ kohta on syksy ja tylsää jos heinäkuu menee sateessa.

Vierailija
16/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä taitaa olla säiden puolesta vielä surkeampi kuin viime kesä. Lämpöisempi ehkä jonkun verran joo, mutta kaikin puolin kosteampi. Aika huonolta nyt ainakin tämä seuraava viikko näyttää ja muutenkin on jo satanut ihan kamalasti.

Vierailija
17/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se pekka poutaki sano että sateinen kesä tulossa pitkänajan ennusteessa

Vierailija
18/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan uskalla viimeaikaisten tapahtumien takia..

No lähde jonnekin kauemmas, jos Eurooppa tuntuu vaaralliselta.

Vierailija
19/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kesä taitaa olla säiden puolesta vielä surkeampi kuin viime kesä. Lämpöisempi ehkä jonkun verran joo, mutta kaikin puolin kosteampi. Aika huonolta nyt ainakin tämä seuraava viikko näyttää ja muutenkin on jo satanut ihan kamalasti.

Ei se viime kesä nyt ihan onneton ollut, Tampereella oli elokuu kaunis ja rantakelejäkin riitti. Nyt on on ollut kuumaa ja järvessäkin tarkenee, vähempikin riittäisi. Täällä on lomailtu kuukausi, kaksi edessä (aikuisopiskelija). Sateet eivät haittaa, vettähän se vaan on.

Vierailija
20/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo tais olla ne helteet sillo toukokuussa :D elokuussa voi vielä tulla. nyt on lämmin tääll provinssissa, +25 mutta tuulee.

Mulla oli kesäloma toukokuussa. En valita yhtään, säät oli täydelliset eikä ollut vielä ötököitä. Nyt voi tehdä heinäkuun töitä kun sataa joka päivä.